Izdvojeno

Tsunoda na namještanju sjedala u Faenzi, testirat će stari bolid na Imoli

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov i Hondin junior Yuki Tsunoda danas je posjetio AlphaTaurijevu tvornicu u Faenzi kako bi se pripremio za nadolazeće testove koje će odraditi s momčadi.

20-godišnji Japanac odradio je namještanje sjedala, a prvi izlazak na stazu očekuje ga 4. studenog na Imoli, tri dana nakon utrke za Veliku nagradu Emilia-Romagne.

Tsunoda će tada voziti STR13 iz 2018., najrecentniji bolid s kojim je moguće neograničeno testiranje, a zatim će na testiranju nakon VN Abu Dhabija dobiti priliku i u aktualnom AT01.

Šef momčadi Franz Tost tvrdi kako Hondin odlazak nakon 2021. ne utječe na Tsunodine šanse za mjesto u F1:

“Red Bullova filozofija uvijek se temeljila na performansama, a on ima dobre nastupe i radi jako dobar posao u Formuli 2, gdje je ove godine osvojio dvije utrke, na Spa i Silverstoneu, ako se dobro sjećam [dobro se sjeća, op.a.].”

“U Austriji je vodio utrku po mokrom sve do zadnjih par krugova gdje zbog problema s radijom nije mogao pobijediti. Radi jako dobar posao, a to je odlučujuće, performanse vozača.”

“To je uvijek bila filozofija i uvijek će biti tako, a onda ćemo vidjeti što će Red Bull odlučiti u vezi vozača za 2021.”, zaključio je Tost.

Četiri utrke prije kraja sezone Tsunoda drži treće mjesto u F2 prvenstvu, no ima samo sedam bodova više od šestoplasiranog Nikite Mazepina. Za vodećim Mickom Schumacherom kasni 44 boda.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni