Izdvojeno

Wolff: Daimler nema namjeru prodati Mercedes, niti Ineos ima interesa da nas kupi

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Šef ekipe Mercedesa Toto Wolff odbacuje nagađanja o mogućoj prodaji sponzoru Ineosu.

Podsjetimo, Ineos je postao njihov sponzor početkom 2020. godine, a dvije strane surađuju i izvan Formule 1. Bez obzira na to, Wolff odbacuje medijske špekulacije o preuzimanju ekipe:

“Ljudi čuju neke segmente i onda slože svoju priču oko toga.”

“Naš odnos s Ineosom je fenomenalan. Surađujemo na nekoliko visokotehnoloških projekata oko America’s Cupa i biciklističke ekipe. Imamo iste ambicije s našim sportskim ekipama i zato smo partneri. Sve iznad toga je čisto nagađanje.”

“Daimler nema namjeru odustati od ekipe, a Ineos nije zainteresiran za kupovinu većine ekipe. Kad tako pogledate – ja nemam razloga prodavati svoje dionice. Puno toga je tu jednostavno izmišljeno.”

Wolff je bio nedvosmislen:

“Budućnost je apsolutno jasna: mi smo Mercedes Petronas AMG i ništa se neće promijeniti.”

Komentiraj

13 komentara

  1. obično se nakon takvih izjava dogodi upravo suprotno. :)
    vidjet ćemo.



    19

    2
  2. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Gdje ima dima obično ima i vatre samo što ja ne vidim ni jedan jedini razuman razlog zašto bi Mercedes prodao ekipu. Jer prodati najdominantniju ekipu u povijesti sporta dok je ona još uvijek na vrhu i ne vidi se kraj njezinoj dominaciji bilo bi jednostavno glupo.



    12

    0
    • Neko za prethodni vikend napisa da je malo čudno od strane potencijalnog kupca (Ineos) kupovati nešto što je na vrhuncu vrijednosti (da se tako izrazim).
      E, sad to pogledaj sa strane prodavca. Prodavcu je naravno najprimamljivije prodati nešto upravo u tom momentu (kada je nešto na vrhuncu vrijednosti).
      Naravno, postoji mogućnost da vrijednost ide još prema gore, ali postoji i mogućnost da opadne.
      Možda je sada nekakav optimalan tajming za takvu jednu transakciju.
      Vidjećemo….



      12

      2
      • baš tako i ja razmišljam.
        možda se nešto kuha s novim pravilima gdje već sad Mercedes unaprijed zna da će vrlo teško održati trenutno stanje. stoga bi i vrijednost mogla pasti.
        sljedeća godine će biti zadnja s trenutnim pravilima i već će dosta detalja biti poznato pa bi mogla cijena pasti.
        stoga je baš sada najbolji trenutak za prodaju, ako će uopće prodavati.
        samo nagađam kao i svi ostali u ovom trenutku, svašta se može desiti. ipak je ovo najveći svjetski cirkus. :)



        6

        5
      • Kimi Raikkonen 7
        Kos Prikaži

        Možemo to i tako gledati ali ja mislim da to nije slučaj ovdje. Ja znam da su Nijemci vrlo pragmatični i čim vide da u F1 više nemaju interesa oni če se povući. Samo je stvar u tome što današnja Mečka jednostavno s nekog drugog planeta koliko su dominantni i gledajući s odmakom što su sve napravili od početka hibridne ere možemo komotno reći da su ispisali jedan dobar dio povijesti F1 ( koliko je god nekima od nas to iritantno, to je činjenica ). To nosi dobar dio vrijednosti AMG Mercedesa tako da i nakon promjene pravila ako kojim slučajem Mercedesu drastično padnu performanse ( po meni vrlo malo vjerojatno ) neće im odmah past i vrijednost momčadi. Najbolji primjer ti je Ferrari F1 Team, najlošiji u svojoj povijesti a nikad skuplji ( mislim da su procjenjeni na oko 1,3 milijardi evrića ). A tu je i marketing. Mislim da je Toto izjavio kako bi trošak marketinga reklamiranja kao što Merđa radi u F1 kroz svoj team bio oko 2,7 milijardi funti . Tako da mislim kako nema ništa od prodaje Merđe u dogledno vrijeme.



        5

        0
      • Zasto bi prodavali momcad za tricavih 700M dolara ?

        Mercedesu je primjerice samo za predzadnju liniju dizel motora ulozio dvije milijarde eura !

        I sad da prodavaju najdominatniju F1 momcad ikada za trecinu tog jednog troska?
        Pa nisu tamo hrvati u foteljama nego pametni, vrijedni i promisljenji ljudi koji vole svoje i svog.



        10

        2
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          I da košta “samo” 700 m $ (ma da sumnjam) ekipa, a budjet iste za svaku sezonu je preko 350 miliona, pa ti vidi jel “samo” 700 miliona!


          0

          3
        • Niki Lauda
          wapi Donator Prikaži

          Pada cijena kad se uvodi ograničenje budžeta.



          3

          1
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Pada ali za koga? Ako je ograničenje max 300 miliona, opet taj budjet imaju samo max 3 ekipe. Mercedes sa manjim budžetom ne bi bio ovo sto jeste, dakle moja poenta je i da kosta ekipa 700 miliona skoro trecina njihove ukupne vrijednosti ide na ulaganje.

          Sad da ih otkupi neko, cisto sumnjam da bi ulaganja bila ista, te i rezultati isti. Ako gledamo sa navijače tačke gledišta to je super (nema dominacije), ako gledamo sa ekonomske tačke, ko god da ih kupi nece sigurno biti na razini kao sto su danas ukoliko ulaganja nisu kao u Mercedesu. Možda i bi, ukoliko bi ostala ista infrastruktura, doslovno sve isto, ali s razlogom Mercedes najviše ulaze u F1…



          1

          0
        • Niki Lauda
          wapi Donator Prikaži

          Ali ograničenje nije 300 mil nego otprilike duplo manje. Dakle nema niti velikih prihoda od Libertyja. Sponzori isto ne budu plaćali ne znam koliko da bi to išlo u čisti profit momčadi….Sve cijene u F1 će pasti, uključujući i plaće velikih tehničkih i vozačkih zvijezda iako se oni ne broje u limit, ali svejedno. BUdu rekli: “čuj stari nemremo tebe platiti kao sve ostale u momčadi – sori”. To će voditi do pada kvalitete serije, ali….



          5

          1
  3. Alpine
    Alpine Prikaži

    Ineos će vjerojatno kupiti 10% dionica u vlasništvu obitelji Lauda. I to je to.



    2

    1
  4. A komentaraaaa, a naaadeeee…?



    3

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni