Izdvojeno

Perez razočaran što je Racing Point počeo kriti informacije

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez kaže da je razočaran što su neki ljudi unutar Racing Pointa počeli “kriti stvari” otkad je potvrđeno da iduće godine neće više biti član njihove ekipe.

Perez je uoči VN Toskane najavio da će napustiti Racing Point, a ubrzo nakon toga potvrđeno je da će na njegovo mjesto doći Sebastian Vettel. Za Pereza je najizglednija opcija Haas, ali nije isključena ni Alfa Romeo.

“Fokusirani smo na idućih osam utrka. To će biti ključno – svaki bod je važan da bismo bili dobro plasirani u konstruktorskom prvenstvu.”

“Još uvijek možemo ostvariti najbolji rezultat u našoj povijesti – treće mjesto. Mislim da ćemo biti jako razočarani ako ne uspijemo u tom naumu.”

“Očigledno, otkad je objavljena vijest da neću više biti član ove ekipe – neki ljudi su počeli skrivati stvari, a mislim da to nije sjajno.”

“Trenutno moramo biti maksimalno transparentni kako bismo ostvarili naše ciljeve i osvojili maksimalan broj bodova.”

Kao što smo pisali ranije, Perez neće imati nadogradnje ni na VN Rusije ovog vikenda jer će jedini novi bolid biti u rukama Lancea Strolla.

Perez kaže da bi te nadogradnje mogle biti ključne u neizvjesnoj bitki u sredini poretka:

“S obzirom kako smo blizu u sredini poretka – par desetinki bi moglo utjecati na vaš krajnji rezultat.”

“Volio bih da imam nadogradnje ovog vikenda, ali iz očiglednih razloga to neće biti slučaj. Ekipa radi marljivo kako bi ih spremila za idući vikend [VN Eifela].”

Komentiraj

21 komentara

  1. Faking politika u F1. Kaj ne bi bilo bolje da i Perez dobije nadogradnje pogotovo kaj je riječ o borbi u middle-fieldu? Jednostavno je rješenje, informiraš ga o svemu i natjeraš ga potpiše non-disclosure ugovor zbog kojeg ga možeš tužit za milijune ako nešto kaže. Hoćeš bit bolji Perez? Evo ti nadogradnje, al nemoj nikom reći. Po meni je to win-win situacija.



    2

    5
  2. Potpisao je s Haas-om.Na njegovom mjestu dolazio bi u kroksama na race vikende, i s majicom ‘evo sad ću’ naprid i ‘jbg’ pozadi.



    11

    2
  3. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Pa to nije ništa čudno. Ja da sam vlasnik momčadi isto tako mu ne bih davao informacije. Jedino što mi je glupo što mu ne stavljaju nadogradnje na bolid. Liši ga informacija ali mu barem daj dijelove. Nadam se da su ovi u Haas-u dovoljno pametni pa da su mu ponudili ugovor. Magnusen je opća prijetnja na stazi.



    8

    1
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Pa dobro, ako imaju samo jedan komplet donekle je logično da ga daju vozaču koji ostaje u timu. Iako naravno da bi iskusniji vozač dao bolji feedback.
      Ali nekako se može i reći da trebaju opravdati svoju odluku da se riješe Pereza… Ne bi im u tome pomoglo da rasturi Strolla… Makar bilo bi pošteno da kažu jednostavno, okay Lance je sin vlasnika tima, dovoljno je dobar vozač naravno da ga nećemo otjerati…
      Ipak je ovo F1, netko je daddy’s cash, netko je sponsor’s cash… Nije baš sport u koji se ulazi s ulice



      8

      1
  4. Bas me zanima kako će Vettel proći u ovoj ekipi . Ne mislim tu na njegovu vožnju nego na strategije, nadogradnje isl . U biti zanima me dali ce L..S imati privilegiju kao sada naspram idućeg kolege u nekim situacijama.



    6

    0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Sam Stroll mi se čini kao dobar momak, a dobar je i vozač, kad uzmemo u obzir kakvih je sve bilo.
      A s druge strane kao sin milljardera mogao se pres****ti po jahtama i uživati u bogatstvu bez da išta radi.
      A on je odabrao život F1 vozača koji je ipak pun odricanja.
      A kao Sebov navijač nadam se da je ovo trenutno stanje uzrokovano Ferarijem i njegovim napuštanjem istog… Jer ako Seb bude brz kao sad, onda bi lako mogao izgubiti od Strolla.



      13

      0
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Slažem se sa svime. Nije Stroll loš ka šta je bija. Sad je sasvim ok vozač.



        7

        1
        • Vjerovatno nije imao podrsku tima kao sada. Da je los ne bi bio u f1 sigurno. Ljudi misle ako je netko zadnji svaki vikend da je los. Los je bolid, a ti svi vozaci da sjede u istom autu par desetinki bi ih djelile. Ovo bi trebalo biti najboljih 20 na svjetu (cast izuzecima i oni koji su tu i tamo zalutali u f1) . Stoga glupo je pricati da itko od njih ne zna, da je los itd. Netko moze biti los kao bottas naspram hama u borbi za naslov. No on je opet u f1 u pobjeduje tu i tamo , osvaja podije itd. To netko tko je los ne bi uspio i to vrijedi za svakoga od njih.



          9

          0
        • Dobro sročeno. Ja vjerujem da većina kad priča posprdno o Bottasu (potpuno zasluženo posprdno) misli da bi ga oderali 1 na 1 u cestovnom automobilu, da je toliki levat.



          7

          1
  5. A sto racing point moze skrivati? Jedino ove napredne fotoaparate s kojima slikaju mercedesove bolide…



    12

    0
  6. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Brane Sergiu da gleda u ovogodišnji Mercedesov bolid.



    7

    2
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Pa upravo Mercedesovu tehnologiju… Tko zna koliko oni toga slikaju, a koliko dobiju od Mercedesa ispod stola ?



      5

      0
      • Neee. FIA je ispod Totovog radnog stola, pa se sve može odigrati i iznad stola, FIA ne bude primjetila.



        9

        0
        • Ovo si dobro napisao. FIA je nakako spora u pokušaju zaustavljanja Mercedesa. Kada je on FIA bila maFIA i “pomagala” Ferrariju aktivno su radili da se svake godine mjenjaju kvalifikacije, gume, ostala pravila samo da Ferrari padne. Gumari 2005. su na kraju pokopali sve.



          4

          0
      • Sebastian Vettel 5
        battery992 Prikaži

        Ovo si dobro napisao. FIA je nakako spora u pokušaju zaustavljanja Mercedesa. Kada je on FIA bila maFIA i “pomagala” Ferrariju aktivno su radili da se svake godine mjenjaju kvalifikacije, gume, ostala pravila samo da Ferrari padne. Gumari 2005. su na kraju pokopali sve.

        Te promjene pravila u cilju zaustavljanja nekoga su takva gadost i glupost… Ali također da netko zna pravila prije ostalih je također suludo…
        FIA se treba brinuti da pravila budu poštovana, a ne da nekoga zaustavlja… Ostali timovi moraju raditi na tome


        0

        0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Može Vettel bit i deseterostruki prvak, al ne će imat tretman ko i dijete ćaćine ekipe. Ćača Stroll želi imat samo boljeg drugog vozača, ma šta drugi mislili o tom



    3

    4
  8. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Checo boli te kurac. Ti drzi gas do pola pa cete bit 1 1



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni