Izdvojeno

Alonso: Renaultov bolid je brži od mene

Piše: Marijan Dežić

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dvostruki F1 prvak Fernando Alonso se nakon godinu i pol vratio za volan bolida. Nakon promotivnog dana u Barceloni, o ovogodišnjem Renaultovom bolidu Alonso je rekao:

“Bolid je trenutno brži od mene.”

Prema propisima u vezi promidžbenih aktivnosti nije smio voziti više od 100 kilometara, što iznosi 21 krug na stazi Circuit de Barcelona-Catalunya. Po završetku dana Španjolac je bio zadovoljan:

“Naravno da 100 kilometara nije puno, ali za mene je bio poseban osjećaj nakon toliko dugo vremena ponovno sjesti za volan.

Osjećaj je dobar, ali Renaultov bolid je trenutno brži od mene jer u ovako kratkom vremenu ne mogu izvući maksimum iz njega.

Osjećam da auto ima potencijala, što je vidljivo i u utrkama, ali svejedno ima prostora za napredak.”

Renaultov tim ima dovoljno vremena prije početka sljedeće sezone. U mjesecima koji slijede fokus će biti na sitnim detaljima kao što su izrađivanje trkaćeg sjedala, personaliziranih pedala i volana.

Španjolac je na kraju dana bio vidno iscrpljen.

“U sljedećim tjednima i mjesecima ću pojačati svoj trening. Osjećam se dobro, ali pitajte me opet sutra! Sigurno će biti tu i tamo koja upala. Morat ću čeličiti gornji dio tijela.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Koji PR bullshit i uvlačenje u guzicu. Samo lakirani nožni prstići vire.



    7

    26
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Znači ako Fernando donosi 0,6s, koliko tek onda donosi Renaultov bolid…



    10

    6
  3. x2

    Alonso: Renaultov bolid je brži od mene

    Zlobnici bi rekli: Da, kao i prije 10 godina, u Abu Dhabiju :mrgreen:. :mrgreen:

    Jbga, neka se ne ljute Alonsovi fanovi, ali mor’o sam, bilo je jače od mene. :mrgreen:
    Malo šale neće naškoditi, a to mi je bila prva misao kad sam pročitao naslov, bez otvaranja vijesti.

    BTW, volio bi i ja da je tada uzeo još 6 bodova….



    48

    2
  4. Pirelli Hypersoft
    Einspritz7 Prikaži

    I onda kažu neki kako je danas lako voziti bolide F1 , kako je prije bilo puno teže i sl. Istina , tehnika je napredovala , ali istovremeno to je iskorišteno za postizanje većih brzina , brže se prolaze zavoji , veće sile … Sjetimo se samo kada su prije par godina nastupila nova aerodinamička pravila , kako su nakon utrke izgledali Hamilton , Vettel i svi ostali , poput prožvakana krpe. Današnji vozači su fizički spremniji nego ikad .



    4

    2
  5. Fernando Alonso
    Lux Prikaži

    Pozdrav novom autoru! ?



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni