Izdvojeno

Binotto: Ove nadogradnje su korak u pravom smjeru

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 40 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Mattia Binotto misli da je njegova ekipa napravila korak u pravom smjeru s novim nadogradnjama koje su donijeli za VN Rusije.

Leclercovo šesto mjesto najbolji je rezultat u zadnjih pet utrka.

“Ako bih morao opisati vikend jednom rječju – rekao bih napredak. Barem u usporedbi s prošlim utrkama. Uspjeli smo napredovati po pitanju kompetitivnosti i rezultata.”

“Charles je pokazao solidan tempo i došao do šestog mjesta. Učinio je skoro sve što je bilo moguće. Bio je jako agresivan na početku i pokazao je zrelu partiju.”

“Sebastian je nažalost zapeo u prometu u ključnim trenucima.”

“Aerodinamičke nadogradnje nisu bile radikalne po pitanju performansi, ali su se pokazale kao korak u pravom smjeru kad je u pitanju razvoj bolida.”

“U sredini poretka su sitni razmaci i nije potrebno puno da bi se osvojile pozicije. Moramo nastaviti s ovim trendom na nadolazećoj utrci na Nurburgringu.”

Leclerc kaže da je bio iznenađen Ferrarijevim poboljšanjima:

“Bila je ovo jako dobra utrka za nas, definitivno sam bio iznenađen.”

“U petak nisam dobro vozio, odradio sam loš posao u bolidu, pogotovo po pitanju simulacije utrke i degradacije guma. Trošio sam gume, a tempo nije bio tu. Nisam očekivao da će se to toliko promijeniti u utrci.”

“Tempo je bio nešto bolji, ali mislim da je najvažnije to što sam se poboljšao po pitanju čuvanja guma, to je bilo lijepo za vidjeti.”

“Imao sam prilično loš start, izgubio nekoliko pozicija do prvog zavoja, ali sam ih onda ponovo osvojio i od tog trenutka sve je bilo dobro, zbog toga sam sretan. Šesta pozicija je definitivno naš današnji maksimum.”

Ferrari je trenutno šesti u poretku konstruktora sa 74 boda. Ispred njih je Renault s 25 bodova više.

[vozac broj=”16″ ime=”Charles Leclerc” momcad=”Ferrari” sezona=”2020″]

[vozac broj=”5″ ime=”Sebastian Vettel” momcad=”Ferrari” sezona=”2020″]

Komentiraj

40 komentara

  1. Pomalo Mate …
    Ipak ste mlada momčad, pfff šta je to 1000 utrka u Formuli 1…

    Samo lagano, vrag odnia i prišu…



    23

    0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Ljudi se busaju u prsa da su najveći tim u F1… A ni po čemu osim povijesti nisu najveći ni najbolji… Ne mogu naći ni jedan pozitivni aspekt u kojem su trenutno dobri…
      OK, zavalila te korona, gubitak snage itd. Ali to znači da možeš imati čist pit stop, da ti vozač ne vozi više krugova na softu ili mediumu od onih na hard gumama… Jednostavno ne rade ni ono što mogu…

      A problem je što ta strana tek sad maksimalno dolazi do izražaja kad je bolid ovako tragično loš, ali ni prije nije bilo bolje…



      6

      12
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Joj kakvu si ti glupost sad napisao….. mislim na prvu rečenicu, ovo drugo stoji.



        9

        3
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          A glupost je samo jer ti tako kažeš ili? Ne razumijem



          4

          8
        • Kimi Raikkonen 7
          Kos Prikaži

          Ne, glupost je zato jer Ferrari je najuspješniji tim u F1 povjesti. A povrh toga je svaku sezonu vozio u ovom natjecanju što nije uspjelo ni jednom drugom timu, znači i kad je bilo loše i dobro oni su bili tu za razliku od drugih.



          9

          3
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          Referirao sam se na sadašnje stanje… Sigurno je da su najuspješniji u povijesti, najsmješniji u sadašnjosti… Toliki budžet a ne mogu si jednu trku priuštiti dobru strategiju za oba vozača…
          Njihove pobjede i titule pripadaju povijesti, kao kod Williamsa, McLarena…



          7

          1
        • Ferrari kad nije prvak onda je loš. Ostali su super kad nisu zadnji. Tako stoje kriteriji trenutačno u F1.



          15

          1
        • A cekaj kad je ferari u pitanju onda vazi samo statistika?


          0

          2
        • @wapi
          loši su ti kriteriji za ostale.
          trenutno jedino williams slavi kad ne bude zadnji.



          4

          1
        • @zekohonda
          Jel tko zazivao smjenu Hornera ili Marka jer RB već 7 godina nije prvak? Jel tko misli da Gunther ne bi trebao više raditi svoj posao, samo se pričalo protiv Claire ….Jel Franz Tost zaslužio smjenu jer mu između pobjeda treba 12 godina? Dakle, samo Binotto i Ferrari ne valjaju od kad nisu prvi. Ovo je nakod dugo vremena prva godina da su zaista usrali motku.



