Izdvojeno

Stroll se obrušio na “smiješno” nekažnjavanje Leclerca

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lance Stroll kaže da je smiješno što suci nisu kaznili Charlesa Leclerca nakon današnjeg sudara u prvom krugu zbog kojeg se Stroll zabio u barijere i odustao od utrke.

Kanađanin je bio s vanjske strane 4. zavoja, a Leclerc s unutrašnje. Dodirnuli su se pri izlasku tako da je prednji lijevi kotač Ferrarija zakačio stražnji desni Racing Pointa.

Suci su incident zabilježili, ali su zaključili da nije potrebna nikakva sankcija.

“Prilično sam iznenađen što nije dobio kaznu.”

“Dao sam mu dovoljno mjesta, cijeli zavoj sam odradio s vanjske strane, a on mi je jednostavno pokupio stražnju desnu gumu. Ostavio sam mu maksimalno prostora i nisam imao sreće.”

“On je to mogao izbjeći, nije morao ići toliko široko u mene. Nekako je smiješno što nije dobio kaznu.”

Sergio Perez je danas imao sjajan tempo i završio na 4. mjestu, a Stroll je na stazi koja im je odgovarala opet ostao bez bodova:

“Mislim da smo u tom trenutku bili sedmi. Imao sam sjajan start i bili smo dobri prema gumama… Prava šteta.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Kad ti je menadžer sin od predsjednika FIA-e, onda dobivaš poseban tretman.

    Leclerca sa takvim nepotizmom čeka blistava budućnost u Formuli 1 ;)



    34

    7
  2. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Kako su se sudci predomislili oko Hamiltonovih kaznenih bodova, nadam se da će i ovu situaciju razmotorit i dati 3-5 mjesta na gridu Leclercu za kaznu. Ovo je bilo bas klasično čišćenje i nije opce bilo pod istragom. RP ima sve elemente za žalbu.
    Sudci su napravili shitshow, ali nije da im je prvi put.



    22

    5
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Bio je pod istragom ali su zaključili da nisu potrebne sankcije ( po meni kriva odluka ).



      12

      1
    • Niki Lauda
      wapi Donator Prikaži

      Nije svaki sudar u utrci isto što i na cesti pa da mora biti krivca



      5

      15
      • Wapi objasni nam razliku izmedju ovog incidenta i Hamilton – Gasly u Brazilu ili Austriji?



        7

        0
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Slažem se Wapi ali mislim da je ovdje sve jasno. Pa nisu bili jedan uz drugog pa sad da možemo raspravljat tko je kako itd. Ovdje je jednostavno Leclerk nije uspio iskontrolirat bolid i pogodio je Strolla u stražnji kraj, čisto ko suza njegova krivica.



        6

        3
  3. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Sad pogledai reprizu utrke. Moram priznati da je i meni bilo čudno kako se Leclerc izvukao od odgovornosti za ovo Strollovo izlijetanje. Kako sam upratio ni u jednom trenutku nisu prikazali snimku gdje se vidi da je Stroll zbog kontakta sa Lecercom izeltio. Ja sam predpostavio da će se to desiti kad se prikazivalo uživo prolaz bolida kroz te zavoje, ali poslije kako sam upratio je prikazan samo onboard od Strolla gdje se vidjelo po ponašanju volana da je se nešto desilo sa zadnjim krajem, nije klasični gubitak zadnjeg kraja…



    9

    0
  4. Da se desilo bilo kad u kasnijem dijelu utrke dobio bi kaznu. Krkljanac u prvom krugu, hladne gume, understeer, volan mu bio lockan desno… hm. Nije da nije bilo mjesta za proći… kriva procjena i Stroll izvukao deblji kraj. Lako je mogao i Lec izvući deblji kraj pa bez nosa ostati. Po meni isto za kaznu ali ne baš ono da kažem 100%.



    5

    5
  5. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Ajmo ovako. Sad sam pogledao on board Gaslyja koji je bio točno iza.

    Na početku snimke u Lec je blizu Pereza dok prelaze preko rubnika, Stroll nije u trkaćoj liniji nego je paralelno, a tamo je stigao jer se prekočio. Zavoj prije je bio točno iza Pereza i tamo je komotno mogao ostati. Nakon što se našao paralelno pomislio je da bi ga Lec mogao pustiti pa je dodao gas. Lec se nije lecnuo i došlo je do kontakta. Ja bi rekao da je imao sreće da on nije kažnjen.



    10

    8
  6. Ne volim kažnjavanja. Sve što se može treba strpati pod trkaći incident.



    3

    1
  7. Čini se kao Lecrecova krivica, ali je i Strol kriv. Lec vozi svoju putanju, bez ikavog trzanja volana i proklizivanja, u kojoj ima mjesta i za Strola, i ovaj mu je skroz daleko i u mrtvom kutu, dok Stroll vozi prvo široko i onda ga presjeca, dok bi svatko očekivao da će po pasicama proći…u pitanju je možda 5 cm. Po meni 70-30 krivica za strola.

    I ja sam očekivao kaznu, ali možda zbog navedenog i jer je prvi krug i gužva odlučili da je incident.
    Po meni ni blizu kao Ham i Albon, ono je bila borba za pobjedu, pred kraj utrke, čisto njih dvoje se bore, a ovo je borba izvan prvih 10 u prvom krug u gžvi



    1

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni