Red Bullov i Hondin junior Yuki Tsunoda danas je posjetio AlphaTaurijevu tvornicu u Faenzi kako bi se pripremio za nadolazeće testove koje će odraditi s momčadi.
20-godišnji Japanac odradio je namještanje sjedala, a prvi izlazak na stazu očekuje ga 4. studenog na Imoli, tri dana nakon utrke za Veliku nagradu Emilia-Romagne.
Tsunoda će tada voziti STR13 iz 2018., najrecentniji bolid s kojim je moguće neograničeno testiranje, a zatim će na testiranju nakon VN Abu Dhabija dobiti priliku i u aktualnom AT01.
Šef momčadi Franz Tost tvrdi kako Hondin odlazak nakon 2021. ne utječe na Tsunodine šanse za mjesto u F1:
“Red Bullova filozofija uvijek se temeljila na performansama, a on ima dobre nastupe i radi jako dobar posao u Formuli 2, gdje je ove godine osvojio dvije utrke, na Spa i Silverstoneu, ako se dobro sjećam [dobro se sjeća, op.a.].”
“U Austriji je vodio utrku po mokrom sve do zadnjih par krugova gdje zbog problema s radijom nije mogao pobijediti. Radi jako dobar posao, a to je odlučujuće, performanse vozača.”
“To je uvijek bila filozofija i uvijek će biti tako, a onda ćemo vidjeti što će Red Bull odlučiti u vezi vozača za 2021.”, zaključio je Tost.
Četiri utrke prije kraja sezone Tsunoda drži treće mjesto u F2 prvenstvu, no ima samo sedam bodova više od šestoplasiranog Nikite Mazepina. Za vodećim Mickom Schumacherom kasni 44 boda.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Budi prvi koji će napisati komentar!