Izdvojeno

Kvjat: “Najgori mogući scenarij” za mene pomogao je Gaslyju da pobjedi u Monzi

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniil Kvjat nakon utrke je izjavio kako je tajming sigurnosnog automobila i crvene zastave bio “najgori mogući scenarij” za njega, te da je to pomoglo njegovom momčadskom kolegi Pierru Gaslyju da dođe do svoje prve F1 pobjede.

Rus je utrku završio deveti, dok je Gasly, sretnim tajmingom za ulazak u boks, sebe bacio u borbu za pobjedu. Kvalificirajući se izvan top 10, Kvjat je utrku startao na najtvrđoj komponenti, računajući na duži stint – dok je Gasly, koji je startao deseti, bio na najmekšoj komponenti.

Momčad je Gaslyja pozvala u boks na zamjenu guma u 19. krugu, oslobodivši tako zrak Kvjatu. No, taman nakon toga, na stazu je izašao sigurnosni automobil, a kako je Kevin Magnussen svoj bolid parkirao na travi pored ulaza u boks, vozači nisu smjeli ući boks te je Rus ostao vani te napravio zamjenu tek kada su svi počeli ulaziti, nakon što su se boksovi otvorili.

Nakon izlijetanja Leclerca i crvene zastave, utrka je nastavljena stajaćim startom, gdje se Gasly lansirao na treće mjesto, dok je Kvjat pao na 13. poziciju.

“Bilo je svega. Prije svega, vrlo sam sretan zbog Pierra, čestitke njemu i cijeloj momčadi.”

“Gledajući moju utrku i sve što se dogodilo, P9 je bio apsolutni maksimum, uključujući sigurnosni automobil i odabir guma na početku utrke. Sve što je moglo poći krivo po pitanju strategije se dogodilo, potpuno suprotno od Gaslyja.”

Dvojac je bio jedan iza drugoga u početnoj fazi utrke, s tim da Kvjat misli kako je imao bolji tempo od Francuza, te ga je momčad trebala propustiti ispred njega, govoreći preko radija kako je stalno u turbulentnom zraku te da mu momčad pomogne, te je rekao kako je Gasly radi greške na stazi.

“Imali smo drugačije strategije. U tom trenutku, bio sam brži, a moja utrka je kretala tek kada je on otišao u boks.”

“Ali, tajming sigurnosnog automobila je bila nesretan za mene. To je bio najgori mogući scenarij, o kojem smo pričali prije utrke, i upravo se to dogodilo.”

“To je nevjerojatno. Što da kažem, P9 je za mene odličan rezultat. Zapravo, nisam mogao ništa posebno napraviti.”

Daniil Kvjat – Scuderia AlphaTauri

Komentiraj

2 komentara

  1. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Kvyat je ove sezone mozda i bolji u utrkama, ali Gasly radi veliku razliku u kvalama



    18

    0
  2. Kviyat je u biti poslao Gaslya na put do pobjede. U ranoj fazi utrke je Gasly zadržavao Kviyata, ovaj se žalio na radio. Ekipa je odlučila poslati Gaslya u boks tako da ga maknu s puta Kviyatu, a poslije se to pokazalo ključno jer Gasly više nije morao posjećivati boks tokom SC i to ga je promoviralo na vrh poretka.



    18

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni