Čelnici Red Bulla i AlphaTaurija potvrdili su kako će od 2021. godine obje momčadi koristiti isti zračni tunel, a Christian Horner rekao je kako to znači da će AlphaTauri biti sestrinska, a ne juniorska momčad.
AlphaTauri trenutno koristi vlastiti tunel u Bicesteru i jedina su momčad koja koristi 50%-tni model umjesto 60%-tnog. Restrikcije u korištenju zračnih tunela koje stupaju na snagu iduće godine oslobodit će dovoljno kapaciteta da AlphaTauri počne koristiti Red Bullov tunel u Bedfordu, što bi trebalo pomoći u napretku talijanske momčadi.
“AlphaTauri je sada sestrinska, a ne juniorska momčad”, rekao je šef Red Bulla Christian Horner.
“AlphaTauri je ove godine očito momčad u izmijenjenom ruhu. Mislim da su njihove aspiracije iznad onih Toro Rossovih.”
“Imamo sinergijski projekt unutar pravila. Primjerice, iduće godine ćemo po prvi put dijeliti zračni tunel, što s financijskog aspekta ima puno smisla.”
“Pravila su sada jasna, sive zone u smislu onoga što je dozvoljeno, a što ne su uklonjene i nadamo se da će AlphaTauri imati koristi od toga.”
Šef AlphaTaurija Franz Tost također očekuje da će njegova momčad imati koristi od novog odnosa.
“Trenutno smo jedina momčad koja koristi 50%-tni zračni tunel, a Bedford ima 60%-tni.”, rekao je Tost.
“To nam očito donosi prednost jer možemo izvesti puno bolja mjerenja.”
Složio se i s Hornerovom izjavom o sestrinskoj, a ne juniorskoj momčadi:
“Mislim da je momčad odrasla u zadnjim godinama. Pokazali smo dobre performanse, bolid je pouzdaniji, suradnja s Red Bull Technologyjem je vrlo pozitivna, proces sinergije donosi nam puno prednosti, a sve je unutar pravila.”
“Mi smo ambasador brenda AlphaTauri, stoga moramo pokazati dobre performanse jer inače nema smisla da AlphaTauri bude u F1.”
AlphaTauri-Honda trenutno drži sedmo mjesto u poretku konstruktora s 53 boda, 13 manje od šestoplasiranog Ferrarija, od kojih je najveći dio stigao senzacionalnom pobjedom Pierrea Gaslyja na Velikoj nagradi Italije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moze li koji od novinara objavit vijest di Binnotto tvrdi da radi novu Ferrari dinastiju poput one sa pocetka 2000ih. Ima na nekom od stranih portala.
Cisto da se nasmijemo malo u komentarima
https://www.planetf1.com/news/mattia-binotto-ferrari-golden-era/
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Preletio sam članak i mogu reći da je bolje da ga ovdje ne objave. Zapravo mislim da bi Mattijine izjave trebale biti cenzurirane na ovom portalu, jer više mi nije ni smješno ni tužno već me duša boli kada čitam njegove izjave. Ja stvarno neznam iz koje je je on dimenzije došao samo znam da nije u trenutnoj.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni nije bilo jasno zašto ne naprave četiri praktički jednaka bolida. Pretpostavljam da je i onako većina troškova ide na razvoj, a ne proizvodnju.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa valjda zato da Alpha Tauri ne oduzima supervažne bodove Red Bullu za titulu prvaka. Red Bull je prioritet, logično.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto bi nužno RB bio prioritet? Vlasnici su obe ekipe, nebitno im je. Zamisli da su 2012. imali još dva vozača u bolidu kao što je RB, prvenstvo bi osigurali davno prije Brazila.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da imaju dvije podjednake ekipe, logika nam govori da bi jedni drugima izbijali bodove, a to bi uvelike utjecalo na kontruktorsko prvenstvo obje ekipe.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pravila za 2021. su pooštrena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mogu biti isti, jer pravila ne dozvoljavaju. Ali sa ovim dobijaju iste mogućnosti kao i Red Bull, a sa ograničenim budžetom vjerujem da će imati iste i finansije, do dozvoljenog limita. Sad sve zavisi od sposobnosti ekipe. Ovo sam i pretpostavljao da će se desiti nakon promjene imena ekipe.
1
0