Izdvojeno

Nurburgring će prodavati 20 tisuća karata za VN Eifela

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

VN Eifela bi se trebala održati ispred 20 tisuća navijača – najavaljuju organizatori utrke na Nurburgringu koja se održava 9.-11. listopada.

Karte se neće prodavati odjednom nego će organizatori postepeno otvarati različite tribine. U prvoj fazi prodaju se tribine u zavojima 3, 4 i 5, a plan će se ispoštovati ako u narednih nekoliko tjedana ne dođe do novog iznenadnog povećanaj broja zaraženih koronavirusom.

“Važno nam je u prvoj fazi ponuditi karte s različitim cjenovnim kategorijama.”

“Naravno, u ovim teškim vremenima trebat će nam nevjerojatno puno ljudstva da sve odradimo, a sve je pitanje troškova. Također, želimo pružiti navijačima priliku da mogu priuštiti kupiti karte i uživati sigurno u utrci.”

Na tribinama će biti posebne sekcije po četiri sjedala, a ta četiri mjesta će biti odvojena jedno od drugog. Maske su obvezne za vrijeme cijelog događaja, a svaka tribina će imati svoj predodređeni prostor za parking.

Trodnevne karte moći će se kupiti od 199 eura.

Potražnja za kartama je ogromna što dokazuje i slučaj iz Turske gdje su u prvih šest sati prodali čak 40 tisuća karata.

Komentiraj

13 komentara

  1. … Kakve veze ima džinovski masonski falusni simbol iz Pariza sa utrkom na Nurburgring-u u Njemačkoj?!? ?



    1

    14
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Paprena cijena, pogotovo za ovako iznenadnu objavu da će biti publike, a to je za 20-tak dana…
    No, ne sumnjam da će svejedno brzo biti rasprodane.



    2

    0
    • 199€ za 3 dana uopće nije paprena cijena u F1 svijetu



      5

      0
      • Eto otkuda 60Mega nečega za Hamiltona! Jer ima dovoljno “idiota” koji će platiti 200€ za 2 sata užitka. Da idiota nema dovoljno, onda bi Hamilton zarađivao manje… Indirektno je povezano, ali to je sve to.

        Plaćamo ogromnu lovu za F1Tv prijenose, plaćamo sportske kanale s pederima koji igraju nogomet iako ih ne gledamo…. Naravno da su puni k’o brod kad uzmu od svakog tko ima MaxTv, Iskon, A1…… Naplaćuju i meni koji Ronalda gledam jednom godišnje, a Modrića dvaput, a Messija niti jednom jer me nerviraju crvene pruge na plavoj pozadini (koji dizajnerski idiot je to smislio)….



        2

        6
        • Za pocetak nije 200€ za 2 sata..
          Dalje, nitko te ne tjera da placas a da ne gledas spomenute Ronalda i Messija ili nekog treceg..
          Kad su vec spomenuti “idioti”, to su pak oni koji to sve placaju a ne gledaju..



          1

          0
        • Ajde zamisli da ne razumijem engleski i da želim gledati hr prijenos F1. Moram kupiti MaxTV ili Iskon i platiti neke stotine kuna mjesečno. Dobit ću još Ronalda i Messija koji me uopće ne zanimaju, kao i 120 kanala od kojih ću gledati njih 8. Nije da imam neki izbor. Dakle svi takvi subvencioniraju nečije gledanje Ronalda. UEFA će skupiti kamaru para od TV prava i to će pomalo stići i do dotičnog. Svojedobno dok sam radio u ht ekosistemu sam čuo da HT za Arenusport plaća skoro kao za sve ostale kanale zajedno.

          Isti mehanizam je u F1. Sve je prebačeno na payTV pomoću poskupljenja TV prava svake godine.

          Više na FTA kanalima ne možeš gledati niti nacionalnu nogometnu ligu. Čak i njima je dupe zinulo na velike novce…



          2

          1
        • Ili nadjes birtiju koja ima te sve sportske i onda odes tamo pogledat formulu, nije da se nedjeljom u 3 popodne bas puno nogometa gleda.


          0

          0
        • Gledaj Messija onda samo u gostujucim tekmama kad nema takve dresove :D



          1

          0
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        A ono, obzirom na okolnosti i koliko je ostalo do utrke jest paprena, naravno ja tu govorim iz perspektive građanina zemlje koja je po ekonomskom standardu dosta niže od Njemačke. No, svejedno 200eur za kartu dobroj većini ljudi kojima je u trenutnoj situaciji staza dostupna vjerujem da nije nešto što neće osjetiti ako taj trošak u ovom periodu nisu planirali, jer nisu ni mogli.

        Opet kažem, ne sumnjam da će se 20k karata rasprodati. No, posjeta utrci je još veći eskulzivitet, već što to bude u regluarno planiranoj utrci (vjerujem s ciljem koji na ograničen broj posjetitelja mogu ispuniti).
        Ali omjer uloženo/dobiveno mislim da je debelo manji na ovoj utrci nego npr. na regularno planiranoj utrci u Njamačkoj (koja je svejedno dosta skuplja od nama bližih utrka).


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni