F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda će unatoč povlačenju razviti novi motor za 2021.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda je jutros šokirala F1 svijet objavom o odlasku iz sporta nakon 2021., no iz Honde kažu kako će svejedno razviti novi motor za iduću sezonu.

Japanski proizvođač odlučio se povući zbog prebacivanja resursa na razvoj novih tehnologija, s ciljem ostvarenja ugljične neutralnosti do 2050. godine.

Izvršni direktor Takahiro Hachigo izjavio je kako će unatoč povlačenju nastaviti s razvojem novog motora, s namjerom da osvoje prvenstvo:

“Imamo još sedam utrka ove sezone. Iduće godine imamo još jednu sezonu i tada ćemo dati sve od sebe u pokušaju da pobijedimo.”

“Iduće godine ćemo predstaviti novu pogonsku jedinicu kako bismo mogli ostvariti dobar rezultat s Red Bullom. Ciljat ćemo na naslov.”

Dodao je kako mogu biti “donekle” zadovoljni ostvarenim od povratka u F1 2015. godine:

“Imali smo velike probleme u prve tri godine, no savladali smo ih.”

“Zasad smo uspjeli ostvariti pet pobjeda, stoga mislim da smo ostvarili donekle dobre rezultate na stazi s našim pobjedama.”

“Iduće godine nastavit ćemo davati sve od sebe, stoga se nadamo da će fanovi ostati uz nas i podržavati nas.”

Red Bullov savjetnik Helmut Marko potvrdio je kako Red Bull i AlphaTauri ostaju u F1:

“Nakon toga [Hondinog odlaska 2021.] radit ćemo na pronalasku najkonkurentnijeg rješenja za pogonsku jedinicu od 2022. nadalje. Ostajemo posvećeni sportu jer su obje momčadi potpisnici novog Concorde ugovora.”

Red Bull trenutno drži uvjerljivo drugo mjesto u poretku konstruktora, dok se AlphaTauri nalazi na sigurnom sedmom mjestu. Zahvaljujući Maxu Verstappenu u Velikoj Britaniji i Pierreu Gaslyju u Italiji obje momčadi imaju po jednu pobjedu u tekućoj sezoni.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
704 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

42 komentara

  1. F1puls Portal Testarossa Prikaži

    Meni je i dalje ovaj postupak Honde poprilično šupački.



    24

    2
  2. Prosrali ste se tesko.
    GP2 , GP2



    13

    4
  3. Tko zna, mozda prepuste RB tehnologiju izrade motora ili tako nesto. Pre malo mi RB cvili.



    9

    2
  4. Honda plavi Prikaži

    Šok i nevjerica.
    Šteta, velika šteta, bio sam uvjeren da je samo pitanje vremena osvajanje prvenstva… ajde još je tu 2021. kao šansa..🙁



    3

    1
  5. Renault Alpine Prikaži

    Jako mi je žao što odlaze, nisam to očekivao, stvarno ne znam zašto sada kada imaju dobar motor, ovo je veliki gubitak za f1.

    A ako je istina da im Renault mora dati motor u slučaju da im ga ne daju Mercedes ili Ferrari, a oni im ga naravno neće dati, onda mi je žao i Renaulta. Malo sam predahnuo od svakodnevnih jadikovki o Renaultovom motoru, te ne valja, te fali 100 konja, te ovo, te ono, a sad bi moglo opet nanovo. Duboko se nadam da će se naći neko drugo rješenje, možda da Red Bull otkupi od Honde ovaj motor/pogone/inženjere pa da ga dalje sami razvijaju, to bi bilo najbolje po meni dok se eventualno ne pojavi neki novi proizvođač u f1, novaca im sigurno ne fali.



    7

    1
  6. Williams Montoya Prikaži

    Ima li ovdje neki history freak koji može odma ispalit kojih godina je bilo najviše proizvođača motor u F1 ?
    Meni na pamet pada kraj osamdesetih sa Ilmorom. Juddom, Lamborghinijem …..



    8

    0
  7. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Honda sada već ima tradiciju luzerskih poteza. Tako se ne postaje veliki racing brand. Svaki puta kada dionice padnu par postotaka oni odmah bježe kući. Japanska sramota.



    13

    3
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Gledas li moto gp?



      2

      7
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      zar honda želi postati racing brand*?
      *štogod da to značilo



      3

      3
    • Lando Norris Zola Prikaži

      Racing brand. Brate niti jedan motor nije toliko siroko rasiren kao Honda. Ima li Mercedes svoju kosilicu ili motor za brod.? Oni nr moraju postati brand. Oni to jesu



      4

      5
      • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

        Svaka cast Hondi navijac san Ferkana i italijana, al ukupno gledano niko nemoze doc blizu Mercu kad je pitanje branda (iako je ferrari stoji sluzbemo kao najjaci brand) kamioni najbolji jedino scania moze vode donit
        Auta najviša klasa i najjaci motori
        Kombiji imas mercedes i druge ako nemos kupit mercedes
        Putnicki mali kombiji V klasa je ka avion prema ostalima
        Busevi Mercedes pa setra koja koristi mercedesove motore…
        Znam jer sam vozia doslivno sve od ovog navedenog i u svojih 10 godina voznje jedino di mercedes nije bia dobar je u kamionima 4×4 jer tu je iveco top
        Da se merc sutra odluci sirit odma bi bio u vrhu



        5

        1
        • Alain Prost Alain Prost Prikaži

          Većina je dobra dok je nova i ako se zna odrzavati, i ako nisi ljakse pa pošto poto merc voziš da selo vidi, samo to baš u stvarnosti nije tako, a kada već pišeš o teretnom programu npr. A klasa bi mogla ici pod mali kombić s obzirom na porijeklo motora, mogla bi se zvati kangoo A klasa, zar ne?
          U najboljem slučaju između nje i clia nema razlike, osim u cijeni.



          4

          2
        • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

          A b klasu i smarta smatram poluproizvod cisto radi profita…
          Nevozim ja merc radi sela nego san radia u firmama gdje jednostavno se to uglavnom uzima ( ja kao svoje privatno auto nikad nebi uzeo merca jer mu fali ono nesto) iman sve kategorije i prominia san par totalno razlicitih firmi od dostave, građevine turizma i struje sve kao vozac sta malog auta sta kombia kamiona i buseva, i istina da to je auto vozit 10 godina al posli je za smece a ne za vozit jer je odrzavanje skupo ajme al za ovo za sta sam ja na poslu koristio je br.1 osin naravno off road



          1

          0
        • Mercedes brmbrm Prikaži

          Kakve crne liste,to su obicne gluposti…u stvarnosti merc ih moze kupiti kao od sale!!


          0

          2
  8. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Eventualni ponovni povratak Honde u F1 treba blokirat…



    12

    0
  9. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    Honda se boji 2022. kada bi Alonso trebao biti ispred svih Hondaša na gridu pa su se odlučili povući…



    7

    3
  10. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Zahvaljujući Maxu Verstappenu u Velikoj Britaniji i Pierreu Gaslyju u Italiji obje momčadi imaju po jednu pobjedu u tekućoj sezoni.

    Honda je time postala jedini motor koji je pobjedio u dvije ekipe u hibridnoj eri. Možda sljedeće godine Mercedes postane drugi? ;)



    9

    0
  11. Ljudi u moji a sto se cudite? Jedna ekipaima monopol i igra se sa svima. Dali bi vi trosili pare na nesto sto vidite da vam stvara gubitne i negativan publicitet. Ne brinite kad zagusti Reanultu ili Mercedesu i oni budu podvili rep i adio. Honda je imala tezak zaostatak i do prosle godine su bili na jako dobrom putu. Sjetite se koliko su svi kaskali za Mercedesom 2014 i jos uz tokene ih pokusaj pobjediti. Honda je tu dosla kao padobranac kad su drugi vec debelo bili u tim pu. Mozes ti na stolu vrtit motor 100 godina no bez prakse i konkuren ije to ne znaci ama bas nista. Pogledajte koliko bolidi napreduju iz godine u godinu skupa sa motorima. Koliko su kasnili za rekordima staza 2014? Svi su govorili, usisavaci,fenovi zujalice itd. A ono nakon par godina su poceli padati rekordi staza. Ono sto zelim reci da nitko nije svjestan koliko je Honda imala tezak put da nadoknadi godinu minusa u odnosu na druge. Svi ostali su naspram Merca izgledali smjesno a Honda jos smjesnije. 5,6 godina muke za 5 pobjeda je premalo svakome pa i Hondi a da nepricam kakva je reklama kada ti netko pred milijunima gledatelja govori da imas gp2 engine. Ako su jedan Bmw i Toyota mogli podviti rep i otici nakon neuspjeha ne vidim problem u odlasku Honde. Jesam razocaran i ocekivao sam puno od kombinacije Rb Honda no rzumijem i njih. Dosli su, vidjeli kakva je situacija i da nemaju sto traziti dok je ovakav monopol u F1 i to je to. Druga stvar oni su ovdje dosli zbog promidbe i davali Mclarenu lovu i motor. Rb u su dabe davali motore. Probajte si docarati koliko to kosta bez da imas rezultate. Ferrariju od 900 i kusur zaposlenih vise od 30% ljudi radi na pu. Kod Merca jos vise vjerovatno. Placas 300,400 ljudi koji razvijaju nesto sto ti stvara minus, negativan publicitet i vidis da to ne ide. Ajd bok… je to malo supacki, no supacka je cijela f1 danas. Jedni dobiju lanjski bolid s motorom jer toto ima udio u tome dok druge izjebu tokenima, direktivama, gumama, sudcima, i samom spoznajom oko pravila itd. Jedni samo plate i voze se iza najboljih dok drugi da to isto postignu moraju potrositi stotine milijuna i to za dabe da dajes motor. To je fair? U jednu ruku mi je zao i razocaran sam no u drugu zbog noge u guzicu F1 mi je drago.



    8

    4
    • Williams Montoya Prikaži

      Rekordi su počeli padat promjenom aerodinamike


      0

      3
    • Fernando Alonso tomidix Prikaži

      Da i ne… Tko je Hondi kriv što nije primjenila nešto iz F1 na cestovne automobile?? Ako se F1 gleda samo kao sport i promocija onda mislim da si u pravu..

      “The Renault E-TECH Hybrid technology represents 150 patents filed. Its system and energy management come from the expertise of the Renault DP World F1® Team. Maximum efficiency without compromising on performance.”

      “The Renault E-TECH Hybrid engine’s automatic multimode gearbox is based on the expertise of the Renault DP World F1® Team. This innovative technology is both clutchless and frictionless designed to improve efficiency.”



      1

      0
  12. ovo je “šaka u oko” onima koji misle kako bi u F 1 trebalo više proizvođača PU jer honda je financijski moćna ali jbga . … kako sam pročita “Razlozi novog povlačenja koje je japanska firma citirala su preveliki troškovi održavanja pogona u F1” , a honda je “rastegnuta” i na druga područja , proizvodnju motor kotača , skutera , osobnih automobila koji sve više usvajaju hibridni ili el pogon pa i tu treba poprilično ulaganja da ih konkurencija ne “pregazi” . a ako je za hondu preskupo održavat pogon u F 1 kako bi to bilo za druge koje neki priželjkuju i čude se kako se ne uključe , usude doč u F 1 . možda bi hondu gledali i dalje u F 1 no mislim kako ih je financijski prilično iscrpilo ono šta se događalo 2015./17./18. kad su morali sustizati druge PU . pa ni ove sezone ako bi gledali objektivno nisu baš bajni . ako bi gledali kroz RB ( max + adrian ) onda da ALI ako bi gledali kroz AT onda jbga … renaultova PU u McL i renaultu je itekako konkurentna pa čak i loši ferrari je bolji … alfa zbog “siromaštva” , ispuhani haas i već tradicionalno loš ( na žalost ) williams ne treba ni spominjati ka konkurente AT koja btw ima i bolju vozačku postavu ( naročito gasly ) od ova 3 navedena . uostalom i honda se drži svoje “tradicije” tj kad ne ide valjda po planu , uloženom – dobivenom napuštaju F 1 šta su već dokazali mada ih za to niko ne može optužit . dokaz ovome su bili BMW i toyota koji su puno ulagali ( naročito toyota ) , a uspjeha nije bilo ….



    3

    1
  13. Razocarali ste me,a jos vise me pogada sta lazate da cete unaprijedit motor(nema aposlutno nikakvog smisla ako se povlace opet iz F1) iduce godine,koga ti lazes,sram Vas bilo…kaze iduce godine cemo predstavit novi motor s ciljem da pobjeduju(kako ste jadni,rade nista ne reci i samo od…u skokovima)
    Cuj ti pricu jer bacaju fokus da budu neutralni do 2050 hahahahahahah daj mi tog dilera da s ljudma podjelim s portala pa da Vas ima tko podrzat 🤣🤣



    1

    0