F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

AlphaTauri prelazi u Red Bullov zračni tunel: Sada su “sestrinska, a ne juniorska momčad”

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Čelnici Red Bulla i AlphaTaurija potvrdili su kako će od 2021. godine obje momčadi koristiti isti zračni tunel, a Christian Horner rekao je kako to znači da će AlphaTauri biti sestrinska, a ne juniorska momčad.

AlphaTauri trenutno koristi vlastiti tunel u Bicesteru i jedina su momčad koja koristi 50%-tni model umjesto 60%-tnog. Restrikcije u korištenju zračnih tunela koje stupaju na snagu iduće godine oslobodit će dovoljno kapaciteta da AlphaTauri počne koristiti Red Bullov tunel u Bedfordu, što bi trebalo pomoći u napretku talijanske momčadi.

“AlphaTauri je sada sestrinska, a ne juniorska momčad”, rekao je šef Red Bulla Christian Horner.

“AlphaTauri je ove godine očito momčad u izmijenjenom ruhu. Mislim da su njihove aspiracije iznad onih Toro Rossovih.”

“Imamo sinergijski projekt unutar pravila. Primjerice, iduće godine ćemo po prvi put dijeliti zračni tunel, što s financijskog aspekta ima puno smisla.”

“Pravila su sada jasna, sive zone u smislu onoga što je dozvoljeno, a što ne su uklonjene i nadamo se da će AlphaTauri imati koristi od toga.”

Šef AlphaTaurija Franz Tost također očekuje da će njegova momčad imati koristi od novog odnosa.

“Trenutno smo jedina momčad koja koristi 50%-tni zračni tunel, a Bedford ima 60%-tni.”, rekao je Tost.

“To nam očito donosi prednost jer možemo izvesti puno bolja mjerenja.”

Složio se i s Hornerovom izjavom o sestrinskoj, a ne juniorskoj momčadi:

“Mislim da je momčad odrasla u zadnjim godinama. Pokazali smo dobre performanse, bolid je pouzdaniji, suradnja s Red Bull Technologyjem je vrlo pozitivna, proces sinergije donosi nam puno prednosti, a sve je unutar pravila.”

“Mi smo ambasador brenda AlphaTauri, stoga moramo pokazati dobre performanse jer inače nema smisla da AlphaTauri bude u F1.”

AlphaTauri-Honda trenutno drži sedmo mjesto u poretku konstruktora s 53 boda, 13 manje od šestoplasiranog Ferrarija, od kojih je najveći dio stigao senzacionalnom pobjedom Pierrea Gaslyja na Velikoj nagradi Italije.

Podrži nas

Naši zadnji Donatori su: 1883 i Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
702 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Moze li koji od novinara objavit vijest di Binnotto tvrdi da radi novu Ferrari dinastiju poput one sa pocetka 2000ih. Ima na nekom od stranih portala.

    Cisto da se nasmijemo malo u komentarima

    https://www.planetf1.com/news/mattia-binotto-ferrari-golden-era/



    6

    0
    • Preletio sam članak i mogu reći da je bolje da ga ovdje ne objave. Zapravo mislim da bi Mattijine izjave trebale biti cenzurirane na ovom portalu, jer više mi nije ni smješno ni tužno već me duša boli kada čitam njegove izjave. Ja stvarno neznam iz koje je je on dimenzije došao samo znam da nije u trenutnoj.



      8

      0
  2. Formula1 f1zd Prikaži

    Meni nije bilo jasno zašto ne naprave četiri praktički jednaka bolida. Pretpostavljam da je i onako većina troškova ide na razvoj, a ne proizvodnju.



    3

    0