Izdvojeno

Stanje s ugovorima: Silly season se nastavlja…

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ove godine “silly” sezona je možda najluđa do sada.

Lewis Hamilton, iako svi predviđaju da to nije nimalo upitno, još uvijek nije obnovio ugovor sa Mercedesom. Valtteri Bottas je potpisao ugovor za 2021., i nastaviti će voziti za Mercedes.

U ostalim ekipama već su se dogodile neke velike promjene. Sljedeću sezonu Sebastian Vettel odlazi iz Ferrarija u budući Aston Martin (sadašnji Racing Point) gdje će mu timski kolega vrlo vjerojatno biti Lance Stroll, Carlos Sainz iz McLarena u Ferrari gdje će voziti uz Charlesa Leclerca, a Daniel Ricciardo prelazi iz Renaulta u McLaren, gdje će mu timski kolega biti Lando Norris. Ovaj zadnji dvojac je poznat po dobrom smislu za humor, pa od njih očekujemo i puno zabave van staze.

Uz sve to, još uvijek postoje mjesta koja nisu popunjena (potvrđenim) imenima.

Poznat je pristup koji Red Bull ima prema vozačima – u AlphaTauri dolaze najbolji talenti iz juniorskih programa kako bi stekli iskustvo u utrkama Formule 1, dok u Red Bull stižu najbolji vozači kojima se pruža prilika uključiti se u utrku za svjetski naslov. Max Verstappen ima ugovor i ostaje u Red Bullu i sljedeće sezone. No, svakom novom utrkom postaje jasno da se Albon vjerojatno neće moći uključiti u borbu za naslov i njegovo mjesto u Red Bullu nije sigurno. Isto vrijedi i za Kvyata kojem bi Yuki Tsunoda mogao preoteti mjesto u AlphaTauriu. Također, prema nekim izjavama možemo zaključiti da u AlphaTauriju vlada nemir i da nisu baš prezadovoljni Gaslyem, a priča se i da Gasly nije zadovoljan u AlphaTauriju. Hoće li jedni drugima skratiti muke?

Sljedeće sezone na upražnjeno mjesto u Renaultu vraća se Fernando Alonso, dok drugo vozačko mjesto ima Esteban Ocon koji već ima potpisan ugovor za 2021. Međutim, tu je i Sergio Perez koji je ostao bez svojeg mjesta u Racing Pointu i trenutno nema nikakav ugovor, dok Renault, ako stvarno to žele, neće propustiti priliku niti da potpišu ugovor sa Gaslyem. Nagađa se da je Gasly već započeo pregovore sa Renaultom.

Ne smijemo zaboraviti niti da je tu i Nico Hulkenberg koji također trenutno nema nikakav ugovor, a odrađuje jako dobar posao kao zamjena u Racing Pointu. Alfa Romeo također nije spomenuta, kao niti Haas, a za te dvije ekipe se nagađa da će zadržati trenutne vozačke postave, ili posegnuti za nekim od vozača koji još nemaju ugovore. George Russell i Nicholas Latifi su potvrđeni i vozit će za Williams i sljedeće sezone.

Silly sezona, kao što vidimo, još nije niti približno završila, a trenutna situacija daje nam pravo očekivati još poneko iznenađenje. Ne preostaje nam drugo nego čekati…

Komentiraj

8 komentara

  1. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Odkud to da u Alpha Tauriju nisu zadovljni Gaslyem?
    (Nemojte mi uzeti za zlo – možda sam propustio neku informaciju o tome da su nezadovoljni jedni drugima…..) ali koliko znam – pričalo se da su Gasly i momčad u pozitivnom ozračju…….??
    Još manje mi je jasna poveznica Gasly-Renault ??

    Haas nažalost trenutno nije u nekoj dobroj formi ali svejedno – ako zadrže isti “ubojiti” ?? vozački tandem (nemam ništa protiv nijednog) – onda su si sami krivi za daljnje buduće borbe za 9. mjesto

    A Kvyata mi je žao – očekivao sam da će ugrabiti priliku i pokazati Red Bullu da su ga nepravedno degradirali pa otpisali, međutim, bojim se da je ove sezone (nažalost) sam sebe otpisao…..



    8

    0
  2. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Ja bih tipovao da ce u Red Bull pored Maxa doci Hulk. U Alpha Tauriju gotovo sigurno Gasly i Tsunoda, a mislim da ce nakon sledece sezone Gasly u Renault. U Alfa Romeu vidim Schumachera i Raikonena a u Haasu Illota i Pereza.

    Eto vidjecemo koliko sam bio u pravu.



    13

    0
    • Juan Manuel Fangio
      veki66 Donator Prikaži

      tako i ja vidim rasplet situacije…


      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Nekako sumnjam u Illota, pored Mazepinove love. Nedavno se spominjalo da bi dva rusa mogli dobiti mjesto (Švarcman i Mazepin).
      Ali ko će znati šta oni žele. Nedavno su govorili da imaju deset kandidata koje razmatraju. A kako su birali prošlih sezona, ništa me nebi iznenadilo od njih. Od Pereza i Hulka, do dva rookija.



      1

      0
  3. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Napisati članak o silly season i onda reći da se u Sauberu i Haasu očekuje da zadrže trenutne postave, nema nikakvog smisla. Pa gdje je tu silly season? Samo si naveo ovaj trač o Gaslyju. A u ove dvije ekipe za koje si napisao da se očekuje zadržavanje trenutnih postava je najluđe. Nijedno mjesto nije potvrđeno, a špekulacija milion. A može se desiti da niko ne zadrži mjesto u ta 4 bolida. Te dvije ekipe su silly season sami za sebe…



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni