Izdvojeno

Allison: Plave zastave treba ukinuti [anketa]

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

James Allison želi da Formula 1 u potpunosti ukine korištenje plavih zastava, odnosno signalizaciju vozačima za propuštanje bolida koji ih dostižu za cijeli krug.

Podsjetimo, na VN Španjolske su Sergio Perez i Daniil Kvyat kažnjeni jer su se prekasno makli vodećim vozačima.

“Ne shvaćam gdje sam se trebao pomaknuti,” rekao je tada Perez.

“Hamilton me uhvatio pred kraj kruga, a posljednji sektor je vrlo, vrlo uzak. Nisam se imao gdje maknuti, bilo bi opasno da sam se na tim mjestima negdje pomaknuo.”

“Bez obzira na to, dobio sam kaznu za koju mislim da nije poštena, ali što je – tu je.”

Tehnički direktor Mercedesa misli da se plavih zastava treba riješiti:

“Najprije, ne bih puno dirao po tehničkim pravilima. Ako želite bolide učiniti sigurnijima ili ako ih želite usporiti ili ubrzati – u redu. Jako je teško napraviti tehničku promjenu koja će rezultirati bližim utrkivanjem.”

“Što se tiče sportskih pravila – tu mislim da postoji jedna promjena. Vjerojatno će me svi oko mene mrziti i mislim da Toto ovo definitivno ne bi podržao, ali ja bih u potpunosti ukinuo plave zastave.”

“To bi bila potpuna noćna mora za brži bolid jer vam se ne bi micali s puta, morali biste se boriti s njima i mislim da bi to svaku utrku činilo zanimljivom.”

“To bi značilo i da će ekipe formirati partnerstva i bili biste jako, jako nervozni kad bi naišli na bolid neke ekipe s kojom politički niste u dobrim odnosima. Vrlo intrigantno!”

“Takva promjena bi za nas bila katastrofalna, ali mislim da bi dugoročna učinila ovaj sport vrlo zanimljivim.”

Biste li ukinuli plave zastave?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

20 komentara

  1. Apsolutno se slazem! Definitivno bi bilo zanimljivije



    6

    5
  2. Susie Wolff
    Har Kl Donator Prikaži

    Ne!
    Mislim da bi to uništilo sportski duh.
    Zamisli da vozač izgubi prvenstvno u zadnjoj utrci na način da ga slupa neki drugi vozač, dok ga ovaj obilazi za cijeli krug.
    I zamislimo da to ne uradi namjerno, već iz razloga što mu je dopušteno da se bori na stazi.



    17

    11
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Da, koja bi logika bila da netko zadržava bolid sekundu brži od svog… Pogotovo još na stazama gdje su pretjecanja teška.
      Zamislite RedBull u vodećoj poziciji… Smetati im mogu svi osim njihovog tima ?


      0

      5
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Verstapen ocon recimo. Pa ja bi tad ocona ispetardirao samo tako



      5

      1
  3. “Takva promjena bi za nas bila katastrofalna… “… Koja hipokrizija i licemjerje… ???… Od sljedeće sezone još jedan tim vozi sa njihovom PU, pa si Totek po defaultu računa na njihovu ranije spomenutu “političku podršku”… ?



    3

    14
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Znači Team Mercedes vs Team Honda vs Team Ferrari vs Team Renault…
    Zamislite samo Seb, Lewis is faster than you, can you confirm you understood that message?



    8

    2
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Kladim se da su u Ferrariju toliki nesposobni da ni to nebi uspjeli riješiti. Pa oni nisu mogli reć Kimiju da se makne dok je za njih vozio, kako bi tek sada..



      9

      1
    • Fernando Alonso
      tomidix Prikaži

      Tako nekako, na pravom si tragu.. A kako je baš Allison iz Mercedesa došao na tu ideju? Zanimljivo, Mercedes će opskrbljivati 4 teama od 2021… Slučajnost ili?
      Ukinut plave zastave jel, a obrnutog grida se nebi igrali??

      Ma dosta vas je više..

      Nijedna od tih ideja mi se ne sviđa osim uvest prskalice na staze i random ih natopit vodom..!



      9

      4
  5. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Politicke igrice je nemoguce izbjec.. I sa plavim i bez njih, neki se micu odmah, neki otezu dok god mogu unutar pravila..

    Allison koliko god imo odlicnih ideja, ova mu je za samar, mozda i dva..



    20

    6
  6. O cemu vi pricate ? To je rekao u videu s pitanjima, rekao je kako bi to pakao za njih (timove i vozace) ali zasigurno super za nas gledatelje, rekao je to s saljivim tonom kao ‘sta bi bilo kad bi bilo’.Sam kaze da bi takva promjena bila nocna mora i da bi ga Toto mrzio da ga se poslusa, lik se ocigledno sali kao sto cesto radi u Mercedesovim Q&A videima.Spominje, nastavljajuci s smjehom, kako bi onda i politika dosla na teprt jer bi timovi formilari saveze oko pretjecanja.
    Video imate na YT i sporno pitanje pocinje negdje oko cetvrte minut.

    James Allison:r/Formula 1 ask me anything



    15

    6
  7. Kimi Raikkonen 7
    ivano7 Prikaži

    Mislim da bi dalo jednu dozu draži utrkivanju, pogotovu u situacijama kad se vodeći bore za mjesta. Nažalost od ovoga neće biti nikad ništa



    1

    2
  8. ne.
    bez njih je previše prostora za manipulaciju.



    11

    2
    • Charles Leclerc
      F12000 Prikaži

      Slažem se, pogotovo ne u kontekstu današnje Formule 1 sa toliko sestrinskih, junior i inih ekipa.

      Plave zastave nisu savršen mehanizam, ali su najmanje loš od ponuđenih.



      3

      1
  9. Pa po trenutnom stanju bi to samo smetalo Mercedesu. Oni jedini vecinu utrka obilaze ove spore za krug. A medu najsporijima su tri Ferrarijeve ekipe koji bi im samo smetali. Ostali svi budu u istom krugu i nesmetaju jedni drugima.



    4

    0
  10. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Iznenadilo me koliko ljudi želi ukinuti. Po meni nikako.



    15

    2
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Po meni isto nikako ne vidim koji je smisao ako se bolid koji zaostaje 2 kruga ima pravo utrkivati sa vodecim. Znaci nema boga da mu je ikakva prijetnja do kraja utrke zamisli da u 24h le man di ima 60 i kusur bolida maknes plave zastave….dobijes…carmagedon



      8

      2
  11. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Prođi K Maga za krug bez plave zastave, i sa njom je lutrija ?



    10

    0
  12. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Upravo taj politički efekt koji smo već vidjeli kod Oconovog “ja sam vozač Mercedesa” je nešto što meni ne spada na stazu. To mi u najmanju ruku nije sportski i kad bi to ikako mogli dokazati ja bi to kažnjavao kao nesportsko ponašanje.



    5

    0
  13. Ferrari
    Fangio Prikaži

    Pa neka ostane pravilo propuštanja ali onda kada je to sigurno. A ne ovako ako se nije trenutno sklonio odmah kazna. Neka to vozaci rijese izmedju sebe na stazi.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni