Mercedes je pobijedio 9 od 11 utrka u dosadašnjoj sezoni, te su na putu da osvoje duplu titulu sedmu godinu u nizu.
Činilo se kako se Red Bull približava Mercedesovom nivou performansi na prošlotjednoj VN Eifela nakon što su donijeli pozamašan broj nadogradnji za svoj RB16. Max Verstappen se dobro držao na početku utrke te je bio nedaleko od Mercedesovog dua, Lewisa Hamiltona i Valtteri Bottasa., a također je i Maxov timski kolega Alex Albon bio barem prividno bliže Mercedesu zahvaljujući tim nadogradnjama.
Mercedes nije donio nikakve nadogradnje za njihov W11 unazad dosta utrka, pa se tako oglasio i izvršni direktor tima Toto Wolff koji je rekao da se razvoj bolida zaustavio još odavno.
“S nadogradnjama smo završili odavno.”
“Ono što smo donijeli je vrlo temeljito promišljena odluka, jer si ne možete priuštiti u svakom prvenstvu rano prekidanje troškova.”
“Ali, pravila su se dosta promijenila za sljedeću godinu i u tom smo pogledu, kao i prethodnih godina, odlučili prebaciti fokus na automobil za sljedeću godinu.
“To je razlog zašto vidite promjene performansi timova. Mi uvijek imamo izrazito jak početak sezone i sredinu sezone, dok je onaj tko nastavlja nadograđivati auto bolji pri završetku sezone.”
Iako će se bolidi iz 2020. većinskim dijelom prenijeti u 2021. godinu kao rezultat mjera srezivanja troškova zbog pandemije COVID-19 virusa, timovi će i dalje moći razvijati određene dijelova bolida preko “token sistema”.
Wolffove misli je ponovio i Mercedesov direktor inženjera staza Andrew Shovlin, koji je priznao da Red Bull trenutno brže napreduje. Shovlin je rekao:
“Mislim kako trenutno napreduju [Red Bull] brže nego mi…”
“I to smo postupno uviđali, ali iskreno vidjeli smo u zadnjih par godina kako imaju tendenciju da ne započinju jako kao mi.”
“Tako da ako se takav trend nastavi, preostale utrke će postati teže, te će biti teže pokušavati i dalje dobivati pole pozicije u subotu i pobjeđivati utrke u nedjelju.”
Red Bull je do sada uspio osigurati samo jednu pobjedu ove sezone, te se nalaze 180 bodova iza Mercedesa u konstruktorskom prvenstvu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pobijedili su na 9 od 11 utrka, ne na 10…
Neka autor ispravi ;)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad ga prije pročita : ? I još stigao da uoči grešku :thumbs:
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HarKI, pa gledaj mi “nicka”… :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravljeno, hvala!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nego Vetma, kako mogu uplatit neku crkavicu za portal?
Mozes objasnit negdje na forumu…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo: klik.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još nisam doša sebi od Gaslyeve pobjede, pa sam je dodijelio Mercu… Hvala na uvidu <3
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stalo je nakon testiranja u Barceloni :)
Ruganje.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prebacili fokus na sljedecu sezonu #scuderiaferrari
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari bar može reći da je korak ispred njih po tom pitanju… A i nije da nemaju iskustva s tim…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz RP pitaju zašto zabušavate? Dogodine je 20+ utrka, treba da bude konkurentan do kraja.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to bez utroska tokena za ovogodisnje dijelove ?
Kompletan straznji kraj s ovjesom i tko zna sto jos sve ne…
Ja jedva cekam vidjeti Seba u tom bolidu
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je promijenjeno to da se može na takav način razvijati bolid. Negdje je to pisalo na portalu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dani, nisam to upratio.
Moze neki link za ovo o utrosku tokena pri kupnji “starih” dijelova za customer teams…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije mijenjano:
https://www.planetf1.com/news/racing-point-token-system/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajme kakav prc drugim timovima hahaha
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo samo znači da će razvaliti i 2022. godine
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš snimku na njihovom yt kanalu gdje predstavljaju tvornicu mislim da je stara 2 ili 3 godine i u jednom dijelu prolaze kraj jednog odjela na kojem je kao oznaka zabrana ulaska i pita novinar što je ovjde? Odgovara mu ovaj koji ga vodi razvoj bolida za 2021. tj sad za 2022. pametnome dosta.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino sto oni mogu da pomene je da nadju nacin da odrze temperaturu guma bez DAS sistema da ne zaboravimo oni su znali da ce moci da ga koriste ove godina li zbog situacije sa koronom im je ispala godina viska i sad moraju opet na staro. Ali opet mislim da bude isti bolid ovaj za narednu godinu nebi ih niko mogao stici ni naredne godine toliko su dominantni. Ferarija nema nigde RedBull kasno pali svake godine plus i situacija sa hondom nema nece njih niko ugroziti Mercedes nakon sveka samo moze da trlja dlanove kako im je sve ispalo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pre lose za sport i ljudima se jednostavno neda gledat utrke u kojima znaju tko ce bit medu prvih 5,tu i tamo nekakv kaos i to je to,ostalo su sve pomeli,i tako Hamilton uzima naslove,boze dragi ?
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mercedes će dobiti sve 2021, a ako to ponove i 2022 onda ovo nema smisla.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovom mercedesu nitko nista nemoze,mozda ali mozda 2022…ovo sta rade je prestrasno jednostavo od pocetka hibridne ere(2014) drze taj razmak (od oko 1 sec?)i ne popustaju,misljenja sam da je ovo najgora era u povijesti F1 da tako jedna momcad toliko dugo dominira s tim da im se jos ne nadzire kraj…a jooojj
2
2