          4

          1
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          Red Bull zavisi od motora koji kupuju od druge firme. Alpha Tauri (Toro Rosso) nije ekipa od koje se očekuju pobjede, pa nema razloga da se zbog nedostatka istih traži smjena Tosta. Kao i svi ostali što si nabrojao. Jedino je Red Bull donekle na nivou Ferrarija, po finansijskim mogućnostima. Ali opet nisu za porediti, jer ne prave sami svoj motor. Da su sve ove godine imali Mercedes pod haubom, sigurno bi napravili bolji posao nego Ferrari.



          3

          0
        • To da ovise od tuđeg motora je njihova odluka. Novaca im ne fali.



          1

          6
        • @wapi
          koji dio rečenice ‘loši su ti kriteriji za ostale’ nisi shvatio?
          očito nije dio nego cijela rečenica nakon onakve replike.



          2

          1
        • @zekohonda
          A tko ti kriv kad se sa mnom raspravljaš. :) Lupi minus i produži dalje.

          BTW post ti je na rubu pravila jer je ad hominem.


          0

          2
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Krivo sam ja tebe razumio, ako čemo se referirati na sadašnjost onda nisi daleko od istine. Mene od ovog meteža u Ferkanu najviše iritira ( osim vodstva ekipe ) ta nonšalantnost ekipe. Kao što si rekao motor im bullshit, šasija isto tako, ok nemožeš preko noći to sredit al daj bar one stvari na koje možeš utjecat dovedi do neke konkurentne razine.



        5

        0
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          E upravo to… Zaljubio sam se u taj tim kao dječak i koliko god ne bih htio navijati za njih jednostavno je to dio mog života.. Ne moraju pobijediti, ali daj brate barem da se vidi trud… A ne samo understood, We are looking… Klaunovi ?



          1

          0
  2. Nakon nekoliko katastrofa 6. mjesto je ipak napredak. Nije 6. mjesto srećom nego tempom. Pomak je tu, ali za fanove premalen :)



    7

    3
  3. Bio bi ti još par mjesta iza moj Lec da Vet nije podbacio leđa i napravio vlakić iza sebe kako bi ti mogao u miru box odraditi.



    19

    2
    • Mislim da je Ferrari to slučajno napravio, ne izgledaju mi baš toliko proračunati da su mogli tu taktiku smisliti i provesti.
      Leclerca su u Q2 s*ebali kad su mu rekli da mora odmah krenuti inače neće stici zapoceti brzi krug, a imao je još dobrih 6 sekundi. I onda je bio kompromitiran sa bolidom ispred.
      Red Bull toliko bolji ima pit wall da je to strasno. Isto tijekom Q2 Max je bio u brzom krugu, ali su mu na vrijeme rekli da pusti gas pred ciljem zato jer od 15 vozača nitko nije popravljao vremena, mislim da je Ocon samo, te je Max bio siguran u prolasku u Q3 na M gumi, s tim da je bio 9, tako da odlična kalkulacija.



      11

      0
    • Juan Manuel Fangio
      veki66 Donator Prikaži

      bas tako….


      0

      0
  4. Realno , da se McLareni nisu usr… onako kako jesu te da L.S nije odustao sumnjam da bi to bilo puno bolje nego sto je ispalo. Ja gledam zaostatak za prvima a on je i dalje ogroman. Vettel preko minutu i pol Leclerc 62 sec iza prvog. Vjerovatno da Ham nije pobrao kaznu bi pobjedio pa bi zaostatak bio i veci. Napredak? Prije bi rekao da su odredeni vozaci kiksali pa su se nasli gdje jesu nego da je to nekakav napredak. Strasno i zalosno je to da od utrka gdje su lani i proslih godina pobjedivali su dosli na minutu i vise zaostazka. Da je itko u toj ekipi pametan podkelio bi im svima otkaze jos u 3mj.



    10

    0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Pa meni je LEC bio ok-čak je dosta dugo bio ispod 5 sec za Ricciem. Ocon mu ništa nije mogao. Inače vezano za hamstu pa nisam siguran da bi baš lako dobio Botasa da nije bilo kazne. Nekak mi je šlampavo to bilo sa softom na početku em je ranije išao u boks a poslje nije baš brzi bio od Botasa. Znam dosta je nepoznanica zbog kazne al mislim da je u kvalama već napravio grešku koja ga je stajala pobjede….



      2

      1
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Leclerc vozi bolid do maksimuma, to je očito, mislim da je stvarno stanje, sa savršenom strategijom za oba vozača da budu negdje u borbi za 10. najviše 9. mjesto… Sve bolje od toga su nadljudski napori Leclerca, težina pretjecanja u F1 i okolnosti koje se poklope…



        3

        6
        • Nikakvi nadljudski napori i nikakvih 110%.
          Vozi onoliko brzo koliko mu bolid dopušta.
          Lansiranjem Strolla u barijeru, lošim startom Sainza, nespretnost Renaulta su ga stavili gdje je zavrsio.
          Vozio je solidno i pokazao dobar tempo, loši Vettel ga čini još boljim, kojem je rok istekao prije 2 godine, efekt kontrasta.



