Formula 2

Schumacher uzeo pobjedu na glavnoj utrci, Ilott uspio uzeti postolje za dvije stotinke prednosti ispred Ghiotta!

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Vodeći u prvenstvu, Mick Schumacher, uzeo je svoju drugu pobjedu u F2 na stazi u Sočiju. Iza njega se smjestio Hondin junior Yuki Tsunoda, dok je Callum Ilott, uspio na kraju zadržati treću poziciju i to samo dvije stotinke ispred Luce Ghiotta.

Jehan Daruvala, iako je startao s druge pozicije, nije mogao bolje od petog mjesta. Jack Aitken je obrnutom strategijom došao do šeste pozicije, dok su se iza njega smjestili Nikita Mazepin te Guanyu Zhou, koji će sutra startati sprint utrku s najbolje pozicije. Posljednje bodove su uzeli Marcus Armstrong te Dan Ticktum.

Tsunoda je imao sjajan start, dok je Schumacher odmah na početku prošao ispred Daruvale. No, već u prvom krugu je izašao sigurnosni automobil na stazu. U sredini poretka došlo je do dodira ulaskom u drugi zavoj, gdje su deblji kraj izvukli Juri Vips, koji se izvrtio, te Christian Lundgaard. Obojica su morala odustati, te je Danac ovim odustajanjem tako povećao svoj zaostatak za vodećima u prvenstvu. Dva kruga je vodio SC, te je u trećem krugu nastavljena utrka.

Od vodećih, Daruvala je ušao prvi u boks u sedmom krugu, dok je Ghiotto uspio proći Aitkena. Nedugo nakon njega, počeli su i ostali vodeći vozači ulaziti u boks zamijeniti svoje supersoft gume s medium gumama. Prema je išla na dvostruko zaustavljanje, što je najviše naštetilo Švarcmanu, dok je Ilott uspio preko boksova proći Daruvalu.

Između novih ulazaka u boksove, vidjeli smo sjajnu borbu između Aitkena, Mazepina i Zhoua. Rus se približio Aitkenu te ga pokušao proći u drugom zavoju, no otišao je van staze što je iskoristio Zhou te ga uspio proći. Zatim je Zhou započeo napad na istom mjestu nekoliko krugova kasnije, što mu je čak i uspjelo u jednom trenutku, no otišao je s vanjske strane najdužeg zavoja u F1 kalendaru, te izgubio brzinu što je iskoristio Mazepin te se tako ponovno našao ispred UNI Virtuousa.

Deset krugova prije kraja, počeli su ulaziti vozači koji su trebali napraviti zaustavljanje, a Schumacher se priljepio odmah Tsunodi za stražnji kraj bolida. Nijemac je iskoristio DRS te je sjajnim potezom prošao Tsunodu, što se na kraju pokazao kao potez za pobjedu.

Ilott je također iskoristio začuđujuće loš tempo Japanca, te se probio na drugo mjesto. I kako se činilo da će se borba za vodstvo voditi između Schumachera i Ilotta, Tsunoda se počeo približavati Britancu na drugoj poziciji. Japanac je pronašao pravi tempo te je sjajnim izlazom iz drugog zavoja te s vanjske strane trećeg zavoja uspio proći Ilotta te zasjesti na drugu poziciju.

No, tu ne staju muke po Ilotta. Ghiotto je također počeo prijetiti te je samo krug prije kraja bio u DRS zoni Britanca. Ulaskom u pretposljednji zavoj, Talijan je bio na samo dvije desetinke zaostatka, gdje je Ilott izgubio nakratko bolid te su obojica ušli u zadnji zavoj praktički jedan pored drugog. No, Ilott je ipak uspio, za dužinu prednjeg krila, završiti ispred Talijana, što je tvorilo zaostatak od samo dvije stotinke!

Felipe Drugovich i Roy Nissany također nisu uspjeli završiti današnju utrku. Osim Lundgaarda, Robert Švarcman je završivši na 11. poziciji, umanjio svoje šanse u borbi za prvaka.

Sprint utrka je na rasporedu sutra od 9:55!

Konačni poredak Formule 2 2020.

Konačni poredak

Pozicija#VozačMomčadZaostatak
120 Mick Schumacher Prema Powerteam 
27 Yuki Tsunoda Carlin6.300
34 Callum Ilott UNI-Virtuosi9.400
425 Luca Ghiotto HitechGP9.500
58 Jehan Daruvala Carlin15.200
69 Jack Aitken Campos Racing22.100
724 Nikita Mazepin HitechGP23.100
83 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi25.300
95 Marcus Armstrong ART Grand Prix26.900
102 Dan Ticktum DAMS29.500
1121 Robert Shwartzman Prema Powerteam35.500
1217 Jake Hughes HWA AG37.500
1323 Marino Sato Trident46.300
1414 Giuliano Alesi MP Motorsport48.000
1516 Artem Markelov HWA AG52.100
1610 Guilherme Samaia Campos Racing1’07.000
1712 Pedro Piquet Charouz Racing System1’08.700
1811 Louis Deletraz Charouz Racing System1’19.300
 22 Roy Nissany Trident 
 15 Felipe Drugovich MP Motorsport 
 6 Christian Lundgaard ART Grand Prix 
 1 Jüri Vips DAMS

Komentiraj

6 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Bravo Mick, rutinski :thumbs:



    8

    0
  2. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    eo ga…jos malo i mladji Schumi uzima naslov… i iduce godine pokraj Kimmija u Alfi



    11

    0
  3. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Čestitke Micku i Yukiju.



    5

    0
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Čestitke junioru!! Zanimljivo će biti pratit razvoj i napredak kada se zna čiji je mali..U jednu ruku teret slavnog prezimena na leđima a u drugu mnoga vrata radi istog tog prezimena će mu biti otvorena.Kao sinčić tatin imaš više kriterija..Npr usporedba Stroll-Schumacher pod pretpostavkom da isporučuju jednake performanse..Ostaje za vidjet a i slušat dežurne dušebrižnike..



    4

    1
  5. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Žao mi je što Mickove trke ne može pratiti Michael.



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni