Izdvojeno

Kvjat: “Najgori mogući scenarij” za mene pomogao je Gaslyju da pobjedi u Monzi

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniil Kvjat nakon utrke je izjavio kako je tajming sigurnosnog automobila i crvene zastave bio “najgori mogući scenarij” za njega, te da je to pomoglo njegovom momčadskom kolegi Pierru Gaslyju da dođe do svoje prve F1 pobjede.

Rus je utrku završio deveti, dok je Gasly, sretnim tajmingom za ulazak u boks, sebe bacio u borbu za pobjedu. Kvalificirajući se izvan top 10, Kvjat je utrku startao na najtvrđoj komponenti, računajući na duži stint – dok je Gasly, koji je startao deseti, bio na najmekšoj komponenti.

Momčad je Gaslyja pozvala u boks na zamjenu guma u 19. krugu, oslobodivši tako zrak Kvjatu. No, taman nakon toga, na stazu je izašao sigurnosni automobil, a kako je Kevin Magnussen svoj bolid parkirao na travi pored ulaza u boks, vozači nisu smjeli ući boks te je Rus ostao vani te napravio zamjenu tek kada su svi počeli ulaziti, nakon što su se boksovi otvorili.

Nakon izlijetanja Leclerca i crvene zastave, utrka je nastavljena stajaćim startom, gdje se Gasly lansirao na treće mjesto, dok je Kvjat pao na 13. poziciju.

“Bilo je svega. Prije svega, vrlo sam sretan zbog Pierra, čestitke njemu i cijeloj momčadi.”

“Gledajući moju utrku i sve što se dogodilo, P9 je bio apsolutni maksimum, uključujući sigurnosni automobil i odabir guma na početku utrke. Sve što je moglo poći krivo po pitanju strategije se dogodilo, potpuno suprotno od Gaslyja.”

Dvojac je bio jedan iza drugoga u početnoj fazi utrke, s tim da Kvjat misli kako je imao bolji tempo od Francuza, te ga je momčad trebala propustiti ispred njega, govoreći preko radija kako je stalno u turbulentnom zraku te da mu momčad pomogne, te je rekao kako je Gasly radi greške na stazi.

“Imali smo drugačije strategije. U tom trenutku, bio sam brži, a moja utrka je kretala tek kada je on otišao u boks.”

“Ali, tajming sigurnosnog automobila je bila nesretan za mene. To je bio najgori mogući scenarij, o kojem smo pričali prije utrke, i upravo se to dogodilo.”

“To je nevjerojatno. Što da kažem, P9 je za mene odličan rezultat. Zapravo, nisam mogao ništa posebno napraviti.”

Daniil Kvjat – Scuderia AlphaTauri

Komentiraj

2 komentara

  1. Mclaren
    kimi-f1 Prikaži

    Kvyat je ove sezone mozda i bolji u utrkama, ali Gasly radi veliku razliku u kvalama



    18

    0
  2. Kviyat je u biti poslao Gaslya na put do pobjede. U ranoj fazi utrke je Gasly zadržavao Kviyata, ovaj se žalio na radio. Ekipa je odlučila poslati Gaslya u boks tako da ga maknu s puta Kviyatu, a poslije se to pokazalo ključno jer Gasly više nije morao posjećivati boks tokom SC i to ga je promoviralo na vrh poretka.



    18

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni