Valtteri Bottas bio je najbrži na prvom treningu na spektakularnoj stazi Mugello. Iza njega je samo 48 tisućinke zaostao Max Verstappen, a na tisućitoj Ferrarijevoj utrci u Formuli 1 Charles Leclerc je započeo jako dobro – nakon prvih sat i pol je na trećem mjestu s 3 desetinke zaostatka. Ferrari ovdje vozi s posebnom retro livrejom, o čemu smo jučer pisali.
Lewis Hamilton bio je četvrti, a Pierre Gasly nastavlja s odličnom formom i završava na petom mjestu. AlphaTauri je izgledala jako dobro jer je i Daniil Kvyat završio na 7. poziciji.
Jedinu žutu zastavu priuštio nam je Nicholas Latifi koji se izvrtio u 3. zavoju. Osim štete na gumama – drugog oštećenja nije bilo.
Najviše posla obavio je Carlos Sainz, čak 32 kruga, ali je završio na 15. poziciji. Iza njega su bili samo dva Williamsa, dva Racing Pointa i Kevin Magnussen.
Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | + | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 33 | 1’17.879 | |
2 | Max Verstappen | Red Bull | 32 | 1’17.927 | 0.048 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 27 | 1’18.186 | 0.307 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 28 | 1’18.409 | 0.530 |
5 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 30 | 1’18.676 | 0.797 |
6 | Esteban Ocon | Renault | 28 | 1’18.805 | 0.926 |
7 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | 31 | 1’18.839 | 0.960 |
8 | Lando Norris | McLaren | 30 | 1’18.981 | 1.102 |
9 | Alex Albon | Red Bull | 34 | 1’19.068 | 1.189 |
10 | Daniel Ricciardo | Renault | 25 | 1’19.140 | 1.261 |
11 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 21 | 1’19.219 | 1.340 |
12 | Romain Grosjean | Haas | 25 | 1’19.224 | 1.345 |
13 | Sebastian Vettel | Ferrari | 27 | 1’19.267 | 1.388 |
14 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 28 | 1’19.322 | 1.443 |
15 | Carlos Sainz | McLaren | 33 | 1’19.457 | 1.578 |
16 | George Russell | Williams | 29 | 1’19.478 | 1.599 |
17 | Kevin Magnussen | Haas | 25 | 1’19.551 | 1.672 |
18 | Lance Stroll | Racing Point | 23 | 1’19.836 | 1.957 |
19 | Sergio Perez | Racing Point | 29 | 1’19.840 | 1.961 |
20 | Nicholas Latifi | Williams | 32 | 1’20.034 | 2.155 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferkanima dali motor od prosle god. samo za ovu utrku ??
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dogovorit će se. Skinuće par senzora i biće bolja forma. Nema smisla da se blamiraju na obljetnicu.
FIA je nagodna organizacija?
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Al samo jednom ferkanu. Nebi bilo lijepo da su oba u top 5 nakon svih priča prošle godine
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opa bezkicmenjak je prvi….. Ne zadugo
9
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vremena s prvog treninga su relevantna ko korner zastavica
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Skoro 30s brže od MotoGP-a, a tek je počeo vikend.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kazu gledaj MotoGP …trke magaraca posle trke konja!!
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bar ima utrkivanja, a ne vecinski cuvanja guma
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao da ti vidis razliku u brzini po krugu kad gledas utrku? Da im sad skinu 10s po krugu ne bis ni znao da ti ne pise. Zato
u moto gpu jasno vidis akciju bez dominacije jednog tima, borbu kotac uz kotac i pravih preticanja u jednoj utrci sta formula ne nabere u trecini sezone. Da bar stvore u formuli dio akcije ko u motorima mi navijaci i ljubitelji iste bili bi puno sretniji nego sta smo sad
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kakve veze ima što je 30 sekundi brže kad je utrkivanje užasno ?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lakše malo ekipa, nije svaki komentar poziv na borbu.
1
2