Izdvojeno

Webber: Pratite Leclerca jednom kad završi medeni mjesec u Ferrariju

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mark Webber kaže da će pažljivo pratiti situaciju oko Charles Leclerca jednom kad mu završi “medeni mjesec” u Ferrariju.

Mladom Monegažaninu je ovo druga sezona u Maranellu, a u prilično nekompetitivnom SF1000 je ove godine uspio doći do dva pobjednička postolja. Dinamika sa Sebastianom Vettelom ove godine nije toliko izražena jer je dvojac rijetko na istim mjestima na stazi. Osim što se Leclerc popeo na Vettelov bolid u Austriji – uglavnom se drže dalje jedan od drugog.

“Držite oko na Charlesu Leclercu. Zanima me kako će izgledati idućih par godina za njega u Ferrariju.”

“Sad su na medenom mjesecu, ali za 2 ili 3 godine ćemo sjediti ovdje i možda pričati o tome kako je Leclercu također dosta Ferrarija.”

“Velik, velik je zadatak voziti za Ferrari i on bi mogao biti iduća žrtva.”

Leclerc je u Mugellu sretno i spretno došao do 5. mjesta u kvalifikacijama, ali je u utrci bio laka meta za sve vozače iza sebe. Kad je Daniil Kvyat u AlphiTauri došao do njega pretjecanje je izgledalo neizbježno, ali je Leclerc dotad već prožvakao svoje gume i Ferrari ga je panično povukao u boks.

“Jednostavno smo bili spori, nema se što više za reći.”

“Nismo imali tempo. Imao sam dobar start, mislim da sam se postavio u najbolju moguću poziciju. Imao sam dva Mercedesa ispred sebe i oni su odjurili u daljinu i imao sam čist zrak, ali sam se toliko mučio s bolidom.”

“Iskreno, moramo marljivo raditi da pokušamo shvatiti što se događa jer smo na nekim utrkama bili loši u kvalifikacijama, a onda dobri u utrci. Tako je to bilo na početku sezone. Sad izgleda obrnuto – bio sam dobar u kvalifikacijama, ali sam se jako mučio u utrci.”

“Težak je ovo trenutak…”

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Mislim da će te mali ugodno iznenaditi…



    15

    6
  2. Kimi Raikkonen 7
    ivano7 Prikaži

    “Velik, velik je zadatak voziti za Ferrari ”…
    Ni F od ferrarija… uostalom dovoljno je pogledati poredak konstruktora



    5

    0
  3. Uvijek u pocetku dajes podrsku cijelom timu da rade,da daju sve od sebe itd ali s vremenom pocinjes biti frustriran i kad vidis koliko si vremena potrosio a rezultata ni na vidiku onda pocinje negodovanje i do raspada sistema,nadam se da ce se oporavit ali koliki zaostatak imaju jedino sto im preostaje je fokus cijeli bacit za 2022,jer razvijat ovako los bolid nema smisla i previse novaca,tade taj novac utrosite za 2022,kao sto su to napravili u Mercedesu pa ce i bit rezultata,sve ostalo je cisti promasaj.



    7

    1
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Leclerc je od drukčijeg “materijala” ja mislim.
    Ovo šta odveze na kvalifikacijama je dokaz da je uz bok Lewisu i Maxu,ali šta možeš kad ti je “oprema ” možda i druga najlošija na gridu ( dobro treća najlošija ajde )



    10

    3
  5. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Od Red Bullovskog Bottasa bi očekivao neke mudrije izjave.
    Ferrari mi nije najdraža momčad, ali ih izuzetno cijenim. 1000 GP utrka. Ostali su dolazili i odlazili. Oni su se borili i uvijek bili tu. S pravom se kaže da je Ferrari Formula 1. Upravo zbog reputacije koju imaju sve im se gleda pod povećalom.
    U krizi su, što sad? Tko nije bio?
    Ne sumnjam ja u njih. Vratiti će se brže nego što je McLarenu trebalo i treba još uvijek.
    Forza



    19

    6
  6. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Šteta bi bila da se ovakva njihova (ne)forma nastavi idućih nekoliko godina i da Leclerc “izgori”. Sa ovakvim bolidom ni Hamilton ni Schumacher ne bi bili ništa bolji. Tužno je bilo gledati kako ih prestižu svi koji su im se približili.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni