Šef ekipe Mercedesa Toto Wolff odbacuje nagađanja o mogućoj prodaji sponzoru Ineosu.
Podsjetimo, Ineos je postao njihov sponzor početkom 2020. godine, a dvije strane surađuju i izvan Formule 1. Bez obzira na to, Wolff odbacuje medijske špekulacije o preuzimanju ekipe:
“Ljudi čuju neke segmente i onda slože svoju priču oko toga.”
“Naš odnos s Ineosom je fenomenalan. Surađujemo na nekoliko visokotehnoloških projekata oko America’s Cupa i biciklističke ekipe. Imamo iste ambicije s našim sportskim ekipama i zato smo partneri. Sve iznad toga je čisto nagađanje.”
“Daimler nema namjeru odustati od ekipe, a Ineos nije zainteresiran za kupovinu većine ekipe. Kad tako pogledate – ja nemam razloga prodavati svoje dionice. Puno toga je tu jednostavno izmišljeno.”
Wolff je bio nedvosmislen:
“Budućnost je apsolutno jasna: mi smo Mercedes Petronas AMG i ništa se neće promijeniti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
obično se nakon takvih izjava dogodi upravo suprotno. :)
vidjet ćemo.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje ima dima obično ima i vatre samo što ja ne vidim ni jedan jedini razuman razlog zašto bi Mercedes prodao ekipu. Jer prodati najdominantniju ekipu u povijesti sporta dok je ona još uvijek na vrhu i ne vidi se kraj njezinoj dominaciji bilo bi jednostavno glupo.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neko za prethodni vikend napisa da je malo čudno od strane potencijalnog kupca (Ineos) kupovati nešto što je na vrhuncu vrijednosti (da se tako izrazim).
E, sad to pogledaj sa strane prodavca. Prodavcu je naravno najprimamljivije prodati nešto upravo u tom momentu (kada je nešto na vrhuncu vrijednosti).
Naravno, postoji mogućnost da vrijednost ide još prema gore, ali postoji i mogućnost da opadne.
Možda je sada nekakav optimalan tajming za takvu jednu transakciju.
Vidjećemo….
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš tako i ja razmišljam.
možda se nešto kuha s novim pravilima gdje već sad Mercedes unaprijed zna da će vrlo teško održati trenutno stanje. stoga bi i vrijednost mogla pasti.
sljedeća godine će biti zadnja s trenutnim pravilima i već će dosta detalja biti poznato pa bi mogla cijena pasti.
stoga je baš sada najbolji trenutak za prodaju, ako će uopće prodavati.
samo nagađam kao i svi ostali u ovom trenutku, svašta se može desiti. ipak je ovo najveći svjetski cirkus. :)
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možemo to i tako gledati ali ja mislim da to nije slučaj ovdje. Ja znam da su Nijemci vrlo pragmatični i čim vide da u F1 više nemaju interesa oni če se povući. Samo je stvar u tome što današnja Mečka jednostavno s nekog drugog planeta koliko su dominantni i gledajući s odmakom što su sve napravili od početka hibridne ere možemo komotno reći da su ispisali jedan dobar dio povijesti F1 ( koliko je god nekima od nas to iritantno, to je činjenica ). To nosi dobar dio vrijednosti AMG Mercedesa tako da i nakon promjene pravila ako kojim slučajem Mercedesu drastično padnu performanse ( po meni vrlo malo vjerojatno ) neće im odmah past i vrijednost momčadi. Najbolji primjer ti je Ferrari F1 Team, najlošiji u svojoj povijesti a nikad skuplji ( mislim da su procjenjeni na oko 1,3 milijardi evrića ). A tu je i marketing. Mislim da je Toto izjavio kako bi trošak marketinga reklamiranja kao što Merđa radi u F1 kroz svoj team bio oko 2,7 milijardi funti . Tako da mislim kako nema ništa od prodaje Merđe u dogledno vrijeme.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto bi prodavali momcad za tricavih 700M dolara ?
Mercedesu je primjerice samo za predzadnju liniju dizel motora ulozio dvije milijarde eura !
I sad da prodavaju najdominatniju F1 momcad ikada za trecinu tog jednog troska?
Pa nisu tamo hrvati u foteljama nego pametni, vrijedni i promisljenji ljudi koji vole svoje i svog.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da košta “samo” 700 m $ (ma da sumnjam) ekipa, a budjet iste za svaku sezonu je preko 350 miliona, pa ti vidi jel “samo” 700 miliona!
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pada cijena kad se uvodi ograničenje budžeta.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pada ali za koga? Ako je ograničenje max 300 miliona, opet taj budjet imaju samo max 3 ekipe. Mercedes sa manjim budžetom ne bi bio ovo sto jeste, dakle moja poenta je i da kosta ekipa 700 miliona skoro trecina njihove ukupne vrijednosti ide na ulaganje.
Sad da ih otkupi neko, cisto sumnjam da bi ulaganja bila ista, te i rezultati isti. Ako gledamo sa navijače tačke gledišta to je super (nema dominacije), ako gledamo sa ekonomske tačke, ko god da ih kupi nece sigurno biti na razini kao sto su danas ukoliko ulaganja nisu kao u Mercedesu. Možda i bi, ukoliko bi ostala ista infrastruktura, doslovno sve isto, ali s razlogom Mercedes najviše ulaze u F1…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali ograničenje nije 300 mil nego otprilike duplo manje. Dakle nema niti velikih prihoda od Libertyja. Sponzori isto ne budu plaćali ne znam koliko da bi to išlo u čisti profit momčadi….Sve cijene u F1 će pasti, uključujući i plaće velikih tehničkih i vozačkih zvijezda iako se oni ne broje u limit, ali svejedno. BUdu rekli: “čuj stari nemremo tebe platiti kao sve ostale u momčadi – sori”. To će voditi do pada kvalitete serije, ali….
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ineos će vjerojatno kupiti 10% dionica u vlasništvu obitelji Lauda. I to je to.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A komentaraaaa, a naaadeeee…?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki portal si pumpa čitanost. Vjeroatno se radi o Laudinim dionicama ili smanjenju dionica TWa…..
0
0