Izdvojeno

Hulkenberg o potrazi za ugovorom: Ovaj rezultat je najbolja reklama za mene

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ovog vikenda svjedočili smo jednoj od najčudnijih i istovremeno najimpresivnijih priča novijeg doba Formule 1. Nakon što je tek nekoliko sati prije službenog početka kvalifikacija za VN Eifela postalo jasno da Lance Stroll neće moći voziti, momčad Racing Pointa ponovno je spas pronašla u Nicu Hulkenbergu.

Iskusni Nijemac, koji se u trenutku poziva nalazio u šezdesetak kilometara udaljenom Kölnu, prihvatio je poziv i odmah krenuo put Nürburgringa, ne bi li stigao na prvu kvalifikacijsku rundu. Posljednje mjesto u kvalifikacijama nitko mu nije mogao zamjeriti, što je logično jer prije istih nije imao prigodu odvoziti niti jedan jedini trening, dok mu se, ako se uzmu u obzir sve okolnosti, ni na nedjeljnoj utrci nije predviđao vrhunski plasman.

No, Hulkenberg je odvozio jednu od najboljih utrka karijere, dovukao svoj bolid do osmog mjesta te sasvim zasluženo odnio nagradu za vozača dana, dok su njegova četiri osvojena boda pomogla Racing Pointu da dođe na treće mjesto ukupnog poretka konstruktora.

Otvoreno priznaje kako bi volio ponovno dobiti stalan ugovor u nekoj od momčadi, dok ga mnogi smatraju možda i najboljom “robom” na tržištu slobodnih vozača:

“Ovaj rezultat očito je najbolja reklama za mene i svakako najbolji način da se pokažem. No, i nakon Silverstonea je bilo puno priča, ali ništa se konkretno nije dogovorilo. Ljudi vide da sam tu, a na meni je da budem strpljiv i sačekam razvoj cjelokupne situacije.”

Podsjetimo, u obje je utrke vožene na Silverstoneu početkom kolovoza mijenjao tada bolesnog Sergija Pereza te je, nakon što je zbog problema s bolidom ipak propustio VN Britanije, na VN 70. Obljetnice završio sedmi, poslije izvanrednog trećeg mjesta u kvalifikacijama.

Iako je ovaj vikend trebao provesti radeći kao stručni komentator utrke za njemački RTL, čini se kako mu je puno ljepše sjediti u F1 bolidu:

“Bila je zabavna utrka. Nismo puno očekivali s obzirom na činjenicu da nismo prošli nikakve pripreme, dok su svi oko mene pripremljeni i usredotočeni tijekom cijele sezone. Jako sam sretan što sam uspio izvesti ovako dobar nastup.”

Je li Nico ovim zaslužio novi ugovor iduće godine – ne znamo. Znamo samo da je za nagodinu ostalo još puno otvorenih mjesta za koje se bori nekolicina jako dobrih vozača te da bi Hulkenberg sa sebe sigurno što prije htio skinuti etiketu čovjeka s najviše utrka bez pobjedničkog postolja.

Neki ga povezuju s Red Bullom, neki govore kako je viđen u dogovorima s Guentherom Steinerom oko sjedala u Haasu, a ostaje nam za vidjeti hoće li se i što od toga uistinu ostvariti. Ili će Hulk možda i dogodine biti nečiji spasitelj s pozicije rezervnog vozača.

Komentiraj

1 komentar

  1. Max Verstappen
    F1Croatia Prikaži

    Zasluzuje mjesto u bilo kojoj momcadi !!!!!!sramota je gledat ga na ovakav nacin..



    15

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni