Izdvojeno

Nurburgring: Prvi trening otkazan jer medicinski helikopter nema uvjete za let

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Prvi slobodni trening odgođen zbog magle koja se spustila nad područje Nurburgringa.

Po FIA-inom pravilu – medicinski helikopter nije neophodan ako je bolnica udaljena 20 minuta ili manje cestovnim prijevozom. Kako to na ovoj stazi nije slučaj jer je najbliža bolnica udaljena 45 minuta vožnje – vožnja ovisi o vremenskim uvjetima za helikopter.

Update 11:50: Semafor pokazuje još 39 minuta do kraja, a šanse za izlazak bolida su minimalne. Kiša je pojačala, a vidljivost je gora nego prije sat vremena.

Update 12:00: Upravo je potvrđeno da se pit-lane neće otvoriti, što znači da bolidi neće izlaziti na stazu.

Drugi slobodni trening na rasporedu je u 15 sati.

Komentiraj

23 komentara

  1. U 12.00 je nova službena objava,do tada stanje ostaje nepromijenjeno..


    0

    0
  2. Izgleda se baš ne da Schumacheru i Ilottu sjesti u F1 bolid… mogu misliti kako im je sad… tako blizu a tako daleko.
    EDIT: još pol sata do odluke izgleda (u podne)



    3

    0
  3. Ovakvo je vrijeme citav tjedan… I sta ako se nastavi preko vikenda? Onda ce utrku otkazat?



    11

    0
    • Ne znam što da im kažem. Tipično jesensko vrijeme je danas problem, a nekoć se utrkivalo kada je bio prolom oblaka i 5 centimetara kiše na asfaltu.



      7

      6
      • F1puls Portal
        Testarossa Prikaži

        А jesi zapeo ne vozi se pa ne vozi se. Nije problem mogu li voziti ili ne. trening je otkazan jer helikopter ne moze da leti, a najbliza bolnica koja ispunjava uslove je udaljena preko 20 minuta voznje. Ne vidim sta je sporno. Osim toga, ovo je prvi slobodni trening. Zasto bi vozili ako im podaci koje prikupe nece biti od bilo kakve koristi?



        2

        2
        • Mislim da nije cijela situacija tako crna i bijela. Nurburgring nije neka staza koja slučajno održava utrku. To je ozbiljan racing kompleks, a dešava se ovakva situacija. U nedjelju vremenska prognoza kaže da će biti isto ovakvo vrijeme, ali još malo hladnije, što znači da postoji dosta velika mogućnost da se otkaže utrka. To znači gubitak novaca, nezadovoljni sponzori, ljutiti navijači, itd…

          Zanimljivo je da se po ovakim uvjetima 24h NBR ipak održao, a bolnica nije bila ništa bliže…



          3

          1
        • A što ako bude tako i u nedjelju? Otkazuje se utrka zbog jesenske magle?



          2

          1
        • Pa da… Zar želiš još jedan Bianchi slučaj? Tako bi trebalo biti po svemu sudeći. Sada kad su i F1 organizatori to skužili, Michael Masi je rekao da rade na alternativnom rješenju. Što vjerojatno znači postavljanje nekakve medicinske postaje na stazi koja ima potrebnu opremu za neurološke zahvate i slično. Po mom mišljenju Nurburgring je trebao imati svoju dežurnu medicinsku postaju sa svim tim stvarima još prije 10 godina, ali eto.



          1

          0
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Isss…Kaj slijedi..Ako im optika ne isporučuje 100 mbit otkazat će trku jel neće biti u korak sinkroniziranim podacima za DRS..



    4

    6
  5. Kako sam već rekao. Nekoć je F1 značila hrabrost, a sada znači kukavičluk i strah. Psovao bih sada, ali neću.



    3

    16
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Čekamo komentara da su vozači pizde i kako bi se prije 40 godina vozilo po ovom vremenu..

    Edit: ne trebamo čekati :mrgreen:



    18

    2
    • Ali to je činjenica. Sada imamo safety car nakon prve kišice. Ne znam zašto uopće postoje gume za “full wet” kada je “potpuno mokro” upravo situacija kada se ne smije utrkivati po modernim načelima jer će uvijek naći razlog zašto je opasno.



      5

      7
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Nisam se ni uključio u trening, samo sam vidio sliku stanja na Instagramu, ali ako helikopter ne može poletjeti, što ti nije jasno? To je sasvim dovoljno da se ne vozi.



        5

        2
  7. Veliki sam ljubitelj kišnih utrka ali…..sigurnost je daleko najvažnija i ovo naše negodovanje i pričanje o tome da se vozači boje voziti po vodi/kiši – nema smisla!!!!! Ovo je ispravna odluka!
    Samo se nadam da će vremenski uvjeti u nedjelju dozvoljavati utrku…..



    5

    1
  8. Helikopter je ok razlog. Ali ako helikopter nije tema onda ne bi smjelo biti vremena po kojem oni neće voziti. Jesu li najbolji ili nisu?

    Problem je i što u danas kišne gume predobre, dignu toliko vode sa asfalta da oni iza ništa ne vide. To je po meni veći problem kišnih utrka. Full wet ne bi smjele postojati, onda bi se neka kišna utrka možda i mogla održati.

    Osim toga niti jednoj momčadi se ne vozi kišni trening osim ako nije izgledno i da će utrka biti takva. Pirelli najčešće nema dovoljno kišnih guma za cijeli kišni vikend…. Uglavnom nitko od “zaposlenih u F1” to baš jako ne voli… pa se onda niti ne bune kad bude otkazano.



    3

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni