F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Racing Point: Hulkenberg nam je izravno pomogao pri nadogradnji bolida

Mario Brezovečki

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tehnički direktor Racing Pointa Andrew Green izjavio je kako su Hulkenbergove povratne informacije o bolidu pomogle i inspirirale tim u razvojnom programu, te kako plodove toga rada vidimo u zadnjih nekoliko utrka.

Naime, Hulkenberg je na VN 70. Godišnjice Formule 1 (koja se održala u Silverstoneu) vozio bolid Sergija Pereza kao zamjenski vozač, te je nakon utrke timu dao svoje poglede na auto.

Ironično, te iste promjene su Hulkenbergu otežale život kada se vratio u bolid na VN Eifela umjesto Lancea Strolla, jer se morao priviknuti na bolid koji se uveliko promijenio u odnosu na onaj koji je vozio u Silverstoneu.

“Neke od nadogradnji koje smo stavili na bolid su bile izravan rezultat njegovih [Hulkenbergovih] povratnih informacija iz Silverstonea, što je bilo jako interesantno. Stoga su njegove povratne informacije nakon današnje utrke bile vrlo intrigantne.”

“U Silverstoneu je spomenuo neke stvari koje bi se mogle promijeniti kao naprimjer način kako postavljamo bolid, te je rekao kakav osjećaj dobiva od bolida prilikom vožnje.”

“Zato smo napravili te promjene nakon Silverstonea ne misleći se da će ikad sjesti natrag u bolid i voziti ga. Ali, igrom slučajeva opet je došao, te smo dobili povratne informacije o napretku koji smo napravili na bolidu. Tako da je to bilo veoma interesantno i važno.”

Green se složio kako je Hulkenbergu bilo potrebno vremena da se privikne na modificirani bolid koji je vozio na Nurburgringu.

“Naravno, još uvijek ima posla, ali mislim kako smo napravili dobar korak u pravome smjeru. To je sve dio promjena na stražnjem i prednjem ovjesu kojih smo napravili, one su bile izravan rezultat njegove vožnje u Silverstoneu.”

Također Green je objasnio kako su sve nadogradnje sažmili u jedan značajni paket nadogradnji.

“To uključuje prednje krilo, prednje usisnike za hlađenje kočnica, podnicu, zadnje krilo, te kako možete vidjeti i karoseriju. To je sve bio dio aerodinamičkog aspekta bolida.”

“Također smo napravili puno posla na unutrašnjim dijelovima stražnjeg ovjesa i načinu rada samoga, kako bi dobili više fleksibilnosti, i više opcija za postavke stražnjeg dijela bolida.”

“Također, napravili smo promjene i po pitanju sustava upravljanja. Sve te nadogradnje su došle u periodu između Mugella i Rusije.”

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Mario Brezovečki
Pulsmedia autor
24 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. “To uključuje prednje krilo, prednje usisnike za hlađenje kočnica, podnicu, zadnje krilo, te kako možete vidjeti i karoseriju. To je sve bio dio aerodinamičkog aspekta bolida.”

    “Također smo napravili puno posla na unutrašnjim dijelovima stražnjeg ovjesa i načinu rada samoga, kako bi dobili više fleksibilnosti, i više opcija za postavke stražnjeg dijela bolida.”

    “Također, napravili smo promjene i po pitanju sustava upravljanja. “

    Ljudi su promijenili cijeli bolid u periodu između Mugella i Rusije :D



    12

    0
  2. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    A čemu služe Strol i Perez ako im je trebao Hulk da veli kaj valja/ne valja sa bolidom ???

    Potpuno suludo da ekipa kreće u razvoj temeljem toga kaj o bolidu priča rezervni vozač koji uleti u isti navrat-nanos, a ne temeljem onog što govori Perez koji je tamo godinama ili Strol koji tamo ostaje i iduće sezone…
    Sad će što ?
    napravit bolid za sezonu 2021 prema tome što paše Hulku i što kaže Hulk…

    Pa onda dajte pedalu Strolu i dovedite Hulka.
    Mislim slažem se da je Hulk bolji vozač od jednog i drugog, no realno smiješno da im je trebao Hulk da veli što i kako sa bolidom, te da imaju više povjerenja u njega nego u svoje redovne vozače…



    8

    2
    • Williams Montoya Prikaži

      Pa zna kako su se ponašali drugi bolidi koje je vozio



      5

      0
    • The Best F1 Driver .. ma da , NH im je da “nacrte” šta treba izmjenit na bolidu , a onda perez kojem bi te izmjene trebale bit novina na koju se treba priviknuti ( “.. jer se morao priviknuti (NH ) na bolid koji se uveliko promijenio u odnosu na onaj koji je vozio u Silverstoneu.” ) , a sergio usprkos novinama koje je NH “donija” timu njemačku završi 4. !?!?!? i na osnovu čega je NH bolji vozač od SP ? perez ima u “kolekciji” 8 podija hulkenberg nijedno , SP je 2 X bija best of the rest NH jednom ;) čak i stroll ima 2 podija iako je odvozija 72 GP – a , NH u 179 nijedno ! no bilo bi glupo da samo zbog toga napišem da je LS bolji vozač od NH . možda posli 179 GP i bude bolji ali za sada je gledajući/uspoređujući rezultate uspješniji , a NH puno iskusniji i po “stažu” i po godinama života .



      3

      2
HrvatskiEnglish