Izdvojeno

Potvrđeno: Stefano Domenicali dolazi na čelo Formule 1!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kao što smo pisali prije nekoliko dana, Formula 1 je potvrdila da će Stefano Domenicali doći na mjesto šefa sporta i tako preuzeti ulogu koju je dosad imao Chase Carey. Promjena će se dogoditi u siječnju 2021. godine.

Carey će ostati dio višeg menadžmenta, i to u ulozi neizvršnog direktora.

“Chase je napravio fenomenalan posao vodeći F1. Sakupio je prvoklasnu grupu ljudi s kojima ima dugu listu uspjeha, a među njima je i širenje popularnosti, povećavanje prisutstva na digitalnim medijima, uvođenje novih tehničkih pravila, osiguravanje ograničavanja budžeta i novi Concorde ugovor,” izjavio je Greg Maffei, predsjednik i direktor Liberty Medije.

“Uzbuđeni smo zbog dolaska Stefana Domenicalija na mjesto predsjednika i direktora Formule 1. Stefano dovodi bogato iskustvo koje ima u F1 s Ferrarijem, ali i u autoindustriji s Audijem i Lamborghinijem.”

Chase Carey je izjavio da mu je bila čast voditi ovaj sport i da se raduje podršci koju će pružiti Stefanu Domenicaliju kad preuzme ovu dužnost.

Komentiraj

19 komentara

  1. Uglavnom komentari: “ide se na ruku Ferrariju”, “sada će Ferrari poletiti”, “evo Ferrarijevog čovjeka na vrhu”

    A Jean Todd i Ross Brawn se smiju svemu tome, hahaha



    13

    1
  2. Nek mu je sa srećom.
    Nisam zadovoljan, ali vidim da su svi u F1 za njega tako da postoji opravdana sumnja da sam u krivu.



    5

    2
  3. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    mislim….cemu je ta vijest uopce bitna…… ono klaunovski…..Mercedes je dominantan……. a sve ostalo je smijesno…..



    5

    3
  4. Kimi Raikkonen
    Michael Schumacher Prikaži

    Taj je toliko sposoban da bu iz ove fotelje odletio prije nego je uspije zagrijati



    3

    1
  5. Baš mi je drago,lik je sposoban…sa Ferrarijem je osvojoo prvenstvo ako se ne varam 2008,predsjednik je Lambroghinija itd….a to da će pogodovati Ferrariju šta neki pišu su nabuloze.



    5

    3
  6. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Hajde nek mi neko objasni kako on moze pomoći Ferrariju? Ferrari ne moze sam sebi pomoći, a kamo li da im on pomogne!

    FIA se je za većinu stvari pitala, a glavni baja je Todt – najtrofejniji ex sef Ferrarija u historiji. Pa jel im ista pomogao? Šipak.

    On im moze jedino pomoći da zadrže Mugello u kalendaru i to je to.



    5

    0
  7. Mislim da ova nadogradnja F1 neće funkcionirati



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni