Izdvojeno

Horner: Mercedes je nervozan oko degradacije guma

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner vjeruje da je Mercedes uoči nadolazeće utrke u Sočiju nervozan oko degradacije guma, a to zaključuje prema porukama na team-radiju koje su dolazile iz Mercedesa u Mugellu.

“Očekujem da će Mercedes biti prilično napaljen i dominantan u Sočiju jer je to njihova vrsta staze. No, već smo vidjeli ove godine da je degradacija guma zanimljiv faktor.”

“Prošlog vikenda nisu bili na rubu, ali ste mogli čuti na team-radio koliko su bili nervozni. Svojim vozačima su poručili da izbjegavaju pasice. Bilo bi sjajno ako mi budemo kompetitivni u Sočiju i onda ih pritisnemo malo jer se tada svašta može dogoditi.”

“Što se tiče prvenstva – mi smo sad autsajderi i svaka utrka nam je finale kupa. Idemo na sve ili ništa, nemamo što za izgubiti. Odlučni smo da se vratimo u poziciju u kojoj se borimo za naslov. To ćemo i postići.”

“Mercedes je postavio letvicu jako visoko i rade odličan posao, ali nitko nije nepobjediv. Morate raditi marljivo, pametno i okružiti se pravim ljudima. Ja vjerujem da je to u našoj ekipi tako.”

Red Bull je u zadnje dvije utrke imao tehničkih problema, a Max Verstappen nije uspio doći do cilja ni u Monzi ni u Mugellu zbog čega je bio ekstremno frustriran.

“U tom trenutku vruće glave morate se ispuhati na team-radio, to je normalno.”

“Zaista smo imali dojam da možemo izazvati Mercedese [u Mugellu]. On je odradio sjajan posao kad je prošao Lewisa na samom startu i tada je izgledalo da će biti borbe, ali se to nažalost nije ostvarilo.”

“To je druga utrka u nizu i naravno da je jako frustriran. On je gladan i željan uspjeha. Da nema tu glad onda ne bi vozio jer je on taj za kojeg svi želimo da se bori za pobjede svakog vikenda.”

[vozac broj=”33″ ime=”Max Verstappen” momcad=”Red Bull” sezona=”2020″]

Komentiraj

9 komentara

  1. Mozda da Horner poslusa Maxa i da se fokusiraju na sebe a ne sta Mercedes radi, vjerovatno bi time direktnije radili na borbi za naslov.



    13

    1
  2. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    3.9. Helmut Marko tvrdi da je Mercedes nervozan oko novog pravila o režimama rada motora;
    – ishod: 2x DNF za Maxa.

    18.9. Christian Horner tvrdi da je Mercedes nervozan oko degradacije guma;
    – ishod: ? :mrgreen:



    25

    3
  3. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Hehehe, Merđa zabrinuta za gume kažeš. Otprilike su zabrinuti za to kao i ja da bum se napil od jedne pive.



    18

    0
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    E moj Horneru ne brigaj se ti za mecu,već za nervozu Maxa kaj mu se honda kvari.To bi bilo pametnije i tebi i onom jarcu starom..



    5

    2
  5. …ajde nakon 5g. je bar prešao na merc, do sada mu je samo ferrari bio na jeziku…možemo očekivati za 5g. merc na razini današnjeg ferrari-a… :P



    4

    0
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Tako je taj problem muci mercedes ko i mene sta s janjetinom nisu dobro zacinili salatu



    7

    0
  7. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Mercedes je zadnji put bio nervozan 2016e u Spanjolskoj…



    8

    0
  8. Mercedes je nervozan jer više ne znaju kako izmisliti nove prijetnje dominaciji.



    1

    0
  9. Odlučni smo da se vratimo u poziciju u kojoj se borimo za naslov. To ćemo i postići.” Horner je pijan ili je na nečem jačem???


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni