Izdvojeno

Bottas najbrži i na drugom slobodnom treningu za VN Rusije

Piše: Jelena Benger

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas iz Mercedesa ostvario je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga za Veliku nagradu Rusije s 1’33.519. Drugi najbrži bio je njegov momčadski kolega Lewis Hamiton, a treći Daniel Ricciardo iz Renaulta.

Drugi slobodni trening otvorio je Romain Grosjean iz Haasa, a on je ujedno i postavio prvo mjereno vrijeme. Nije dugo trebalo da i ostatak grida krene po prve krugove.  Valtteri Bottas iz Mercedesa postavio je najbrže vrijeme u prvih petnaestak minuta (1’36.065) na najtvrđim gumama. Preskočio ga je Lewis Hamilton na medium gumama s 1’34.890. Bottasa je nešto kasnije preskočio i Daniel Ricciardo iz Renaulta, također na mediumu.

Na trenutak je u trećem sektoru pokazana žuta zastava jer se Lance Stroll izvrtio u svom Racing Point bolidu u zavoju broj 13.

Bottas je stavio soft gume i ponovno došao do prvog mjesta s vremenom 1’33.883. To nije dugo trajalo jer je Hamilton na istim gumama bio devet stotinki brži. Bottas je bio brži u prvom i drugom sektoru, ali u je trećem za Hamiltonom zaostajao gotovo pola sekunde.

U sljedećim se brzim pokušajima Lewis Hamilton prekočio u 13. zavoju i otišao široko. Bottas ga je uspio preskočiti za prvo mjesto za dvije desetinke (1’33.519). On je otišao široko i preko trave u zadnjem zavoju . Daniel Ricciardo je postavio treće najbrže vrijeme, ali je i dalje bio sporiji od Bottasa za sekundu.

Max Verstappen izvrtio se u 14. zavoju, a nekoliko se minuta prije toga žalio na nedostatak gripa.

Ostatak su treninga vozači isprobavali duže stintove. Pritom su Bottas i Kvjat odradili najviše krugova na današnjem treningu.

Poredak prve trojice tako je ostao nepromijenjen: Bottas ispred Hamiltona i Ricciarda. Četvrto i peto mjesto zauzeli su McLarenovi vozači, Sainz ispred Norrisa. Sergio Perez iz Racing Poina bio je šesti, a sedmi Red Bullov Max Verstappen. Charles Leclerc iz Ferrarija bio je osmi, deveti je bio Esteban Ocon iz Renaulta, a krug deset najbržih zatvorio je Ferrarijev Sebastian Vettel.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes371’33.519 –
2.Lewis HamiltonMercedes331’33.786+0.267
3.Daniel RicciardoRenault271’34.577+1.058
4.Carlos Sainz Jr.McLaren361’34.723+1.204
5.Lando NorrisMcLaren331’34.847+1.328
6.Sergio PerezRacing Point351’34.890+1.371
7.Max VerstappenRed Bull301’35.0481.529
8.Charles LeclercFerrari351’35.052+1.533
9.Esteban OconRenault281’35.139+1.620
10.Sebastian VettelFerrari351’35.183+1.664
11.Pierre GaslyAlphaTauri351’35.210+1.691
12.Alex AlbonRed Bull311’35.242+1.723
13.Daniil KvjatAlphaTauri371’35.461+1.942
14.Kimi RaikkonenAlfa Romeo331’35.516+1.997
15.Nicholas LatifiWilliams311’35.563+2.044
16.George RussellWilliams301’35.575+2.056
17.Lance StrollRacing Point341’35.627+2.108
18.Kevin MagnussenHaas321’35.729+2.210
19.Antonio GiovinazziAlfa Romeo361’36.053+2.534
20.Romain GrosjeanHaas321’36.858+3.339

Komentiraj

11 komentara

  1. Nelson Piquet
    Grah0 Pretplatnik Prikaži

    Latiffiu ne bi’ ni bicikl dao da vozi, i njega bi razbio.



    10

    11
  2. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Bottas i dalje nastavlja jako i beskompromisno, bez obzira što je već osigurao naslov slobodnih treninga.



    29

    0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Znači to je caka – Botas složi kolica za hamstu na treninzima onda pred kvale se zamjene pa lujo bude prvi a botas ima ovaj rastimani bolid sav isaran sa skicama hlača i čarapa kaj lujo sara za vrijeme treninga i završi di završi…šalu na stranu – možda ćemo opet gledat krš i lom na trki kolko je izljetanja bilo…



    13

    0
  4. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Mercedesov klasicni vikend mozemo izbjeci samo ako Netflix stavi 20 kila kamera na njihov bolid. Sekundu ispred svih i niti jedna sumnja. Neke ti se stvari stvarno moraju posloziti.



    6

    3
  5. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Leclerc i Vettel blizu, to je nešto novo… Borit će se između sebe za jedan bod ?



    11

    0
  6. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Dominacija Valtterija, definitivno se pojavio Bo77as 6.0 sada



    3

    5
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Bome se Bottas raspištoljio. Sutra će sigurno bit drugi, a možda i preksutra



    20

    0
  8. Mclaren
    KERS Prikaži

    Mercedesu bi mogli zabraniti pravo nastupa..ili bar start iz boxa..mislim da bi f1 postala opet ona prava i Mclaren bi se docepao mozda koje pobjede.


    0

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni