Izdvojeno

Kvyat: Ovo s*anje s kaznenim bodovima pretvorit će F1 u taksi park

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač AlphaTaurija, Daniil Kvyat javno je prozvao čelnike FIA-e te rekao kako bi čelna automobilistička organizacija pod hitno trebala preispitati sustav kaznenih bodova u Formuli 1.

Ukratko, trenutni koncept kažnjavanja vozača funkcionira tako da vozač koji skupi 12 kaznenih bodova u godinu dana, biva kažnjen nenastupanjem na idućoj utrci. Prašina oko istih podigla se nakon što je FIA kaznila Lewisa Hamiltona s dva boda zbog malverzacija prije starta VN Rusije, da bi istu odluku nakon samo 24 sata poništila i dodijelila Mercedesu tek novčanu kaznu.

Da mu kazna nije poništena, Hamiltona bi samo dva boda dijelila od zabrane nastupa, što bi otežalo njegovu borbu za ovogodišnji naslov prvaka.

Na prošlotjednoj VN Eifela, Alex Albon je u posljednjem zavoju 16. kruga zakačio Kvyata te uvelike utjecao na Rusov daljnji razvoj utrke. Za taj incident, Albon je kažnjen s dva boda, u čemu Kvyat ne vidi ništa sporno:

“Mislim da cijeli sustav kaznenog bodovanja treba biti preispitan. Ako netko izazove opasan sudar ili utječe na nečiju utrku opasnim manevrom, to svakako treba kazniti.”

“No, ove plave zastave i s*anja, za to se ne bi trebale davati kazne. Pa ovo nije „taxi park“, dopustite nam da normalno vozimo.”

Ako se vratimo u 2017. godinu, sjetit ćemo se da je upravo on na svojoj superlicenci imao 10 kaznenih bodova te su ga tek dva dijelila od propuštanja utrke:

“Moram biti iskren, bilo je jako neugodno voziti. Bio sam jedan mali prekršaj udaljen od zabrane i morao sam u potpunosti prilagoditi svoj stil vožnje.”

“Kazna može biti za bilo kakvu glupost, ponekad možete na stazi blokirati nekoga tko izlazi iz garaže i dobiti kaznene bodove. O tome vam govorim, smatram da bi se trebali kažnjavati samo očiti incidenti.”

[vozac broj=”26″ ime=”Daniil Kvyat” momcad=”AlphaTauri” sezona=”2020″]

Komentiraj

1 komentar

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni