Formula 2

Zhou nakon samo osam krugova uzeo pobjedu na sprint utrci u Rusiji, veliki sudar Ghiottoa i Aitkena

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Guanyu Zhou je uspio uzeti svoju prvu F2 pobjedu, ispred Nikite Mazepina i Micka Schumachera. Jack Aitken i Luca Ghiotto, koji su imali strašan sudar, uzevši rezultate iz 5. kruga, završili su u bodovima četvrti i peti, dok se iza njih smjestio Yuki Tsunoda. Posljednje bodove su uzeli Callum Ilott te Dan Ticktum.

Zhou je obranio svoju najbolju poziciju, dok s druge strane, Mazepin je imao slab start te ga odmah Aitken prošao do drugog zavoja. Schumacher je imao sjajan start te je s osme pozicije do drugog zavoja bio već na četvrtoj poziciji. Kao i jučer, u navedenom zavoju smo ponovno vidjeli odustajanja. Guilherme Samaia otišao je van staze preko velike pasice u zavoju te završio u zraku gdje je zahvatio nesretnog Jakea Hughesa te su obojica morala odustati jer su imali probušene gume.

Krug nakon toga, na stazi je bio virtualni sigurnosni automobil kako bi se očistile krhotine, dok je krug prije toga, Mazepin uspio vratiti svoju drugu poziciju. Nakon nastavka utrke, Schumacher se priližio Aitkenu te ga bez većih problema uspio proći. Daruvala je imao isti plan, no, iako je uz pomoć DRS-a došao ispred Britanca, ulaskom u drugi zavoj, otišao je van staze te je tako morao odustati od napada..

No, u osmom krugu je na stazi bila crvena zastava. Aitken i Ghiotto su započeli borbu za poziciju ulaskom u drugi zavoj. Ghiotto je prošao ispred, no Aitken je imao bolji izlaz te se našao na unutarnjoj strani zavoja tri gdje su vozači bili jedan pored drugog. Britanac je nakratko otišao preširoko prema Talijanu što je rezultiralo kontaktom te su oba bolida, pri velikoj brzini, završila u zidu. Na svu sreću, oba vozača su odmah izašla van iz bolida te krenula prema medicinskom centru na pregled.

Nakon 15 minuta, donešena je odluka kako utrka neće biti nastavljena zbog prevelike štete na barijerama, što je donijelo Zhou prvu pobjedu ove sezone, dok je Schumacher ostvario još jedan podij ove sezone, drugi ovog vikenda. Vozačima, koji su završili u bodovima, bit će dodijeljeni prepolovljeni bodovi.

Komentiraj

3 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Jesu vozaci dobro? Sudar je bia strasan


    0

    0
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Sudar je bio strašan za vidjet.. Sva sreća pa nikom ništa..
    Al zanima me zašto su uzeti rezultazi iz 5 kruga.. Ispada smiješno da su vozači koji su izazvali prekid trke uvršteni u bodove.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni