F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Michael Masi se ne slaže s Vettelom oko spornih stajaćih restarta utrka

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Trkaći direktor Formule 1 Michael Masi kaže da korištenje stajaćih restarta nakon perioda crvene zastave nije problematično, unatoč argumentima koje je nedavno iznio Sebastian Vettel.

Podsjetimo, stajaće startove imali smo na dvije posljednje utrke – VN Italije i VN Toskane, a Vettel kaže da nije obožavatelj takve vrste nastavka utrke.

“Nisam obožavatelj. Razlog je taj što imate ogromnu prednost ako se nalazite na strani staze po kojoj je već voženo jer je trkaća linija.”

Kako utrka prolazi – bolidi komadiće gume odbacuju na stranu staze koja se ne koristi, a onda u kasnijem stadiju to može jako utjecati na one koji moraju proći ili krenuti s tih pozicija. Naravno, svi oni koji su na trkaćoj liniji imaju dobru prednost.

“Ako ste na prljavoj strani staze, to smo vidjeli već u Monzi, na pola utrke već je jako puno gume izvan trkaće linije. Mislim da to nije pošteno.”

Međutim, Michael Masi se ne slaže s njim:

“U oba slučaja, a definitivno nakon prvog prekida utrke – odradili smo marljiv posao čišćenja staze na startno-ciljnom pravcu.”

“Da, možete reći da je to van trkaće linije, ali to nije drukčije nego u bilo kojem drugom trenutku, kao i na samom početku utrke.”

Mišljenje autora:

Osim pitanja čiste strane staze - neobično je i pitanje Romaina Grosjeana i Kimija Raikkonena koji su dobili priliku okružiti stazu prije tog ponovljenog starta kako bi se vratili u isti krug s vodećima. Obojica su zagrijali gume i od toga profitirali prilikom restarta.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: Crash i Superhik.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3372 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …sjećam se tamo negdje 2016-17te je seb rekao da se po vsc-u može varati što je charlie odbacio kao glupost…nakon dva tjedna se ispostavilo da je u pravu sebastian i dodatno su ‘pojasnili’ kako se treba voziti za vrijeme vsc-a…ja osobno preferiram standing (re)-start ali činjenica je da je istina što seb govori koliko god oni čistili metlom…nadalje kimi je osvojio bod(ove) i da nije bilo kazne bilo bi ih još više…



    16

    0
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Pravi se shit show od crvenih zastava, ali neće niko da kaže.
    Prva crvena zastava je opravdana, jer se desilo na pravcu.
    Međutim druga je vještačka. Charlie bi upalio VSC zbog izlijetanja Strolla.
    Uvjeren sam da Ameri pritišću oko ovih crvenih zastava i imam osjećaj da će se ova praksa postati svakodnevnica.



    11

    6
    • Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

      Barijera je bila oštećena i trebalo je vremena da se to popravi. Osim toga, vidjeli smo koliko su redari bili spori na VN Toskane, stoga bi safety car potrajao i ostalo bi svega par krugova utrkivanja. Ovako je utrka prekinuta i dobili smo manje vozikanja iza safety cara, a više utrkivanja – meni osobno bolja opcija.



      25

      1
      • Marlboro gliburina Prikaži

        Slazem se s tobom, prošlo bi pola utrke iza SC/VSC



        11

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Meni je bolja opcija tri starta od jednog starta, ako gledamo utrkivanje i neizvjesnost. Ali ja kažem da je to umjetni show.
        Slijedeći put ćemo imati pet startova pa ćemo imati još bolju utrku i još više uzbuđenja. Nakon toga slijedeći korak je da se napravi 10 mini utrka koje traju 5 krugova, jer će fanovi prepoznati da je to još uzbudljivije.
        Formula 1 nije to. Razlog za crvenu zastavu ni u kojem slučaju ne bi trebao biti to da smo dobili više utrkivanja. Kao ni SC. Oni služe samo da zaštite vozače od njih samih da se ne bi povrijedili.
        Da li će utrka završiti pod SC, VSC ili duplim žutim zastavama, koga briga? Pa dešavalo se to već i nije nikome smetalo.
        Nekada se i po nekoliko utrka čekao neki magični trenutak.
        Danas je ljudima teško odgledati utrku u Monaku, jer znaju da se neće ništa desiti.



        9

        7
        • Ferrari sisavac Donator Prikaži

          Sve to vodi prema prilagodjavanju sporta novim generacijama koje zele (atraktivan) sadrzaj i to odmah. Ne zele gledati i cekati da se nesto dogodi.
          Ako pogledamo malo u buducnost,
          dolaze klinci koji su odrasli na “on demand” uslugama (youtube i sl.). Oni ne zele cekati da se nesto dogodi, zele zanimljive dijelove i to odmah, bez cekanja. A FIA vrlo vjerojatno to misli dobiti prekidanjem utrka i ponovnom startovima. U prosjeku se najvise akcije dogadja na startu utrke. Pa zasto ne bi imali 10 startova?
          Kako si i napisao, ljudima je tesko pogledati Monako u komadu jer nema “akcije”.

          Evo i u nogometu su uveli jednu utakmicu u zavrsnici Lige prvaka (bez uzvrata) da se dobije na zanimljivosti, nema branjenja rezultata iz prve utakmice i igranja na “X”. Jest da je to bilo najvise zbog korone ali vrlo vjerojatno ce tako i ostati zbog showa.

          Ne svidja mi se to ali nazalost sve naginje tome. 🤨


          0

          2
        • Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

          Pa ja ovu crvenu zastavu ne bih svrstao u stvaranje umjetnog showa. Razlog za prekid je bio opravdan, trebalo im je 15-ak minuta za popravak barijere i čišćenje nereda, tako da, barem po mom mišljenju, bolje da tih 15-ak minuta nismo proveli gledajući kruženje iza SC-a, nego smo nakon pauze gledali utrkivanje.



          11

          1
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Lovro, mogli su popraviti tu barijeru i uz SC. Možda čak i uz VSC. Trebalo bi ići nekim redom.
          Barijera je bila poprilično daleko. To što bi se kraj utrke desio pod SC ne može biti razlog sa crvenu zastavu.
          Utrka se treba minimalno usporavati, a da se ne ugrozi sigurnost.

          Vidjet ćemo, hoće li se ovo ponavljati.



          2

          6
        • Njemu je bolja opcija vozit iza SC 10 krugova, pa taman to bilo i zadnjih 10 krugova trke, i da se uđe u cilj sa SC-om, nego crvena zastava 15-20 minuta dok ne poprave barijere i gledati živu trku tih 10 krugova. Pa ljudi moji jeli mi volimo isti sport?



          9

          1
        • Neznam ja koju si ti utrku gledao, ali ovdje su oba dvije zastave opravdane. Prva kako si sam rekao ciljna ravnina, puno bolida i krhotina. Druga isto potpuno opravdana, potpuno demolirana barijera, zapaljen bolid. U svakom slučaju bolje crvena nego 6,7 i više krugova pod SC/VSC, jer nema mi smisla to gledati. Ja sam za to da ako se procjeni da za stvoriti uvjete nakon takvih izljetanja treba 5 i više krugova da se pokaže crvena zastava.



          8

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Renault F1, nije stvar šta je meni bolje.
          Rekao sam već da je meni bolje tri starta od jednog starta.
          Kažem da to onda igranje sa rezultatima utrke, da bi se dobila uzbudljivija utrka.


          0

          6
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Kos, ako ne znaš koju sam utrku gledao, kako onda znaš o čemu komentarišeš?


          0

          6
        • Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

          @Har Kl, a koji bi to bio opravdan razlog za crvenu zastavu? Mogli su se onda i kod prvog incidenta voziti iza SC-a prolazeći kroz pitlane. Nije li i SC po nekoj logici umjetan način povećanja uzbudljivosti? Ne treba pretjerivati u nazivanju stvari umjetnima, previše toga bismo mogli tako okarakterizirati onda, od startnih guma prvih 10 pa čak i do trenutnog kvalifikacijskog sustava (ako baš idemo u ekstrem).



          8

          0
        • Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

          Druga zastava neopravdana po mom sudu, samo štu su sudci bili nesposobni i em su razbili još bolid dodatno, još su popravljali dugo barijeru. U Monacu bi ono riješili u dva kruga safeta.
          Da su kišno uvjeti apsolutno se slazem za crvene zastave, ali onako sunčan i lijep dan…
          Ne pamtim bas puno crvenih zastava na utrkama, a kamo li dvije na istoj utrci a ni kap kiše na vidiku…



          1

          2
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Ma najbolje da nema ni SC-a. Kad su slupani bolidi na stazi, nek se ostali snađu kako da ih izbjegnu. Ili prolaskom kroz boks, ili vožnjom pored staze. Važno je samo da se ne prekida utrkivanje…



          3

          0
  3. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Samo da umjetno zakuhaju trku..Start je uvijek uzbudljiv ps im re-start dođe kao začin,igraju se i obit će im se o glavu jel umjetne trke nitko ne voli.Bojim se da slijedi praksa crvenih zastava..Uostalom svaku glupost mogu pravdat sigurnosnim uvjetima i tu im nitko ništa ne može spotaknut..



    8

    2
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Pa kad je trenutno stanje grida takvo da čak i dvije crvene zastave i dva restarta ne promjene poredak…
      Makar ima argumenata za sve, za I protiv RF-a, SC-a, VSC-a, standing restarta osobno mislim da je to i dalje bolje dok je još uvijek u duhu utrkivanja bez nekih obrnutih gridova i sličnih WWE ideja…



      5

      0
HrvatskiEnglish