Izdvojeno

Perez: Odlazak boli jer znam da će bolid za 2021. biti sjajan

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sergio Perez priznaje da ga odlazak iz Racing Pointa boli još više kad zna da će dogodine Aston Martin imati kompetitivan paket.

“Znam da napuštam bolid koji izgleda sjajno za iduću godinu. Ekipa će definitivno biti bolja nego ove godine.”

“U tom smislu boli još malo više jer znate da napuštate dobar bolid. Ali, nikad ne znate što budućnost nosi, u Formuli 1 se sve mijenja jako brzo.”

“Idemo pričekati i vidjeti što će se dogoditi.”

Perez bi iduće sezone mogao u Alfu Romeo ili u Haas. Obje navedene ekipe još uvijek čekaju s objavom vozačke postave.

Ross Brawn smatra da Perez zaslužuje mjesto:

“Sergio je sad u potrazi za mjestom nakon jako dugog perioda s ovom ekipom.”

“Sigurno mu se miješaju emocije. Međutim, on je vrlo brz vozač koji je trenutno na vrhuncu svoje karijere i zaslužuje mjesto u nekoj ekipi.”

“Nadam se da može naći pravu priliku i započeti novu avanturu.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    ufff daj Bože da bolid bude sjajan pa da se Lancić bori za naslov



    13

    9
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Svi vidimo da ce biti extra, pa dominira cijelu 2020.



    11

    1
  3. Ostaje nada da će penzioner Kimi otići na ledene puteve relija i ostaviti Perezu alfu.



    3

    5
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Iskreno, ne znam što Vettel može napraviti bolje od Pereza. Za naslov nije. Za viša postolja jednako konkurira i Sergio. Jedino, eto, možda, da namaknu koju reklamu više na račun toga što je četverostruki sv. prvak. Čak mi Perez stabilniji djeluje, ako ništa, bar zbog toga što Charles postiže osjetno bolje rezultate od Vetela
    u ovogodišnjem, sjebanom, Ferrariju Seb nije ni sjena onog vozača što je nekad bio, htjeli mi to priznat ili ne



    9

    6
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Nemaju oni iste uvjete i info. U momčadi ove sezone.



      4

      2
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Iskreno, ne na stazi, ali jako puno izvan nje. Samo PR i reklame nose veliki novac i pogotovo status. Negdje sam čitao kako su dionice Aston Martina skočile na burzi kad je objavljeno da je Vettel potpisao.

      Prije su bili (iz perspektive nekog tko ne prati F1) neki tamo anonimni tim sa nekim tamo noname vozačima. Sad su veliki Aston Martin sa četverostrukim prvakom Vettelom. Uz osigurano financiranje i rezultate pri vrhu poretka, to je ono što svi timovi (izvan onih na vrhu) sanjaju.



      6

      0
      • Sergio Perez
        Ibarac00 Donator Prikaži

        Vettel s ovim vožnjama nije baš neka reklama da se razumijemo.
        Aston se u F1 a i van nje mogao iz reklamirati i bez njega.
        Dionice su skočili i vratile se na kraju dana.
        Ovo je pokušaj reanimacije karijere Seba i nade da će voziti kao u doba V8.
        Savršena prilika za Sebastiana i brend Aston ako uspije. Dogodine budemo sve znali. Ako Aston bude dobar a Vettel ne bude isporučivao rezultate, lako će se oni njega riješiti i dovesti neku drugu ‘zvijezdu’.


        0

        2
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          ti brate ne kužiš PR. nije PR za tebe i mene koji pratimo f1 nego za sponzore i laike kojima SV predstavlja 4rostrukog prvaka i nije bitno kako sada vozi. SP je u tom kontekstu nitko i razlika je ogromna.



          1

          0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    U redu ,imamo višestrukog svjetskog prvaka koji ima pedigre..Ali jel moguće da frajer sad vozi na pola snage pa da će u mečki odjednom zašaltat se na 100% i bit tolko superioran da se Pereza moralo maknut.Da podsijetimo pa Checo je nosio sponzorske pare di god a performanse su mu high,sigurno veće nego trenutno Vetlove koji btw sugurno nije jeftin(ak se ne varam 40 milja je u Fer imao),la čisto sumnjam da će za 15-20 sada potpisivat) Nisam siguran u ovaj potez bez obzira kaj to iz dnevnog boravka tipkam..



    4

    5
  6. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Haas ili Alfa su opcije.
    Alfa kalkulira sa Kimijem i nekim juniorom Ferrarija(Mick 100%).
    Haas će mijenjati postavu ako imaju zrno soli u glavi. Čak možda oba vozača, Hulkenberg, Perez kombinacije ne bi se posramio ni Mercedes.
    Red Bull, ti egoisti neće mijenjati ništa van svoje akademije. Pitanje je hoće li onaj Hondin malac uhvatiti bodove za licencu. Ako uhvati Kvyat odlazi definitivno. Da sam recimo u Hornerovim cipelama, spustio bi Albona u TR skupa sa Gaslyem, a u RB Maxa i Checa. Ništa ne moze izgubiti.
    Mislim da je to to što se opcija ima u F1.
    Van F1, Indycar gdje ga je već amo reći Zak Brown pozvao da vozi za njih.
    Formula E? Bivši vozači F1 dobro tu kotiraju, čak bi rekao savršeno.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni