F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Leclerc: Novi pravilnik o ograničavanju razvoja može pomoći Ferrariju

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Charles Leclerc kaže da Ferrari može profitirati od pravilnika o “hendikepu razvoja” koji na snagu stupa iduće sezone.

Naime, radi se o propisu koji niže plasiranim ekipama omogućava više vremena provedenog u zračnom tunelu za razvoj bolida za 2022. godinu. Ferrari je trenutno 6. u poretku konstruktora što je njihov najgori rezultat u zadnjih 40 godina, a to ujedno znači da će moći utrošiti više sati razvoja nego njihovi bivši konkurenti.

“Mislim da je ovo pravilo smišljeno kako bi pomoglo ekipama koje se muče, a činjenica je da mi spadamo u tu grupu trenutno. Očigledno, to nam na neki način može pomoći.”

Svejedno, Leclerc bi mijenjao ovu situaciju za kompetitivniji Ferrari, bez obzira na taj benefit:

“Ja bih puno radije bio na višim pozicijama ove sezone, ali tako je kako je. Nadam se da sad možemo ovo iskoristiti kako bismo se malo oporavili.”

Carlos Sainz, njegov budući timski kolega, također vidi prednosti u toj novoj praksi:

“Teško je odgovoriti na to pitanje jer ne znam koliko točno dobijete vremena za zračni tunel ako završite na 3., 4. ili 5. mjestu.”

“No, u potpunosti podržavam nova pravila koja pokušavaju zgusnuti grid i osigurati da su ekipe bliže jedna drugoj. Mislim da je to pravi smjer za Formulu 1.”

“Što god se dogodi ove godine i bez obzira ima li to utjecaj na 2021. ili ne – mislim da je ovo pravi smjer za Formulu 1. Što više – to bolje. Najzanimljivije utrke su one gdje vozač donosi razliku, a ne njegov bolid. To je trenutno preveliki faktor.”

Sainzu je do prelaska u Ferrari ostalo još samo šest utrka u McLarenu.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3377 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. a to ujedno znači da će moći utrošiti više sati razvoja nego njihovi bivši konkurenti.

    Kakvi su im to “bivsi” konkurenti?


    0

    0
  2. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    Problem Ferrarija je u tome šta se bavi svime osim idiotima u svojim redovima. Evo sad lkad Seba više neće plaćati basnoslovno nek te pare ulože u par sposobnih inženjera. Politiziranje im nije strano, ali katkad treba zasući rukave i uhvatit se posla, a ne laprdat naokolo.
    P.S.
    Džabe im svo vrijeme u aero tunelu kad će opet bit kriva neka kalibracija istog ili neki stolar koji je čitao podatke iz istog.



    7

    0
    • Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

      Nije im strano unutarnje politiziranje, ali ne i korištenje politike da dobiju što žele na većoj slici.



      6

      0
    • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

      Nisu problem inzenjeri, vec je problem u sistemu kojeg Ferrari ima, a to je striktno cuvanje nekog plana, koji ne izlazi iz zone komfora, pa isti kada se “skonta” da ne valja, onda kuju naredni za iducu sezonu i tako u krug.

      Ova godina je definitivno najgora u svakom segmentu, jer u prethodnim je bilo da aerodinamika valja, dok motor ne valja, pa onda motor valja, pa aerodinamika ne valja itd, dok ove godine nista ne valja, dakle promasena filozofija.

      Sustina problema je u tome da Ferrari nikada ne kiksa sezonu zato sto su htjeli nesto drugacije, nesto inovativno, pa se moze naci razlog njihovog neuspjeha, ali oni se vazda hvataju neke “sigurice” koja donese koju pobjedu i podijum i to je sve.

      Ako u iducoj sezoni opet vidimo isti nos bolida, isti dizajn, onda znamo da Ferrari i dalje ide na neku “siguricu” do novog pravilnika. Tako su isli od 1979 pa do 1995, pa dok LDM nije shvatio da se ne moze tako raditi. Inzenjerima treba veca sloboda, manje pritiska da dodje kreativnost do izrazja, a ne da neko za lakiranim stolom odlucuje sta i kako…



      8

      1
HrvatskiEnglish