Formula 2

F3 viceprvak Pourchaire debitira u F2 na završnici u Bahreinu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

17-godišnji Francuz Theo Pourchaire debitirat će u F2 na završnim utrkama sezone koje će se za mjesec i pol dana održati u Bahreinu.

Pourchaire je član Sauberove juniorske akademije, momčadi koja se u F1 natječe pod imenom Alfa Romeo, a iza njega je kratka, ali impresivna karijera. U formulama je debitirao 2018., vozeći Francusku F4. Osvojio je juniorsko prvenstvo te kategorije, a zatim je 2019. osvojio njemačku ADAC F4 ispred Red Bullovog juniora Dennisa Haugera i Ferrarijevog Arthura Leclerca, Charlesovog mlađeg brata.

Ove godine debitirao je u F3 i ponovo impresionirao – sa samo 16 godina ostvario je svoju prvu pobjedu, a do kraja sezone još je jednom pobijedio i u tijesnoj borbi za naslov ostao tri boda iza prvaka Oscara Piastrija.

Momčad za koju će debitirati bit će HWA, gdje će zamijeniti Jake Hughesa, također F3 vozača, koji je debitirao na prošloj rundi mijenjajući Giuliana Alesija, sada MP-ovog vozača.

“Sa zadovoljstvom omogućujemo tako iznimno talentiranom mladom vozaču prve korake u Formuli 2”, rekao je Thomas Strick, šef momčadi HWA.

“Theov talent je neosporiv. Uspjeh koji je ostvario u svojoj rastućoj karijeri govori za sebe.”

“Uzbuđeni smo zbog njegovog debija u Bahreinu. U prethodnim godinama nekoliko je puta dokazao da se može brzo snaći u novoj kategoriji.”

Pourchaire će sa 17 godina biti najmlađi vozač na gridu u Bahreinu, a momčadski kolega bit će mu Artjom Markelov – najstariji na gridu s 26 godina.

Komentiraj

1 komentar

  1. Jedini vozac koji se moze svrstati u kategoriju buduci Maks,Lekler,Rasel,Noris.
    Ocekujem podijum u ove zadnje 2 trke.
    Samo ne znam sta ceka Red Bul.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni