Izdvojeno

Bottas najbrži i na drugom treningu za VN Toskane

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je najbrži na drugom slobodnom treningu voženom na Mugellu. Njegov momčadski kolega Lewis Hamilton bio je drugi, a treći najbrži bio je Red Bullov Max Verstappen. Što se tiče Ferrarijevih vozača, Leclerc je bio 10., a Vettel 12.

Nekoliko minuta nakon što je počeo drugi trening za Veliku nagradu Toskane, na stazu su izašla dva vozača Alfa Romea, dva Haasa, dva McLarena i Daniel Ricciardo iz Renaulta. Lando Norris bio je najbrži od njih s vremenom 1’18.658 (medium). Njegovo vrijeme nakon par minuta skinuo je Verstappen iz Red Bulla za tri desetinke također na medium gumama.

Romain Grosjean vratio se u boks i prijavio probleme na pogonskoj jedinici, točnije rekao je da ne vidi da se baterija puni. Charles Leclerc je na kratko izazvao žutu zastavu izvrtjevši se u 12. zavoju.

Valtteri Bottas na medium gumama odvezao je najbrže vrijeme do tad, 1’18.019. Hamilton je na hardu bio treći.

Nakon pauze i drugih pokušaja brzih krugova, Sergio Perez iz Racing Pointa i Ricciardo na najmekšim su gumama preskočili Verstappena. Ricciardo je uspio biti drugi, a do Bottasa mu je nedostajalo četiri stotinke

Lando Norris izazvao je crvenu zastavu kada je ostalo otrpilike sat vremena do kraja treninga. Zahvatio je šljunak na izlasku iz zavoja broj 3 zbog čega je izgubio kontrolu nad bolidom. Izvrtio se i razbio prednje krilo na zidu. Norris je dobro, ali bolid nije mogao samostalno vratiti u boks.

Kada je trening nastavljen, svi su vozači krenuli ponovno na stazu i to svi na softu. Bottas je popravio svoje vrijeme (1’16.989), Hamilton se probio na drugo mjesto (1’17.196), a Verstappen na treće (1’17.235). Ispod sekunde od Bottasa došao je još i Alexander Albon na četvrtom mjestu.

Vozači su odradili svoje brze krugove pa nastavili s dužim stintovima. Sebastian Vettel svojim je kratkim izvrtanjem izazvao žutu zastavu.

Sergio Perez na izlasku iz boksa u prvom je zavoju prednjim krilom zakvačio zadnji desni kotač Kimija Räikkönena, zbog čega se Finac izvrtio. Na stazi su ostali komadići Perezovog krila pa je ponovno pokazana crvena zastava. Ovaj će incident suci pregledati nakon treninga.

Ostalo je otprilike 13 minuta do kraja kada je trening nastavljen. Neki su vozači promijenili gume na meduim, a neki na hard. Prekinuti dugi stint sigurno će imati utjecaja podatke o gumama za ovu stazu. Što se tiče tempa za utrku, Bottas, Hamilton, Stroll, Perez i Verstappen jedini su koji su se spuštali ispod 1’22.

Kada je trening već završio, Vettel je stao na stazi i javio na radio da mu je motor prestao raditi.

Poredak prve trojice tako je ostao isti na kraju treninga: Bottas, Hamilton i Verstappen. Četvrti je bio Alex Albon, peti Daniel Ricciardo i šesti Esteban Ocon. Sedmi je ostao Sergio Perez. Pobjednik prošle utrke u Monzi, Pierre Gasly iz AlphaTaurija, bio je osmi. Na deveto se mjesto smjestio Räikkönen ispred desetoplasiranog Charlesa Leclerca iz Ferrarija.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes281’16.989 –
2.Lewis HamiltonMercedes291’17.196+0.207
3.Max VerstappenRed Bull251’17.235+0.246
4.Alex AlbonRed Bull281’17.971+0.982
5.Daniel RicciardoRenault321’18.039+1.050
6.Esteban OconRenault291’18.115+1.126
7.Sergio PerezRacing Point341’18.198+1.209
8.Pierre GaslyAlphaTauri301’18.244+1.255
9.Kimi RäikkönenAlfa Romeo381’18.385+1.396
10.Charles LeclercFerrari271’18.400+1.411
11.Lance StrollRacing Point371’18.462+1.473
12.Sebastian VettelFerrari391’18.498+1.509
13.Carlos Sainz Jr.McLaren321’18.651+1.662
14.Lando NorrisMcLaren91’18.658+1.669
15.Daniil KvjatAlphaTauri331’18.736+1.747
16.George RussellWilliams331’18.843+1.854
17.Antonio GiovinazziAlfa Romeo351’18.944+1.955
18.Nicholas LatifiWilliams311’18.983+1.994
19.Kevin MagnussenHaas321’19.113+2.124
20.Romain GrosjeanHaas51’19.257+2.268

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

9 komentara

  1. McLaren zauzeo Ferrarievo 13. i 14. mjesto… Ja se tješim da će sve bit ok dok dišem u škarnicl



    7

    0
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Opa vodonosa se ne sali.. Do utrke



    10

    2
  3. Max Verstappen
    F1Croatia Prikaži

    Bottas trening > utrka



    10

    0
  4. Kimi je redovito brži od Vettela, a ovaj put i od Leclerca :)
    Čovjek je očito u formi, jer njegove tačke imaju drveni kotač, Ferrari ipak ima pneumatik…



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni