Izdvojeno

Seidl: McLarenova infrastruktura je najveći deficit

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef momčadi McLarena, Andreas Seidl, rekao je kako McLaren treba unaprijediti svoju infrastrukturu želi li u budućnosti boriti se na vrhu s top momčadima.

Iako je njegova momčad trenutno na trećem mjestu konstruktora, Seidl kaže kako je Mercedes i Red Bull biti nedodirljivi sve dok ne budu na isto razini s njima po pitanju broja postrojenja.

McLaren trenutno koristi Toyotin zračni tunel, dok je njihov vlastiti u procesu izgradnje. Isto tako, McLaren se od iduće sezone ponovno vraća na Mercedesove pogonske jedinice.

“Imamo plan koji trebamo napraviti unutar momčadi u narednim godinama kako bi se vratili na vrh.”

“To uključuje različite aspekte po pitanju organizacije, ljudi, strukture također. Ali, zadovoljan sam s onim što smo do sada napravili.”

“Najveći deficit koji imamo trenutno, gledajući Mercedes, Red Bull, Ferrari, ali isto tako i Renault, je s infrastrukturne strane.”

“To je nešto što zajedno s Zakkom guramo jer vjerujemo kako imamo puno više potencijala nego kojega sada pokazujemo, ali postoji limit.”

Seidl je također rekao kako je momčad i nazadovala u nekim područjima.

“Ovdje govorim o zračnom tunelu kojeg nemamo.”

“Ovdje govorim i o simulatoru, koji je zastario, o proizvodnoj infrastrukturi, koja je isto tako zastarila.”

“No, imamo plan gdje što trebamo staviti, ali to zahtjeva vremena.”

“Zbog toga, treba biti realan oko onoga što možete napraviti, ali spajajući sve ovo zajedno, kombinirano s novim pravilnikom koji dolazi na snagu 2022., uvjeren sam kako ćemo sve učiniti dobro kako bi se vratili na vrh.”

“Posljednje, ali ne i manje bitno, imamo sjajan vozači dvojac, koji će startati od sljedeće sezone pa nadalje, koji je jedan od važnih faktora za borbu protiv najboljih.”

Andreas Seild, šef momčadi McLarena

Komentiraj

11 komentara

  1. Mislim da je Seidel pun pogodak za Mcl, mlad, ambiciozan i u isto takvoj ekipi koja trazi put prema vrhu. Nadam se da ce se to sve poslozit!



    18

    0
  2. Svojedobno su rekli da nema borbe u vrhu bez tvorničkog motora, sad da je do infrastrukture. Organizacijska struktura i osoblje su vj isto veliki faktor… a sve kreće od $$$



    6

    0
    • F1puls Portal
      Testarossa Prikaži

      Pogledaj koliko zaposlenih imaju RB, Merc i Ferrari, mnogo više u odnosu na Mclaren. Dobra infrastruktura dugoročno donosi rezultate. Recimo da sustignu kroz koju godinu Mercedes po performansama i da im Merc zbog toga uskrati motore, opet imaju opciju da nadju drugog dobavljača i da kroz koju godinu isplivaju na vrh.



      2

      0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    OK, McLaren….. sretno.
    Djeluje ohrabrujuće, ali nemojte previše….. obećavati.

    Sretno, još jednom, možete vi…. radom i stvarno imate dobar vozački dvojac. :thumbs:



    4

    0
  4. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Danas citam, Mclaren prodaje svoja postrojaenja u Wokingu uz uvjet da im isti ti vlasnici daju to sve na leasing



    4

    0
  5. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    Ovaj Seidl je doktor naspram ostalih sefova momcadi.



    3

    0
  6. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    McLaren ekipa preporođena otkada je došao ovaj čovjek i krenuo rješavati nered koji su iza sebe ostavili britanski i američki prasci. To mi se sviđa kod tih njemačkih menadžera, ozbiljni su i disciplinirani. Boullier se češkao po glavi i pitao se što polazi po krivu, a za to vrijeme je novac odlazio u odvod.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni