Izdvojeno

Latifi razočaran nedostatkom brzine u odnosu na konkurenciju

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

S dva boda osvojena devetim mjestom, Romain Grosjean je nakon Velike Nagrade Eifela pobjegao sa začelja ukupnog poretka ovogodišnje sezone Formule 1, ostavivši tamo dvojicu vozača.

Radi se Georgeu Russellu i Nicolasu Latifiju, dvojcu iz Williamsa, koji, unatoč konkurentnijem bolidu u odnosu na posljednje dvije sezone, još uvijek ne uspijevaju završiti utrku među 10 najboljih.

25-godišnji Latifi u Nürburgringu je završio na 14. poziciji, a nakon utrke nije krio svoje nezadovoljstvo:

“Razočaran sam što nismo mogli pratiti tempo konkurencije. Puno smo zaostajali za momčadima s kojima se u pravilu želimo boriti, Haasom I Alfa Romeom.”

Kanađanin se neulaskom u boks za vrijeme sigurnosnog automobila u jednom trenutku popeo na 12. mjesto, no vrlo brzo ga je preteklo nekoliko vozača i ponovno vratilo na sam kraj kolone.

“Pokušali smo nešto u posljednjem dijelu utrke, no ostali su bili jednostavno brži i imali novije gume od nas. Bilo je zabavno boriti se s Kvyatom u posljednjih nekoliko krugova, no ne mogu kriti razočarenje sporijim izdanjem bolida u odnosu na protekle utrke.”

Momčadskom kolegi Russellu, bod je ove sezone za jedno mjesto izmaknuo na Mugellu, dok je Latifi dvaput ostao kratak za jednu poziciju, u Austriji i Monzi. Na osvojene bodove momčad Williamsa čeka jako dugo, još od prošlogodišnje Velike Nagrade Njemačke, na kojoj je Robert Kubica bio 10.

Komentiraj

6 komentara

  1. Latifi bi prije trebao biti nezadovoljan što je vidno slabiji u odnosu na Russela, a ne time što do sada nije uhvatio jedno 10. mjesto: to njegovu karijeru neće uzdići, ali zato hoće urušiti činjenica da je u istom autu vidno lošiji od suvozača.



    5

    2
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ph govori jedan vozac koji nema niti jednu sesiju da se nije izvrtio.. I on bi vise brzine… Ccccc



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni