Lijepo vrijeme napokon je stiglo do Nurburgringa i mogli smo vidjeti F1 bolide na toj stazi po prvi put nakon 2013. godine. Valtteri Bottas bio je najbrži na jedinom slobodnom treningu uoči kvalifikacija za Veliku nagradu Eifela, desetinku ispred momčadskog kolege Lewisa Hamiltona.
Iznenađujuće dobro vrijeme postavio je Charles Leclerc kada je na samom kraju treninga odvozio vrijeme samo četiri desetinke sporije od Bottasa. Ni drugi Ferrari nije bilo daleko – Vettel je bio peti najbrži s osam desetinki zaostatka, a između Ferrarija smjestio se Max Verstappen.
Lando Norris bio je posljednji vozač unutar sekunde zaostatka za najbržim, a malo preko sekunde kasnio je sedmoplasirani Sergio Perez. Meksikanac je bio jedini Racing Pointov vozač na stazi jer se Lance Stroll nije osjećao dobro i odlučio je propustiti trening. Strollov nastup u ostatku vikenda također je upitan, a u međuvremenu je na stazu stigao Nico Hulkenberg koji bi po treći put ove sezone mogao uskočiti u RP20.
Daniel Ricciardo, Alexander Albon i Pierre Gasly zaključili su najbržu desetorku.
Ne računajući promašena kočenja i slične “dječje bolesti” kakve su očekivane tijekom prvog izlaska na stazu na kojoj se nije vozilo sedam godina, imali smo tek tri značajnija incidenta, iako sva tri bez većih posljedica od uništenog kruga i seta guma.
Sebastian Vettel izvrtio se na izlasku iz zavoja 14, a na istom mjestu bolid je izgubio i George Russell. Vettel je u svom spinu ostao na stazi, dok je Russell otišao daleko u travnatu izletnu zonu, no obojica su izbjegli bilo kakva oštećenja.
Drugi Williams Nicholasa Latifija također je imao manji incident pred kraj treninga. Kanađanin se izvrtio u posljednjem zavoju, no, uz manje poteškoće prilikom povratka, uspio je vratiti na stazu.
Kvalifikacije kreću u 15 sati.
# | Vozač | Momčad | Vrijeme | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:26.225 | 25 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:26.361 | +0.136s | 27 |
3 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:26.681 | +0.456s | 25 |
4 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:26.896 | +0.671s | 24 |
5 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:27.038 | +0.813s | 25 |
6 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:27.167 | +0.942s | 29 |
7 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:27.245 | +1.020s | 25 |
8 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:27.392 | +1.167s | 23 |
9 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:27.449 | +1.224s | 23 |
10 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:27.528 | +1.303s | 28 |
11 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:27.634 | +1.409s | 27 |
12 | 26 | Daniil Kvjat | ALPHATAURI HONDA | 1:27.795 | +1.570s | 26 |
13 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:27.924 | +1.699s | 29 |
14 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:27.956 | +1.731s | 25 |
15 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:28.115 | +1.890s | 27 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:28.293 | +2.068s | 27 |
17 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:28.343 | +2.118s | 30 |
18 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:28.370 | +2.145s | 25 |
19 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:28.941 | +2.716s | 26 |
– | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | – | – | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Don’t give me hope
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije da je bilo sad nešto spektakularno, al da bilo je grešaka. Teže im je po hladnijim uvjetima. Al čak i 9 stupnja i nije tako hladno. Trebaju oni vozit i po minusima. Treba im napravit da im bude teško.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vrijeme Bottasa je tri sekunde brže od pole positiona iz 2013. Da su uvjeti nešto bolji bilo bi to zasigurno brže nekih 5-6 sekundi. Wow koliki napredak u 7 godina.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nista cudno, npr u melburnu na pocetku hibridne ere je najbrzi krug vozen vremenom od 1:33 a prosle godine 1:25. Sto je napredak od 8 sekundi za najbrzi krug utrke u periodu od 7 godina. Slicna stvar je sa najbrzim krugom u kvalifikacijama.
2
1