Izdvojeno

Latifi i Albon kažnjeni s pet mjesta pomaka na gridu zbog promjene mjenjača

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nicholas Latifi i Alexander Albon startat će današnju utrku u Sočiju pet mjesta niže od onih na koje su se kvalificirali zbog promjene mjenjača.

Kako navodi FIA u svom izvještaju, obje momčadi su tražile od njih da naprave navedene promjene. Prema pravilima, mjenjač bi trebao biti korišten u šest uzastopnih utrka, a može se zamijeniti s novim samo ako vozač prethodnu utrku nije uspio završiti.

Nakon kazni, Albon će tako utrku startati s 15. pozicije, dok će Latifi, koji se kvalificirao 19., startati s posljednje pozicije.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    E sad ne znak kako će, nakon ove kazne, Latifi do bodova danas



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni