F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Michael Masi: Ne možemo staviti šljunak bilo gdje

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA-in trkaći direktor Michael Masi tvrdi da šljunčane izletne zone nisu rješenje za svaku stazu, te da ne mogu funkcionirati svugdje kao u Mugellu.

Podsjetimo, uoči VN Toskane Masi je izdao direktivu ekipama u kojoj kaže da se u zavojima 3, 5, 9, 11 i 15. neće gledati voze li vozači unutar granica staze jer će takve prijestupe ionako kažnjavati šljunak koji s njihove vanjske strane.

Carlos Sainz bio je jedan od mnogih vozača koji su komentirali ovakvo rješenje:

“Mislim da je sjajno opet vidjeti šljunčane zamke. Možda će ovo dati FIA-i povjerenja u to da su ovo dobra rješenja za poštivanje granica staze.”

– Carlos Sainz

Masi ipak kaže da to nije moguće:

“Ne, ne možemo imati šljunak na svim stazama.”

“To nije jedno rješenje koje bi odgovaralo svim uvjetima. Trebamo smisliti prikladna rješenja za svaku stazu. Nastavit ćemo raditi na tome. Već smo raspravljali s vozačima i mislim da je ovakvo rješenje malo pretjerivanje.”

– Michael Masi

Predsjednik udruge vozača Sebastian Vettel kaže da bi jedno od rješenja bilo staviti šljunak između staze i asfaltirane izletne zone.

“Mislim da vi kao vozač preferirate da ste kažnjeni ako iziđete van staze. To je puno jasnije. Također morate balansirati što će se dogoditi u slučaju da nešto pođe po krivu.”

“Možda možemo naći neko srednje rješenje, recimo, da najprije imamo šljunak, čisto da se spriječi odlazak široko van staze. Nakon toga može biti asfalt kako bi sve bilo sigurnije u slučaju da vozač izgubi kontrolu.”

“Nije jednostavno pitanje, ali je sigurno da asfaltne zone oko nekih staza kradu karakter i olakšavaju nam posao u slučaju grešaka.”

– Sebastian Vettel

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3326 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    “Možda možemo naći neko srednje rješenje, recimo, da najprije imamo šljunak, čisto da se spriječi odlazak široko van staze. Nakon toga može biti asfalt kako bi sve bilo sigurnije u slučaju da vozač izgubi kontrolu.”

    Slazem se , ali da je taj sljunak barem nekoliko metara. Jer sljunak od pola metra nema smisla. To vozacima ne znaci puno. I proslu utrku su svaki drugi krug isli siroko i malo zahvatili pijesak i nije im bio problem. Vidjeli smo i pretjecanja u povijesti gdje je 1 kotac bio na travi ili pijesku.



    9

    1
  2. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Naravno da se može jel tko hoće nađe i način kako a tko neće nađe izgovor jeli tako Masi magarčino



    2

    0
  3. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Mogli bi u Bahreinu staviti pustinjski pijesak. Negdje bi mogli staviti živi pijesak, kada izletiš da ti bolid potone. To bi bila ultimativna kazna za grešku. :mrgreen:



    17

    0
  4. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Nek stave vodu- plitke bazene odmah uz granicu staze. 🙂

    Kad pređu granicu, taman malo smoče svoje gume, poremete si temperaturu, a jos i smoče stazu pa imamo blagi efekt prskalica za ostale koji nailaze…

    I to vodu s ledom! za bolji efekt s temperaturama i dovoljno plitki bazen zbog sigurnosti (prevrtanja i sl.) 😄



    5

    0
  5. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Koliko je puta Hamilton zeznuo na prvom mjestu i fulao zavoj? Kako je asfalt oko same staze na 100 metara lik fula 5 metara apex zavoja i izgubi možda 1 desetinku kruga. Da je bio tamo pijesak to bi bilo DNF i izgubio bi barem 5 do 10 utrka u karijeri. Lakše je voziti na limitu kada nemaju osjećaj da je rizik da nećeš završiti utrku ne uđeš savršeno u zavoj.



    6

    0
  6. Daniel Ricciardo 3 synystera7x Prikaži

    Bitno da TilkeDromi mogu biti svaka staza, podržavam sigurnost, ali nekad je ipak previše, staze koje pružaju dobar dojam su iz prošlog stoljeća, Rusija slijedi (monotonija)…



    1

    1