Izdvojeno

Odlučeno: Nema kazne za Hamiltona i ostale vozače koji su prekršili sudačku direktivu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što su suci istražili kršenje direktive izdane uoči ove utrke, a koja se tiče korektnog zaobilaska pokazivača u izletnoj zoni, odlučeno je da se neće dodijeliti nikakve kazne.

Suci su rekli kako su sva četiri vozača (Hamilton, Grosjean, Magnussen, Latifi) prihvatila da nisu vozili po instrukcijama sudaca, a momčadi i ekipe su dobile upozorenje kako će isti prekršaj tijekom utrke vjerojatno dovesti do kazne od 5 sekundi.

Komentiraj

19 komentara

      • Pascal Wehrlein 94
        Wehrlein94 Prikaži

        čemu onda pravila i pravilnik ako ih ekipa smije kršiti nekažnjeno ? a da, ipak je to Lewis.. i Mercedes.. oni mogu i jump startat bez kazne..



        14

        15
        • Uzimam si za pravo da si rastumacim da su suci malo otisli predaleko sa ovime i da su sagledali sve aspekte situacije..
          Lewis nije nikoga omeo, ugrozio nit je dobio ikakvu prednost i samim time ne podlijeze kaznjavanju..
          Da je utrka u pitanju, kazna ko kuca..



          20

          3
        • Crash …. “Da je utrka u pitanju, kazna ko kuca..” ali zašto ? da se ovo dogodi u trci i onda bi suci mogli sagledat sve aspekte situacije i ako LH ( ali samo ako bi on bija u ovoj situaciji ) ne bi nikoga omeja , ugrozija ili steka ikakvu prednost ne bi ga trebalo kazniti . ostale da ! ipak , suci su ovde bili “milostivi” prema grosjeanu, magnussenu i latifiu . zahvaljujući lewisu koji je napravija istu stvar ka navedebi oni su pošteđeni kazne . važno je vozit mercedes jer padaju mi na pamet 2 slučaja “poštede” za tim i vozače mercedesa a koji su trebali biti kažnjeni , a nisu
          1. kad je whiting u borbi maxa i bottasa da “bonus” bottasu koji je “nezakonito” steka prednost uz napomenu ( charlia ) da bi VB “popija” kaunu da je to napravija još jednom !?!?!? btw , za istu stvar su alonso i ocon uredno kažnjeni .
          2. njemačka 2018. “Lewis Hamilton je pozvan kod sudaca zbog incidenta koji se dogodio prilikom ulaska sigurnosnog automobila kad je Valtteri Bottas ušao u boks po nove gume, a Hamilton je najprije ušao, da bi se onda PREDOMISLIO I PREŠAO PREKO CRTE za ulazak i I PREKO TRAVE natrag na startno-ciljni pravac.” . tada je NAVODNO ( a šta je pokazala snimka ? ) prekršija pravilo iz dodatka L, poglavlje 4, članak 4(d) sportskog pravilnika koji brani prelazak preko linije koja označava granicu između pit-lanea i staze. na temelju istog pravila kimi je 2016. DOBIJA kaznu u bakuu .
          obrazloženje sudaca zašto LH nije dobija kaznu
          “Suci su pregledali video i audio dokaze i saslušali vozača i predstavnike ekipe. Jasno je bilo da je vozač prešao preko linije koja dijeli pit-lane od staze i time se krši gore spomenuto pravilo. Oko odluke o kazni uzeli smo u obzir iduće faktore:
          1. vozač i ekipa su iskreno priznali pogrešku i činjenicu da je zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks i to je dovelo do kršenja pravila.
          2. kršenje se dogodilo tijekom perioda sigurnosnog automobila.
          3. ni u jednom trenutku nije ugrožen neki drugi natjecatelj i promjena smjera je obavljena na siguran način.

          Obzirom na gornje stavke smatramo da bi opomena bila prikladna za ovu situaciju.” :) :) :)
          a koga je npr ugrozija seb u americi kad na MOKROJ stazi na znak žutim zastavama da vozači uspore nije INSTANT smanjija brzinu ? tada suci nius uzeli u obzir da se kršenje dogodilo na MOKROJ stazi di nije baš ni moguće ni uputno “sjesti” na kočnicu . ispada bar kad je mercedes u pitanju da se kršenje propisa oprašta ako se iskreno prizna jer eto 2018. vozač i ekipa su iskreno priznali pogrešku i činjenicu da je zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks i to je dovelo do kršenja pravila , a sad u rusiji suci su rekli kako su sva četiri vozača prihvatila ( bili sikreni ? ) da nisu vozili po instrukcijama sudaca . bi li suci prihvatili ISKRENOST grosjeana , magnussena i latifia da i LH nije uradija istu stvar ? jer … 2018. u silverstonu kimi je ima sudar sa lewisom n apočetku trke , pobjedija je seb , kimi je ISKRENO prizna grešku ali je ipak kažnjen sa 10 s . e ali da je kimi vozija mercedes zbog ISKRENOSTI vjerovatno ne bi dobija kaznu , a možda bi mu charlie da i bonus ( ka bottasu ) uz napomenu da bi “pukla” kazna da je kimi opet ponovija “radnju/sudar :) :) :) i opet se pitam odakle tolika moć , gotovo apsolutna nedodirljivost mercedesa u F 1 ?



          2

          0
  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Imam dojam da kojim slucajen lujo nije na popisu ovi bi bili kažnjeni.



    29

    13
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    ha ha ha i HA



    5

    10
  3. Očekivao sam mišljenje autora:

    “S obzirom da su Hamilton, Grosjean, Magnussen i Latifi prekršili sudačku direktivu izdanu uoči ove utrke, i upravo za to kršenje nisu kažnjeni, postavlja se pitanje čemu onda uopće izdavanje tih sudačkih direktiva?!”



    20

    1
    • To si dobro rekao, upitno je cemu ova direktiva ako su pravila jasna za napustanje granica staze. U kvalifikacijama ta direktiva nema smisla. Krug bi se trebao ponistiti ako je brzi krug u pitanju. U utrci su radili po principu 3 opomene kazna odnsno 3 puta izadu van granica staze gdje to nije dozvoljeno trebao bi vozac dobiti kaznu. Da su nekome zasmetali ili ga ugrozili tim potezom onda bi ova rasrpava imala smilsa. Nisam fan Hamiltona ali nisam ni fan glupih kazni i nepotrebnih direktivi kao ova.



      2

      2
      • Ja već godinu i pol pričam da Massi nije sposoban biti direktor F1 utrke, daleko nadilazi njegove kapacitete. Frajer je dobio posao samo zato jer je Charlie umro u Australiji dan prije trke, pa je ovaj bio dostupan da unutar pola sata dođe na stazu.



        4

        3
  4. F1puls
    ivanh Prikaži

    Ima iznenađenih???



    14

    2
  5. Budimo realni , ta direktiva je uvedena da netko ne bi ostvario prednost izlaskom iz zavoja kracenjem staze. Kazna bi bila opravdana da je netko nekoga ugrozio, bio u brzom krugu, ili u utrci . Ovako nema smisla djeliti kazne za to. Ja bi u takvim situacijama samo ponistavao krugove i amen ako je vozac u brzom krugu. U utrci 3 opomene i kazna. Rade nuklearnu znanost oko izlaska van granica staze. Mislim da su pravila oko toga jasna i bez ove direktive.



    5

    1
  6. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Ima ga Bottas sutra! Ipak je on bolji na ovoj stazi.


    0

    2
  7. Ovaj zavoj iz godine u godinu problem. A koji je problem da je to crveno ofarbano kroz cijeli rub zavoja, a ne samo na izlazu? Oni valjda nisu sposobni postavit neko ograničenje i direktivu koja odmah na prvu ima 2-3 siva područja



    1

    0
  8. Fernando Alonso 14
    Hyper markoni Prikaži

    Ništa neočekivano. Samo se pokrene istraga da se malo uzbudimo, ali već smo svi svjesni da nakon svega ne bude ništa



    2

    0
  9. Mclaren
    KERS Prikaži

    Zasto ne pise u naslovu da nema kazne za Latifia i ostale…? Pa zato sto nebi niko otvorio taj clanak..daj ostavite se tog Hamiltona ..



    1

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni