F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Verstappen: Sigurnosni automobil je poslan na stazu samo da začini utrku

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen je nakon utrke u Njemačkoj izjavio da je trkaći direktor Michael Masi na stazu poslao sigurnosni automobil iz jednog razloga – da utrku učini zanimljivijom.

15 krugova prije kraja VN Eifela Lando Norris je svoj McLaren parkirao pokraj staze u Dunlop zavoju, a vodstvo utrke je procijenilo da je potrebnou potpunosti neutralizirati utrkivanje i zadnjih nekoliko krugova započeti iznova s resetiranim pozicijama na stazi.

“Ne vjerujem da nam je trebao sigurnosni automobil. Moglo se sve srediti s virtualnim sigurnosnim automobilom.”

“Mislim da su htjeli začiniti utrku jer su zaostaci tada bili preveliki.”

U tom trenutku je trećeplasirani Daniel Ricciardo za vodećima kasnio skoro punu minutu.

Michael Masi je to opovrgnuo:

“Jedan od razloga je bio dim i vatra na Norrisovom bolidu.”

“Drugi razlog bio je taj što nismo bili sigurni može li se bolid progurati kroz tijesni otvor u barijerama. Nismo htjeli reagirati usputno pa smo odlučili izvesti SC. Tako se sve moglo riješiti istog trenutka i to je bila najsigurnija odluka.”

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3377 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

26 komentara

  1. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Slažem se. Ispada da sada svako zaustavljanje pored staze znači sigurnosni automobil bez obzira na mjesto parkinga. Čak i ako položaj bolida nema veze s nekim redovnim smjerom gibanja bolida. Prije koju godinu smo mogli vidjeti 3-4 automobila parkirana pored asfalta jer su im otišli motori, a danas se mora maknuti svaka mrvica na 100 metara od staze.



    19

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Prije pogibije Bianchija je dizalica uredno uz žute zastave šetala po šljunku uz stazu i vukla van zaglavljene. Nije se zbog toga prekidala utrka…. Ali to su bila neka druga vremena. Sad smo samo korak do toga da apsolutnu sigurnost postignemo tako da vozači uopće ne sjede u bolidima. Ali onda bi izvrnuli gležanj dok sjedaju u kabinu….



      14

      5
  2. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Dakle, u danima pred utrku nisu mogli probati progurati bolid kroz barijere?



    11

    0
  3. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Previse se igra na kartu sigurnosti u zadnje vrijeme, palac dolje



    12

    2
  4. Fernando Alonso tomidix Prikaži

    Ti si moj Verstappen tu da voziš a ne da određuješ kada treba a kada ne koristiti SC..
    A dal će SC ući da začini ili zato da se ne bi ponovio Bianchi, pusti nekom drugom.. I tako ne možeš to promijeniti i radije vodi računa o tome kako iskoristiti novonastalu situaciju..

    Zanimljivo kako najviše plakanja dolazi od Verstappena i Lewisa a njima ovakve stvari najmanje igraju ulogu.. i tako manje više odmagle za par krugova..

    Taman je trka postajala dosadna i mogla se pratit slušajući komentatore kako spominju Perezov zaostatak za Danijem.. ovo je ipak donijelo uzbuđenja..



    3

    22
  5. Ne seri Masi, nego lijepo reci – vežem konja di mi gazda kaže.



    9

    1
  6. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Nisan fan verstapena al izjava 100% na mjestu on je jedini moga znacajno profitirat pa to kaže, izgleda da se cak i samoj fiji pocela gadit ovolika dominacija pa pokusavaju nesto poduzest, i poceli su hamiltona kaznjavat (sto su trebali i prije a ne gledat kroz prste opomene itd)
    Jedno pitanje ako neko zna odgovor, ako su iz fie rekli da je dozvoljeno koristit jedan mod rada motora zasto onda preko radia cesto cujemo sta da vozaci rade kao nor noris position 3 bla bla…



    10

    2
  7. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Pa zašto nisi iskoristio tu priliku makar da malo probaš napasti Lewisa ? Ne razumijem Maxovo zadovoljavanje drugim mjestom. Znam da je to realnost,ali ej, na restartu je zaspao i to nije prvi puta



    4

    11
  8. lukarak Donator Prikaži

    Bas je super kako se odma hamiltona napadne kad se zali kako SC vozi presporo, placljivac bla bla, a onda odma iza i Max ima identicni komentar, al tu nista.



    4

    9
  9. Toga smo svjesni svi. Nažalost došli smo do toga da se sve radi da naprave nakakav umjetni show. Koriste svaku priliku da začine utrku . Ok, nekad treba poslati SC na stazu kada stvarno postoji nekakva veća opasnost. Ovo zaustavjanje Norisa kraj rupe u barijerama se moralo odraditi uz vsc. No pobogu čemu 5 krugova SC za takvu stvar? Na kraju krajeva ne bi bilo fer da je npr Max kraj gotovo minute prednosti skoro izgubio poziciju na restartu jer nekome treba show. Zbog takvih odluka vozači gube prednosti i pozicije što nije nikako u redu. Tako mogu komotno onda početi gađati nasumično vozače vodenim topovima , krumpirima, kečapom i polijevati stazu svime od vode do ulja pa tko preživi pričati će. Smješno je na što liči ovaj sport danas.



