F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Racing Point: FIA ne vidi problem u nadogradnji ovjesa za 2020.

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Racing Point nastavlja s planovima nadogradnje na Mercedesov mjenjač iz 2020. i pripadajuće dijelove ovjesa sljedeće sezone, unatoč protivljenju suparničkih timova.

Prije početka trenutne sezone je dogovoreno kako će se bolidi iz 2020. prenijeti u 2021. godinu, uz manje preinake. Također je i uveden sustav tokena koji timovima omogućuje nadogradnje na slabijim dijelovima svojih paketa.

Međutim, pravila su precizirala da će timovi koji trenutačno koriste komponente iz 2019., koje potiču od njihovih partnera, moći prijeći na ekvivalente iz 2020. bez upotrebe svojih tokena.

To će za sljedeću godinu omogućiti Racing Pointu nadogradnju na kompletan stražnji kraj Mercedesa W11, a AlphaTauriju da učine isto s Red Bullom RB16. Ferrarijevi partneri Alfa Romeo i Haas već koriste mjenjače iz 2020. i druge dijelove koje isporučuje Maranello, pa stoga neće imati koristi od pravila.

Kada je sezona započela i potencijal Racing Pointovog RP20 je postao jasan, suparnici su shvatili da će tim sa sjedištem u Silverstoneu potencijalno napraviti daljnji korak nakon što se elementi W11 dodaju na bolid 2021. godine, a i dalje će moći koristiti dva tokena za nadogradnju drugih područja bolida. Ferrarijev direktor tima Mattia Binotto je tako izjavio:

“Mislim da nismo u potpunosti sretni s time što postoje timovi koji na kraju mogu nadograditi cijeli svoj paket s 2019. na 2020.”

– Mattia Binotto

“Vjerujem kako bi to bilo nepravedno, jer je sezona s dva tokena slična svima. Imamo samo dva tokena i svi bi se trebali ograničiti na to.”

Predmet je pokrenut i kod FIA-e, ali nije rezultiralo nikakvim promjenama. Tehnički direktor Racing Pointa Andy Green vjeruje da se oporba sada raspala.

“Pravila nam to dopuštaju. Idemo dalje i to radimo, to smo raščistili s FIA-om i oni nemaju problem u tome što radimo.”

– Andy Green

“Pravila su napisana tako da dopuštaju timovima da dovedu svoje bolide prema specifikacijama za 2020. godinu, što mislim da je pošteno.”

“Samo zato što smo izabrali koristiti ovjes iz 2019. prije nego što je započeo COVID, ne bi se trebalo koristiti protiv nas. Trebalo bi nam omogućiti da svoj bolid prilagodimo istim specifikacijama kao i svi ostali.”

“Da budemo jasni, to je nadogradnja ovjesa za 2020. godinu, nije nadogradnja za 2021. godinu. Onaj ovjes koji sada koristimo je iz 2019. Dakle, ono što žele učiniti je kažnjavati nas i držati nas da koristimo dijelove stare dvije godine, umjesto da ih nadograđujemo.”

“Nije da dobivamo prednost i stavljamo dijelove namijenjene bolidu za 2021., samo ih dovodimo do istog kao što oni trenutno imaju.”

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   HarKl.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
40 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Seb i Lance trljaju ruke :D



    12

    0
HrvatskiEnglish