Honda je jutros šokirala F1 svijet objavom o odlasku iz sporta nakon 2021., no iz Honde kažu kako će svejedno razviti novi motor za iduću sezonu.
Japanski proizvođač odlučio se povući zbog prebacivanja resursa na razvoj novih tehnologija, s ciljem ostvarenja ugljične neutralnosti do 2050. godine.
Izvršni direktor Takahiro Hachigo izjavio je kako će unatoč povlačenju nastaviti s razvojem novog motora, s namjerom da osvoje prvenstvo:
“Imamo još sedam utrka ove sezone. Iduće godine imamo još jednu sezonu i tada ćemo dati sve od sebe u pokušaju da pobijedimo.”
“Iduće godine ćemo predstaviti novu pogonsku jedinicu kako bismo mogli ostvariti dobar rezultat s Red Bullom. Ciljat ćemo na naslov.”
Dodao je kako mogu biti “donekle” zadovoljni ostvarenim od povratka u F1 2015. godine:
“Imali smo velike probleme u prve tri godine, no savladali smo ih.”
“Zasad smo uspjeli ostvariti pet pobjeda, stoga mislim da smo ostvarili donekle dobre rezultate na stazi s našim pobjedama.”
“Iduće godine nastavit ćemo davati sve od sebe, stoga se nadamo da će fanovi ostati uz nas i podržavati nas.”
Red Bullov savjetnik Helmut Marko potvrdio je kako Red Bull i AlphaTauri ostaju u F1:
“Nakon toga [Hondinog odlaska 2021.] radit ćemo na pronalasku najkonkurentnijeg rješenja za pogonsku jedinicu od 2022. nadalje. Ostajemo posvećeni sportu jer su obje momčadi potpisnici novog Concorde ugovora.”
Red Bull trenutno drži uvjerljivo drugo mjesto u poretku konstruktora, dok se AlphaTauri nalazi na sigurnom sedmom mjestu. Zahvaljujući Maxu Verstappenu u Velikoj Britaniji i Pierreu Gaslyju u Italiji obje momčadi imaju po jednu pobjedu u tekućoj sezoni.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 20 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je sfzd.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je i dalje ovaj postupak Honde poprilično šupački.
24
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prosrali ste se tesko.
GP2 , GP2
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko zna, mozda prepuste RB tehnologiju izrade motora ili tako nesto. Pre malo mi RB cvili.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sute zato sto su u toliko jadnoj situaciji da ni ne vrijedi pricat ista
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jedino priznajem red bull mugen hondu! :D
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa realno bi bilo da neki novi proizvođač koji želi doći kupi Hondin dizajn… Nije baš da oni imaju automobil u kojem bi koristili nešto slično
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije to ‘honda way’.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
popisam se pepelom:
https://the-race.com/formula-1/honda-open-to-facilitating-red-bull-engine-project-post-2021/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obično je dovoljno da se ljudi samo pospu pepelom.
Ti si do digao na novi nivo :prcnjau:
Ako RB nastaviti razvijati Hondine motore, imam osjećaj da će samo upropastiti priču.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda Aston Martin? ?
Ali za ozbiljno, možda stvarno neki neovisni tipa Megachrome ili slično?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari!
Ionako bolje radi nego Ferrarijev motor…
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šok i nevjerica.
Šteta, velika šteta, bio sam uvjeren da je samo pitanje vremena osvajanje prvenstva… ajde još je tu 2021. kao šansa..?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ako Merc preuzme Ferrari master ?️lan™, pa dođu na isti -30% upgrade ?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jako mi je žao što odlaze, nisam to očekivao, stvarno ne znam zašto sada kada imaju dobar motor, ovo je veliki gubitak za f1.
A ako je istina da im Renault mora dati motor u slučaju da im ga ne daju Mercedes ili Ferrari, a oni im ga naravno neće dati, onda mi je žao i Renaulta. Malo sam predahnuo od svakodnevnih jadikovki o Renaultovom motoru, te ne valja, te fali 100 konja, te ovo, te ono, a sad bi moglo opet nanovo. Duboko se nadam da će se naći neko drugo rješenje, možda da Red Bull otkupi od Honde ovaj motor/pogone/inženjere pa da ga dalje sami razvijaju, to bi bilo najbolje po meni dok se eventualno ne pojavi neki novi proizvođač u f1, novaca im sigurno ne fali.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa sad nece sigurno dobiti isti motor, i ne trebaju, ne bi im ga ni ja dao.. A jos ako Alpina bude u vrhu nece puno komentari pogadjati Renoa…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora biti isti, bar fizicki. Softver tj. mape ne moraju.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora motor bit isti,i cijena ne smije prelaziti cijenu koja je FIA odredila a to je 12 mil funti!to je najviše sto moraju platiti,a i Renaultu ne bi skodilo jer su financijski u banani!!!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da mora, al kontam 20-30 ks se uvijek moze zavrnuti.. ?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni bi mogli na ferrari…iako tu je ona barijera zvana “Verstapenovee optužbe za varanje”
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vrijede kod njih optužbe ili bilo sta drugo kad se radi o novcima
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li ovdje neki history freak koji može odma ispalit kojih godina je bilo najviše proizvođača motor u F1 ?
Meni na pamet pada kraj osamdesetih sa Ilmorom. Juddom, Lamborghinijem …..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi čuo za Avalona? :D
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jbg kad se ovdje ne može tagirat člana ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda sada već ima tradiciju luzerskih poteza. Tako se ne postaje veliki racing brand. Svaki puta kada dionice padnu par postotaka oni odmah bježe kući. Japanska sramota.
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledas li moto gp?
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Al doduse repsol Honda radi samo u rukama markeza u zadnje vrijeme
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zar honda želi postati racing brand*?
*štogod da to značilo
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Racing brand. Brate niti jedan motor nije toliko siroko rasiren kao Honda. Ima li Mercedes svoju kosilicu ili motor za brod.? Oni nr moraju postati brand. Oni to jesu
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast Hondi navijac san Ferkana i italijana, al ukupno gledano niko nemoze doc blizu Mercu kad je pitanje branda (iako je ferrari stoji sluzbemo kao najjaci brand) kamioni najbolji jedino scania moze vode donit
Auta najviša klasa i najjaci motori
Kombiji imas mercedes i druge ako nemos kupit mercedes
Putnicki mali kombiji V klasa je ka avion prema ostalima
Busevi Mercedes pa setra koja koristi mercedesove motore…
Znam jer sam vozia doslivno sve od ovog navedenog i u svojih 10 godina voznje jedino di mercedes nije bia dobar je u kamionima 4×4 jer tu je iveco top
Da se merc sutra odluci sirit odma bi bio u vrhu
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Većina je dobra dok je nova i ako se zna odrzavati, i ako nisi ljakse pa pošto poto merc voziš da selo vidi, samo to baš u stvarnosti nije tako, a kada već pišeš o teretnom programu npr. A klasa bi mogla ici pod mali kombić s obzirom na porijeklo motora, mogla bi se zvati kangoo A klasa, zar ne?
U najboljem slučaju između nje i clia nema razlike, osim u cijeni.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A b klasu i smarta smatram poluproizvod cisto radi profita…
Nevozim ja merc radi sela nego san radia u firmama gdje jednostavno se to uglavnom uzima ( ja kao svoje privatno auto nikad nebi uzeo merca jer mu fali ono nesto) iman sve kategorije i prominia san par totalno razlicitih firmi od dostave, građevine turizma i struje sve kao vozac sta malog auta sta kombia kamiona i buseva, i istina da to je auto vozit 10 godina al posli je za smece a ne za vozit jer je odrzavanje skupo ajme al za ovo za sta sam ja na poslu koristio je br.1 osin naravno off road
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve crne liste,to su obicne gluposti…u stvarnosti merc ih moze kupiti kao od sale!!
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eventualni ponovni povratak Honde u F1 treba blokirat…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda se boji 2022. kada bi Alonso trebao biti ispred svih Hondaša na gridu pa su se odlučili povući…
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojali su se i 2009.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda je time postala jedini motor koji je pobjedio u dvije ekipe u hibridnoj eri. Možda sljedeće godine Mercedes postane drugi? ;)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi u moji a sto se cudite? Jedna ekipaima monopol i igra se sa svima. Dali bi vi trosili pare na nesto sto vidite da vam stvara gubitne i negativan publicitet. Ne brinite kad zagusti Reanultu ili Mercedesu i oni budu podvili rep i adio. Honda je imala tezak zaostatak i do prosle godine su bili na jako dobrom putu. Sjetite se koliko su svi kaskali za Mercedesom 2014 i jos uz tokene ih pokusaj pobjediti. Honda je tu dosla kao padobranac kad su drugi vec debelo bili u tim pu. Mozes ti na stolu vrtit motor 100 godina no bez prakse i konkuren ije to ne znaci ama bas nista. Pogledajte koliko bolidi napreduju iz godine u godinu skupa sa motorima. Koliko su kasnili za rekordima staza 2014? Svi su govorili, usisavaci,fenovi zujalice itd. A ono nakon par godina su poceli padati rekordi staza. Ono sto zelim reci da nitko nije svjestan koliko je Honda imala tezak put da nadoknadi godinu minusa u odnosu na druge. Svi ostali su naspram Merca izgledali smjesno a Honda jos smjesnije. 5,6 godina muke za 5 pobjeda je premalo svakome pa i Hondi a da nepricam kakva je reklama kada ti netko pred milijunima gledatelja govori da imas gp2 engine. Ako su jedan Bmw i Toyota mogli podviti rep i otici nakon neuspjeha ne vidim problem u odlasku Honde. Jesam razocaran i ocekivao sam puno od kombinacije Rb Honda no rzumijem i njih. Dosli su, vidjeli kakva je situacija i da nemaju sto traziti dok je ovakav monopol u F1 i to je to. Druga stvar oni su ovdje dosli zbog promidbe i davali Mclarenu lovu i motor. Rb u su dabe davali motore. Probajte si docarati koliko to kosta bez da imas rezultate. Ferrariju od 900 i kusur zaposlenih vise od 30% ljudi radi na pu. Kod Merca jos vise vjerovatno. Placas 300,400 ljudi koji razvijaju nesto sto ti stvara minus, negativan publicitet i vidis da to ne ide. Ajd bok… je to malo supacki, no supacka je cijela f1 danas. Jedni dobiju lanjski bolid s motorom jer toto ima udio u tome dok druge izjebu tokenima, direktivama, gumama, sudcima, i samom spoznajom oko pravila itd. Jedni samo plate i voze se iza najboljih dok drugi da to isto postignu moraju potrositi stotine milijuna i to za dabe da dajes motor. To je fair? U jednu ruku mi je zao i razocaran sam no u drugu zbog noge u guzicu F1 mi je drago.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rekordi su počeli padat promjenom aerodinamike
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da i ne… Tko je Hondi kriv što nije primjenila nešto iz F1 na cestovne automobile?? Ako se F1 gleda samo kao sport i promocija onda mislim da si u pravu..
“The Renault E-TECH Hybrid technology represents 150 patents filed. Its system and energy management come from the expertise of the Renault DP World F1® Team. Maximum efficiency without compromising on performance.”
“The Renault E-TECH Hybrid engine’s automatic multimode gearbox is based on the expertise of the Renault DP World F1® Team. This innovative technology is both clutchless and frictionless designed to improve efficiency.”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo je “šaka u oko” onima koji misle kako bi u F 1 trebalo više proizvođača PU jer honda je financijski moćna ali jbga . … kako sam pročita “Razlozi novog povlačenja koje je japanska firma citirala su preveliki troškovi održavanja pogona u F1” , a honda je “rastegnuta” i na druga područja , proizvodnju motor kotača , skutera , osobnih automobila koji sve više usvajaju hibridni ili el pogon pa i tu treba poprilično ulaganja da ih konkurencija ne “pregazi” . a ako je za hondu preskupo održavat pogon u F 1 kako bi to bilo za druge koje neki priželjkuju i čude se kako se ne uključe , usude doč u F 1 . možda bi hondu gledali i dalje u F 1 no mislim kako ih je financijski prilično iscrpilo ono šta se događalo 2015./17./18. kad su morali sustizati druge PU . pa ni ove sezone ako bi gledali objektivno nisu baš bajni . ako bi gledali kroz RB ( max + adrian ) onda da ALI ako bi gledali kroz AT onda jbga … renaultova PU u McL i renaultu je itekako konkurentna pa čak i loši ferrari je bolji … alfa zbog “siromaštva” , ispuhani haas i već tradicionalno loš ( na žalost ) williams ne treba ni spominjati ka konkurente AT koja btw ima i bolju vozačku postavu ( naročito gasly ) od ova 3 navedena . uostalom i honda se drži svoje “tradicije” tj kad ne ide valjda po planu , uloženom – dobivenom napuštaju F 1 šta su već dokazali mada ih za to niko ne može optužit . dokaz ovome su bili BMW i toyota koji su puno ulagali ( naročito toyota ) , a uspjeha nije bilo ….
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razocarali ste me,a jos vise me pogada sta lazate da cete unaprijedit motor(nema aposlutno nikakvog smisla ako se povlace opet iz F1) iduce godine,koga ti lazes,sram Vas bilo…kaze iduce godine cemo predstavit novi motor s ciljem da pobjeduju(kako ste jadni,rade nista ne reci i samo od…u skokovima)
Cuj ti pricu jer bacaju fokus da budu neutralni do 2050 hahahahahahah daj mi tog dilera da s ljudma podjelim s portala pa da Vas ima tko podrzat ??
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne razumijem zašto ne bi koristili nove komponente dogodine. svi imaju pravo na ice, tc i mgu-h upgrade.
1
0