    5

    1
    • Fernando Alonso tomidix Prikaži

      a to možeš reć i za red flag u Monzi.. neki su profitirali neki nisu.. same here.. osim toga, Lewis bi potencijalno do kraja lappao sve osim Maxa, a to definitivno nitko ne želi gledat..


      0

      6
      • Jesi negdje vidio dio komentara u kojem sam napisao da nekada treba poslati SC na stazu ako postoji stvarna opasnost za ostale vozace. Pod vsc om bez kise itd se takav problem mora moci rijesiti. Red flag s time nema veze. U pitanju su sc na stazi ili vsc pod kojim ostaju razmaci isti. Ovdje je pusten sc samo da bi na kraju mozda imali zanimljivu utrku. Nekada su se takve stvari rijesavale pod zutim zastavama. I nemojte mi smrt Binachija mjesat s time. Ono je bila kisna utrka, smanjena vidljivost, mokra staza i kriva zastava na tom djelu staze. Red flag bi se trebao koristiti kad je nemoguce nastaviti normalnu utrku u kratkom roku iza sc, odnosno ako je potrebno vise vremena za ocistiti stazu kao u mugelu. Sc na stazu ne treba slati ako vozac stane uz rupu u barijeri . Nema tu to je tako i jbg. To se nikada nije radilo. Ako je bolid na nezgodnom mjestu stao ok, a ovo od Norisa je primjer kako najbolje ostaviti auto da sc ne mora van.



        1

        2
        • Fernando Alonso tomidix Prikaži

          dal znamo uopće šta je krepalo pod norissom? jel ispustio ulje negdje po stazi..? jel auto uopće bilo moguće gurat s obzirom da je ostao i bez serva? jel kran bio blizu uopće?
          Point je da puno mi tu informacija ne znamo..

          I ne nije stao idealno, stao je samo na dobrom mjestu..
          https://imgur.com/a/9UhUqeo
          Taj auto je trebalo prilično izmanevrirat da bi ga se uguralo tamo tako da je realno loše stao; no da ne bi bilo ne krivim ga..

          na kraju se dobije ovo:
          1:15:05 – zaustavljen auto
          1:18:01 – podignut od tla
          1:19:12 – maknut i spušten

          pune 4min vsc-a..


          0

          3
        • Fernando Alonso tomidix Prikaži

          evo malo za edukaciju:
          https://youtu.be/hsxs4XQI83Y?t=3709


          0

          0
      • Fernando Alonso tomidix Prikaži

        e da mi je upoznat ova 4 čovika što bi tili gledat trku sa samo 2 vozača koji su u istom krugu…


        0

        2
        • Ako je neko brži , brži je , nije fer njemu kvariti utrku sa nepotrebnim SC i dovesti ga pod rizik samo da bi mi dobili svoje tj bolide bliže jedni drugima, još je staza bila hladna i gume nezagrijane moglo se svašta dogodit nakon restarta ali eto sve je dobro prošlo.


          0

          0
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Meni jos vise u oko onaj VSC jer nisu svi imali sansu za pit jer je trajo kratko..
      Ne slazem se ni sa SCom u toj situaciji premda je on barem zahvatio sve vozace..



      1

      0
      • o tome da ne pricam. Ja bi zabranio ikakve pit stopove pod vsc om i sc. Svi imaju goriva do kraja i lijepo dok kruze stazom nikome nece puknuti guma. Isto je glupa izmjena guma pod red flagom. Kako su stali tako nastavljaju i amen. Pustio bi iskljucivo nekoga u boks iz sigurnosnih razloga ako ima kakvo osrecenje nakon sudara, probusenu gumu isl.



        1

        1
  10. Verstappen ima pravo to rade sve češće samo da privuku više gledatelja i time novac sebi u džep, VSC je bio dovoljan i sve bi bilo potpuno sigurno i sa njim, a i koliko je SC ostao na stazi je bilo baš čudno sigurno jedno 6,7 krugova što je bilo stvarno predugo još na onakvoj hladnoj stazi gume su bile nezagrijane, i time nakon restarta moglo se dogoditi puno više nesreća i ispada tako da sigurno je ovo bila pogrešna odluka, a i u zadnjim utrkama se vidi da se radi na privlačenju publike one crvene zastave su isto bile jako sumnjive ,prelako se zove SC u zadnje vrijeme nadam se da to sljedeće godine neće bit tako, ako se tako nastavi mogu i ukinuti VSC nema smisla ga uopće koristiti, po tome šta FIA u zadnje vrijeme izvodi, čisti cirkus prave od ovog sporta.


    0

    0
HrvatskiEnglish