          5

          5
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Meni se tu baš vidjelo da nisu dobri. Pogotovo nisu bili dobri na hardu. Ricciardo je jedan od prvih koji je potrošio soft, i dosta pao iza Ocona, pa ga je čak i Perez obišao. Otišao je na hard u 15-om krugu. Leclerc je zamjenio na hard u 28. krugu. Imao je 13 krugova svježije gume, a izašao je odmah iza Ricciarda. Ja sam kontao da će ga moći i prestići do kraja, kad se uzme u obzir da je Ricciardo najbrže potrošio soft. Kontao sam da mu ni hard neće izdržati do kraja. Ali je on sa 13 krugova starijim gumama ipak napravio i više nego dovoljnu prednost nad Leclercom. To po meni ne izgleda kao napredak. Ipak govorimo o ekipi iz sredine poretka, i to ne najboljoj u toj grupi (Perez je bio brži). A ne o top ekipama. Oni su za jednim Renaultom vidno zaostali sa dosta svježijim gumama…
        I Vettel je dosta bolje izgledao na mediumu, nego na hardu, gdje je vrlo sporo stizao ove sa starijim hardom. A prestizanje sa ovim Ferrarijem je skoro nemoguće…



        10

        0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Na Hamiltonovu poziciju je puno više utjecala činjenica da je morao startati na softovima nego kazna. Da nije bilo kazne, borio bi se za mjesto sa Maxom, i vjerojatno ga dobio. Za Botasa i dalje nije imao šanse. Sa medium gumama bila bi to druga priča…


      0

      1
      • Zaboravljas da je to Botas? on napravi da ono sto bi trebalo biti moguce da izgleda kao da je nemoguce. Ham je znao sa losijim i strijim gumama mu skidati ili bildati prednost. kad bi se nasao iza njega prolazio bi ga bez nekih vecih problema dok kad je obrnuto , hmmm ma znas sve. Bottas kad bi svaku utrku imao bolje gume i strategije sumnjam da bi mu to u konacnici pomoglo. To sto si ti naveo bi sve tako trebalo biti, no Ham-Bottas je neka druga prica. Sjeti se prije par utkra (mislim VN Britanije) kad je Max dobio. Lewis kad je otisao u boks par krugova iza Maxa i Bottasa je tukao toliko brza vremena da je izgledalo kao da nisu u istom bolidu. Uz Bottasa se cak Leclerc drzao na istom odstojanju a Ham ih je prosao ko brzi vlak. Ono sto zelim reci da nekad Bottas djeluje kao da mu su sve lade potonule.



        1

        1
  5. Ferrari ima jedan bolid. Tomje osnovni problem. Da je Vettel jednako dobar ove godine kao Lec, bili bi 3-4., a ne 6-7.
    Da sam Binotto, ja bi Vettela poslao da odmori i od Spa nadalje posudio Kimija. Sigurno ne bi bio gori od ovog rezultata. Ovak9 sad drže frajera kojem se više jako ne da. Treba ga pustiti da uživa, odmori i vrati se iduće godine u prvaoj formi, pa da imamo utrku….



    6

    14
  6. …eh da…dok je seb zadržavao renaulte, charles si je osigurao 6 mjesto…po race pace su i dalje gdje su bili jedino što su ove nadogradnje donijele je manja potrošnja guma pa je tempo konstantniji…ali i to je nešto…kad vidiš da ni uz drs ne mogu preći alfu/haas nije baš neka sreća…



    7

    0
  7. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Ferrari je i dalje dosta sporiji od Mclarena, Renaulta, Racing Pointa i Toro Rossa. Možda nešto bolje čuva gume nego prije, i možda je mrvicu brži, ali u nekoj utrci bez vanrednih situacija i dalje su na istoj poziciji. Ovako i dalje ovisi o tome kako im sreća udijeli…



    1

    0
  8. Zaostatak za Bottasom 1 minuta.
    Zaostatak za Perezom 30 sec.
    Zaostatak za Ricciardom 10 sec. S tim da je Ricciardo imao dosta starije gume.
    Ne znam kakav je to baš napredak. Napredak je ako misle na borbu s Haasom, ali vrh midfileda napravi dva koraka, dok Ferrari napravi jedan.
    Svaku utrku su im sve dalje i dalje.
    Mclaren si je okončao utrku u drugom zavoja.
    Ispostavilo se pogreška staviti Norrisa na hard tijekom safeta, a i ne znam baš razlog zašto to, kad su na račun čistog pacea mogli preteći Williams, Haas, Alfu, bar jednog Ferrarija.



    2

    0
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ono kad je ferariju sesto mjesto pozitivan pomak :cry:


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni