Izdvojeno

Steiner: Bodovi na VN Eifela neće utjecati na vozačku postavu iduće sezone

Piše: graho

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sjajnu vožnju na utrci u Njemačkoj prošlog vikenda Romain Grosjean je okrunio 9. pozicijom i nova 2 boda za ekipu Haas.

Guenther Steiner ističe da su bodovi bili jako važni:

“Deveta pozicija je bila veoma važna. Ne samo zbog bodova u prvenstvu nego i zbog cijelog tima.”

Ali, unatoč dobrim performansama Steiner ističe da neće dopustiti da jedan vikend utiče na odluku o budućoj postavi:

“Želimo donijeti najbolju odluku za dugoročnu postavu. Trebamo procijeniti sa kojim vozačima ćemo biti najbolji narednih nekoliko godina.”

Romain Grosjean i Kevin Magnussen već su četiri sezone timski kolege u američkoj ekipi, a nagađa se da bi od iduće godine jednog od njih mogao zamijeniti Callum Ilott.

Komentiraj

11 komentara

  1. Taj Štajner je na prvu loptu cool i guba, ali kada se malo razmisli nije on neki gazda. Jak na jeziku, ali bez pravih poteza.



    13

    0
  2. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ceštitam Grosjeanu na 2 boda i iskreno se nadam da mu taj rezultat neće pomoći da (opet) zadrži mjesto u F1 !
    Ako ne nađu boljeg, neka KMag ostane. Ima nešto uzbudljivo u tom tipu.



    4

    4
  3. Trebamo procijeniti sa kojim vozačima ćemo biti najbolji narednih nekoliko godina.

    Jedno je sigurno….to nisu ova 2 trenutna panja.



    4

    5
  4. Bodovi nisu ni do sad odlučivali u Haasu vozačku postavu.



    3

    1
  5. i jedan i drugi zasluzuju nogom u guzicu vec neko vrijeme….iduce sezone po meni tamo su Hulk ili Perez i neko od mladica



    2

    0
  6. Sa sve više mladih vozača F1 gubi na atraktivnosti čudno zvuči ali je istina, draže mi je gledat Grosjeana kako galami i radi čuda po stazi nego nekog mladića koji samo vozi robotski i bez karaktera , treba mladih vozača u F1 ali ne previše da u svakom timu ima po jedan od njih to nije cilj , imati u timu jednog starog zeca i drugog koji kao treba uciti od njega , F1 s time postaje sve predvidljivija i dosadna , bolje je imati tim sa Verstappenom i Vettelom npr koji će se Borit i bockati jedan drugog na stazi , ili pak Grosjeana i Magnussena koji se bore čak i kad im to praktički ne znači ništa ( borba za15 mjesto npr) time i F1 postaje zanimljivija za gledatelje na TV-u, po mojem mišljenju.



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni