Izdvojeno

Ocon vidi svoj napredak u jednom krugu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon vjeruje da polako pronalazi brzinu u Renaultu R.S.20 nakon što je propustio godinu dana kompetitivnog natjecanja.

Francuz se vratio u Renault, te je došao na megdan sedmerostrukom pobjedniku Danielu Ricciardu.

Ocon je ove sezone samo jednom bio brži u kvalifikacijama (kišna VN Štajerske), ali kaže da počinje pronalaziti brzinu u svom bolidu:

“Bilo je prilično blizu na nekim kvalifikacijama.”

“Neki vikendi su mi bili teži, ili sam imao problema ili se nisam dobro osjećao u bolidu. Istina je da je taj jedan kvalifikacijski krug bio nezgodan ove sezone.”

“U Mugellu to nije bio slučaj. Osjećao sam se vrlo ugodno iza volana. Bili smo izjednačeni tijekom cijelih kvalifikacija i trebalo je biti neizvjesno sve do tog posljednjeg pokušaja u Q3.”

Ocon se u svom zadnjem krugu izvrtio na stazi, a priznaje da je ekipa porazgovarala s njim o kvalifikacijskim performansama prije tog događaja:

“Definitivno se radi o setupu i odlukama koje donosimo, ali i o razumijevanju što trebamo od bolida. U tim područjima smo se mučili.”

“Nekoliko puta sam gubio brzinu na pravcu i zbog toga gubio vrijeme. Razgovarali smo o tome i što trebamo učiniti kako bi se poboljšali.”

“U Mugellu se isplatilo jer su performanse bile dobre. Vrlo sam zadovoljan vikendom. Što se tiče tempa – Daniel i ja smo bili blizu tijekom treninga i kvalifikacija. Tome ću težiti i u budućim utrkama.”

Ocon je trenutno 12. u vozačkom prvenstvu, 23 boda iza Ricciarda. U konstruktorskom poretku Renault je 23 boda iza McLarena koji je trenutno 3.

Francuz će iduće godine voziti uz Fernanda Alonsa.

[vozac broj=”31″ ime=”Esteban Ocon” momcad=”Renault” sezona=”2020″]

Komentiraj

2 komentara

  1. Ocon je imao točno pola sezone da dođe u grif. A sad ima još 8 utrka da dođe još malo bliže Ricciardu. Moram priznati da sam očekivao da će biti malo brži u kvalifikacijama, u utrkama je solidan. Vidjet ćemo, ako neće bliže Ricciardu, onda vjerovatno neće ni Alonsu, a onda bi mogao biti i u problemima jer Renaultovi juniori već čekaju u redu. Mora biti brži u kvalama, na temelju njegovih rezultata u nižim kategorijama trebao bi imati to u sebi, no vidjet ćemo uskoro.
    Vidim da Wolff filozofira sa Russellom, ako još potpiše sa Hamiltonom na koju godinu, a vidim da se sve češće spominje i kombinacija Verstappen/Mercedes, onda Russell sigurno neće gubiti vrijeme u Williamsu, pa bih ga jako volio vidjeti u Alpine



    2

    2
  2. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Meni se čini da se čovjek psihički priprema za Alonsa.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni