Izdvojeno

Bottas najbrži i na trećem slobodnom treningu, Verstappen razdvojio dva Mercedesa

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas ostvario je najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu za VN Toskane. Drugo mjesto pripalo je Red Bullovom Maxu Verstappenu, a treće Lewisu Hamiltonu u drugom Mercedesu.

Četvrti je bio Lance Stroll u Racing Pointu, a najbržu petorku zaokružio je Pierre Gasly u AlphaTauriju.

Sergio Perez ostvario je šesto najbrže vrijeme; sedmi je bio Charles Leclerc u Ferrariju, a osmi Alex Albon u drugom Red Bullu. Daniil Kvjat završio je trening na devetom mjestu, a posljednja pozicija u top 10 pripala je Haasovom Romainu Grosjeanu.

Posljednji slobodni trening protekao je u standardnom formatu. Prvi su na stazu izašli Magnussen, Gasly i dva McLarena kako bi obavili svoje instalacijske krugove. Ubrzo nakon njih, na stazu je izašao i Valtteri Bottas, koji je nakon osam minuta prvi postavio vrijeme na ovoj sesiji.

Bottas se zatim vratio u boks, nakon čega je zavladalo primirje na stazi. Nikoga nije bilo na stazi narednih deset minuta, nakon čega je na stazu izašao Kimi Raikkonen, a zatim i Antonio Giovinazzi.

Za njima su ubrzo izašli i Grosjean, Sainz i Vettel. Ubrzo se staza popunila pa su tako nakon 28 minuta treninga svi vozači bili na stazi, uz iznimku Georgea Russella u Williamsu, koji zbog problema s kočnicama nije uspio odvesti nijedan krug na današnjem treningu.

U ovom prvom dijelu treninga, svi vozači su vozili na mediumu, osim dva Mercedesa, obje Alfe i Nicholasa Latifija u drugom Williamsu koji su vozili na softu. Na kraju tog prvog seta krugova koje su vozači odvezli, top 5 je izgledao ovako: Verstappen, Bottas Hamilton, Stroll, Leclerc.

Na otprilike 25 minuta do kraja sesije, većina vozača se vratila u bokseve kako bi se pripremili za simulaciju kvalifikacija. U tom trenutku su Verstappen, Albon i Kvjat bili jedini vozači na stazi.

Nekoliko minuta kasnije, vozači su započeli s novim setom brzih krugova. Valtteri Bottas postavio je svoje najbrže vrijeme na 16 minuta do kraja sesije, a minutu kasnije, to je učinio i Hamilton. U narednih deset minuta isto su napravili i preostali vozači.

Treba još napomenuti kako McLaren i Renault nisu pokazali previše na današnjem treningu. Sainz je sesiju završio na 12. poziciji, dok je njegov momčadski kolega Lando Norris bio najsporiji na današnjem treningu, sa sekundom zaostatka za Sainzom.

Slično tome, Renaultov Esteban Ocon odvozio je 11. najbrže vrijeme, dok je Daniel Ricciardo završio trening na 17. mjestu. S tim da je Ricciardov zaostatak bio dosta manji od Norrisovog – Ricciardo je bio sporiji četiri desetinke od svog momčadskog kolege.

Na treningu nije bilo incidenata, uz jednu iznimku – Gasly je u jednom trenutku izletio sa staze i završio u pijesku, ali se vrlo brzo vratio na stazu i nastavio sa svojim programom.

Kvalifikacije su na rasporedu u 15h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
177Valtteri BottasMERCEDES1:16.53017
233Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:16.547+0.017s10
344Lewis HamiltonMERCEDES1:16.613+0.083s14
418Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:17.112+0.582s10
510Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:17.226+0.696s14
611Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:17.341+0.811s14
716Charles LeclercFERRARI1:17.488+0.958s15
823Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:17.538+1.008s11
926Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:17.627+1.097s17
108Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:17.635+1.105s19
1131Esteban OconRENAULT1:17.746+1.216s13
1255Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:17.768+1.238s19
1399Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:17.812+1.282s15
147Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:17.843+1.313s17
1520Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:18.039+1.509s17
166Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:18.072+1.542s16
173Daniel RicciardoRENAULT1:18.142+1.612s12
185Sebastian VettelFERRARI1:18.186+1.656s15
194Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:18.826+2.296s19
2063George RussellWILLIAMS MERCEDES1

Komentiraj

5 komentara

  1. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Poredak je relativno zbijen, mogli bi imati zanimljive kvalifikacije.



    4

    0
  2. Max Verstappen
    F1Croatia Prikaži

    Ajmo max ucini utrku uzbudljivom ?



    4

    0
  3. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Valter je nešto kao…upicaniš se, podrežeš dlake u nosu, nabaciš šećernu vodicu Duleta Pacova, skineš se i na kraju ti se ne digne.



    11

    4
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ooooo wingman se stvarno ne sali….



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni