Prvi slobodni trening odgođen zbog magle koja se spustila nad područje Nurburgringa.
Po FIA-inom pravilu – medicinski helikopter nije neophodan ako je bolnica udaljena 20 minuta ili manje cestovnim prijevozom. Kako to na ovoj stazi nije slučaj jer je najbliža bolnica udaljena 45 minuta vožnje – vožnja ovisi o vremenskim uvjetima za helikopter.
Update 11:50: Semafor pokazuje još 39 minuta do kraja, a šanse za izlazak bolida su minimalne. Kiša je pojačala, a vidljivost je gora nego prije sat vremena.
Update 12:00: Upravo je potvrđeno da se pit-lane neće otvoriti, što znači da bolidi neće izlaziti na stazu.
Drugi slobodni trening na rasporedu je u 15 sati.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U 12.00 je nova službena objava,do tada stanje ostaje nepromijenjeno..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda se baš ne da Schumacheru i Ilottu sjesti u F1 bolid… mogu misliti kako im je sad… tako blizu a tako daleko.
EDIT: još pol sata do odluke izgleda (u podne)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovakvo je vrijeme citav tjedan… I sta ako se nastavi preko vikenda? Onda ce utrku otkazat?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam što da im kažem. Tipično jesensko vrijeme je danas problem, a nekoć se utrkivalo kada je bio prolom oblaka i 5 centimetara kiše na asfaltu.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
А jesi zapeo ne vozi se pa ne vozi se. Nije problem mogu li voziti ili ne. trening je otkazan jer helikopter ne moze da leti, a najbliza bolnica koja ispunjava uslove je udaljena preko 20 minuta voznje. Ne vidim sta je sporno. Osim toga, ovo je prvi slobodni trening. Zasto bi vozili ako im podaci koje prikupe nece biti od bilo kakve koristi?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da nije cijela situacija tako crna i bijela. Nurburgring nije neka staza koja slučajno održava utrku. To je ozbiljan racing kompleks, a dešava se ovakva situacija. U nedjelju vremenska prognoza kaže da će biti isto ovakvo vrijeme, ali još malo hladnije, što znači da postoji dosta velika mogućnost da se otkaže utrka. To znači gubitak novaca, nezadovoljni sponzori, ljutiti navijači, itd…
Zanimljivo je da se po ovakim uvjetima 24h NBR ipak održao, a bolnica nije bila ništa bliže…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što ako bude tako i u nedjelju? Otkazuje se utrka zbog jesenske magle?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa da… Zar želiš još jedan Bianchi slučaj? Tako bi trebalo biti po svemu sudeći. Sada kad su i F1 organizatori to skužili, Michael Masi je rekao da rade na alternativnom rješenju. Što vjerojatno znači postavljanje nekakve medicinske postaje na stazi koja ima potrebnu opremu za neurološke zahvate i slično. Po mom mišljenju Nurburgring je trebao imati svoju dežurnu medicinsku postaju sa svim tim stvarima još prije 10 godina, ali eto.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Isss…Kaj slijedi..Ako im optika ne isporučuje 100 mbit otkazat će trku jel neće biti u korak sinkroniziranim podacima za DRS..
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da si vozac koji je zabije sa 200+ u zid i treba hitnu pomoc je li bi izabrao helikopter ili se vozio 45 min?
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako F1 treba biti sigurna onda brzina ne bi smjela biti iznad 20 km/h. O čemu mi pričamo?! O dječjem nogometu na školskom igralištu ?? Halo, ima li koga ?? Ovo je F1, jebemu sve. Gladijatorski sport, sport u kojem se ide 330 km/h. O čemu mi ovdje govorimo? Sigurnost? Pravila im nataknem na jedno mjesto.
8
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vozi bmw 320 e36 na stazi na samome limitu pa onda pricaj o ovima sta pilotaju s 1000 konja i valjcima
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne znam čemu čuđenje kad nije prvi put da se ovo događa.
što se mene tiče, ok pravilo.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako sam već rekao. Nekoć je F1 značila hrabrost, a sada znači kukavičluk i strah. Psovao bih sada, ali neću.
3
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A sad zamisli da ti dijete vozi F1 bolid.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjeli smo Hunta po kiši u Japanu. Danas bi se odgodio cijeli vikend da tako pada kiša.
3
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na toj istoj utrci u Japanu su se Lauda, Fittipaldi i još nekoliko vozača povukli s utrke jer su smatrali da je preopasno voziti u takvim uvjetima. Jesu li i oni po tebi kukavice?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar se treba dogoditi novi slucaj Bianchi, Senna i sl. ..da ne nabrajam poginule?? Pa nakon svih tih smrti su pravila i mijenjana, da bi se zaštitilo vozače i ostale…a ne da ginu ko muhe…Nijedna smrt ne znači hrabrost..nije vrijedno…po meni
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čekamo komentara da su vozači pizde i kako bi se prije 40 godina vozilo po ovom vremenu..
Edit: ne trebamo čekati :mrgreen:
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali to je činjenica. Sada imamo safety car nakon prve kišice. Ne znam zašto uopće postoje gume za “full wet” kada je “potpuno mokro” upravo situacija kada se ne smije utrkivati po modernim načelima jer će uvijek naći razlog zašto je opasno.
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam se ni uključio u trening, samo sam vidio sliku stanja na Instagramu, ali ako helikopter ne može poletjeti, što ti nije jasno? To je sasvim dovoljno da se ne vozi.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Veliki sam ljubitelj kišnih utrka ali…..sigurnost je daleko najvažnija i ovo naše negodovanje i pričanje o tome da se vozači boje voziti po vodi/kiši – nema smisla!!!!! Ovo je ispravna odluka!
Samo se nadam da će vremenski uvjeti u nedjelju dozvoljavati utrku…..
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Helikopter je ok razlog. Ali ako helikopter nije tema onda ne bi smjelo biti vremena po kojem oni neće voziti. Jesu li najbolji ili nisu?
Problem je i što u danas kišne gume predobre, dignu toliko vode sa asfalta da oni iza ništa ne vide. To je po meni veći problem kišnih utrka. Full wet ne bi smjele postojati, onda bi se neka kišna utrka možda i mogla održati.
Osim toga niti jednoj momčadi se ne vozi kišni trening osim ako nije izgledno i da će utrka biti takva. Pirelli najčešće nema dovoljno kišnih guma za cijeli kišni vikend…. Uglavnom nitko od “zaposlenih u F1” to baš jako ne voli… pa se onda niti ne bune kad bude otkazano.
3
3