Nove momčadi, koje budu htjele ući u F1 sljedeće sezone, morat će izdvojiti cifru od 200 milijuna dolara kao dio nagradnog fonda za razrjeđivanje.
Kao dio dogovora, na koji su momčadi pristale potpisom Concorde ugovora, uloženi su posebni napori kako bi očuvali prihodi trenutnih momčadi.
Pravednijom raspodijelom prihoda od komercijalnih prava, pojavila se prijetnja kako bi nove momčadi mogla na kraju smanjiti prihode etabliranijim momčadima. Isto tako, jedna od posljedica za trenutne momčadi bi bila da se novčani fond za nagrade mora dijeliti na 11 ili 12 momčadi, a ne na 10 dijelova, kao sada.
Stoga, da bi se osigurala stabilnost momčadima u obliku prihoda, postignut je dogovor da bilo koja nova momčad, koja se želi pridužiti F1, mora platiti svojim rivalima 200 milijuna dolara.
CEO McLarena, Zakk Brown, kaže kako dogovor neće samo osigurati ozbiljnost novih momčadi, već da će očuvati vrijednost trenutnih momčadi, kao što je dokazala prodaja Williamsa, za koju je Dorilton Capital izdvojio 180 milijuna dolara.
“Ono što bi 200 milijuna dolara trebalo napraviti jest da zaštiti vrijednost trenutnih momčadi.”
“Ako je to, kako je objavljeno u prodaji Williamsa, to manje od 200 milijuna, dobivate puno više od samog osnivanja nove momčadi.”
“Ali, ako vjerujete u vrijednost franšize, rast Formule 1, vratit će vam se tih 200 milijuna te još nešto novca kasnije. Isto tako, način na koje su pisana pravila, postoji mogućnost da Liberty i momčadi mogu korigirati taj broj.”
Zakk Brown, CEO McLarena
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na prvu se cini kao da ne zele nove ekipe u sportu, a na drugu ima nesto logike u sebi..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ovi u pantheru nisu previše razočarani/iznenađeni , za razliku od mene.
https://www.racefans.net/2020/09/16/200-million-entry-charge-a-blow-for-potential-new-f1-team-panthera/
0
0