Izdvojeno

Nove momčadi koje budu ulazile u F1, morat će platiti 200 milijuna dolara

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nove momčadi, koje budu htjele ući u F1 sljedeće sezone, morat će izdvojiti cifru od 200 milijuna dolara kao dio nagradnog fonda za razrjeđivanje.

Kao dio dogovora, na koji su momčadi pristale potpisom Concorde ugovora, uloženi su posebni napori kako bi očuvali prihodi trenutnih momčadi.

Pravednijom raspodijelom prihoda od komercijalnih prava, pojavila se prijetnja kako bi nove momčadi mogla na kraju smanjiti prihode etabliranijim momčadima. Isto tako, jedna od posljedica za trenutne momčadi bi bila da se novčani fond za nagrade mora dijeliti na 11 ili 12 momčadi, a ne na 10 dijelova, kao sada.

Stoga, da bi se osigurala stabilnost momčadima u obliku prihoda, postignut je dogovor da bilo koja nova momčad, koja se želi pridužiti F1, mora platiti svojim rivalima 200 milijuna dolara.

CEO McLarena, Zakk Brown, kaže kako dogovor neće samo osigurati ozbiljnost novih momčadi, već da će očuvati vrijednost trenutnih momčadi, kao što je dokazala prodaja Williamsa, za koju je Dorilton Capital izdvojio 180 milijuna dolara.

“Ono što bi 200 milijuna dolara trebalo napraviti jest da zaštiti vrijednost trenutnih momčadi.”

“Ako je to, kako je objavljeno u prodaji Williamsa, to manje od 200 milijuna, dobivate puno više od samog osnivanja nove momčadi.”

“Ali, ako vjerujete u vrijednost franšize, rast Formule 1, vratit će vam se tih 200 milijuna te još nešto novca kasnije. Isto tako, način na koje su pisana pravila, postoji mogućnost da Liberty i momčadi mogu korigirati taj broj.”

Zakk Brown, CEO McLarena

Komentiraj

2 komentara

  1. Na prvu se cini kao da ne zele nove ekipe u sportu, a na drugu ima nesto logike u sebi..



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni