Izdvojeno

Tsunoda na namještanju sjedala u Faenzi, testirat će stari bolid na Imoli

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov i Hondin junior Yuki Tsunoda danas je posjetio AlphaTaurijevu tvornicu u Faenzi kako bi se pripremio za nadolazeće testove koje će odraditi s momčadi.

20-godišnji Japanac odradio je namještanje sjedala, a prvi izlazak na stazu očekuje ga 4. studenog na Imoli, tri dana nakon utrke za Veliku nagradu Emilia-Romagne.

Tsunoda će tada voziti STR13 iz 2018., najrecentniji bolid s kojim je moguće neograničeno testiranje, a zatim će na testiranju nakon VN Abu Dhabija dobiti priliku i u aktualnom AT01.

Šef momčadi Franz Tost tvrdi kako Hondin odlazak nakon 2021. ne utječe na Tsunodine šanse za mjesto u F1:

“Red Bullova filozofija uvijek se temeljila na performansama, a on ima dobre nastupe i radi jako dobar posao u Formuli 2, gdje je ove godine osvojio dvije utrke, na Spa i Silverstoneu, ako se dobro sjećam [dobro se sjeća, op.a.].”

“U Austriji je vodio utrku po mokrom sve do zadnjih par krugova gdje zbog problema s radijom nije mogao pobijediti. Radi jako dobar posao, a to je odlučujuće, performanse vozača.”

“To je uvijek bila filozofija i uvijek će biti tako, a onda ćemo vidjeti što će Red Bull odlučiti u vezi vozača za 2021.”, zaključio je Tost.

Četiri utrke prije kraja sezone Tsunoda drži treće mjesto u F2 prvenstvu, no ima samo sedam bodova više od šestoplasiranog Nikite Mazepina. Za vodećim Mickom Schumacherom kasni 44 boda.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni