Formula 2

Tsunoda za šest tisućinki uzeo treći pole position sezone

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlinov dvojac zaključao je prvi startni red za sutrašnju glavnu utrku u Sočiju – Yuki Tsunoda bio je tek šest tisućinki brži od timskog kolege Jehana Daruvale, čime je Japanac uzeo treći pole position sezone.

Vodeći čovjek prvenstva Mick Schumacher uspio se kvalificirati na treće mjesto, dok će pored njega startati jedan od glavnih konkurenata za naslov, Callum Ilott.

Luca Ghiotto i Christian Lundgaard krenut će iz trećeg startnog reda, dok je Robert Švarcman na domaćoj stazi uspio biti sedmi najbrži. Do njega će startati Jack Aitken, a najbržih 10 zaključit će Guanyu Zhou i još jedan domaći vozač, Nikita Mazepin.

Jake Hughes uspio je biti brži od timskog kolege Artjoma Markelova u svojim debitantskim F2 kvalifikacijama – Britanac se kvalificirao na 15., a Rus na 20. mjesto.

Giuliano Alesi nije dobro započeo karijeru u MP Motorsportu, kvalificirao se tek na pretposljednje, 21. mjesto. Loš rezultat ostvario je i Dan Ticktum koji se nakon dosta problema s prometom u brzim krugovima probio tek do 17. startnog mjesta.

U Rusiji nas čeka izmijenjeni raspored vikenda, odnosno glavna utrka Formule 2 neće se održati u standardnom terminu nakon kvalifikacija Formule 1 – utrka počinje sutra već u 9:15 po hrvatskom vremenu.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Yuki Tsunoda Carlin 1m48.688s
2 Jehan Daruvala Carlin 0.006s
3 Mick Schumacher Prema Racing 0.195s
4 Callum Ilott UNI-Virtuosi 0.359s
5 Luca Ghiotto Hitech Grand Prix 0.542s
6 Christian Lundgaard ART Grand Prix 0.564s
7 Robert Švarcman Prema Racing 0.596s
8 Jack Aitken Campos Racing 0.618s
9 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 0.623s
10 Nikita Mazepin Hitech Grand Prix 0.786s
11 Juri Vips DAMS 0.951s
12 Pedro Piquet Charouz Racing System 0.992s
13 Louis Deletraz Charouz Racing System 1.011s
14 Marcus Armstrong ART Grand Prix 1.181s
15 Jake Hughes BWT HWA RACELAB 1.274s
16 Felipe Drugovich MP Motorsport 1.288s
17 Dan Ticktum DAMS 1.526s
18 Marino Sato Trident 1.661s
19 Roy Nissany Trident 1.768s
20 Artjom Markelov BWT HWA RACELAB 1.800s
21 Giuliano Alesi MP Motorsport 2.255s
22 Guilherme Samaia Campos Racing 2.687s

Konačni poredak Formule 2 2020.

Komentiraj

4 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Dobar, dobar….. sve je bolji….. :thumbs:
    Malo je preuranjeno dati ovu izjavu, ali ne bih se toliko čudio da zamjeni Kvyata u AlphaTauri za 2021.



    1

    0
  2. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    bit ce napeto…..bit ce napeto…. :-)



    1

    0
  3. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Bravo Yuki, ajmo sad po bodove.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni