F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Michael Masi objasnio Hamiltonov posjet sucima tijekom crvene zastave

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Direktor utrke Michael Masi kaže da nema nikakvog problema s time što je Lewis Hamilton tijekom perioda crvene zastave otišao u sudački ured.

Podsjetimo, Hamilton je završio na 7. mjestu nakon što je zaradio kaznu zaustavljanja od 10 sekundi zbog ulaska u pit-lane dok je isti bio zatvoren.

“Koliko sam shvatio – da, tijekom pauze usred utrke je Lewis otišao do sudačke sobe.”

“Ne znam što je bilo r ečeno jer ja nisam bio tamo, ali koliko sam shvatio – jednom kad je vidio video snimku – bio je relativno zadovoljan, koliko može biti zadovoljan u toj situaciji.”

“Ne postoji pravilo protiv toga i srećom mi nemamo puno crvenih zastava. Suci imaju politiku otvorenih vrata i ako netko ima pitanje – može ga postaviti.”

Masi je također objasnio da suci nisu imali izbora nego dati mu kaznu:

“Vrlo je jasno propisano pravilnikom da će biti kažnjen svaki vozač koji uđe u pit-lane dok je isti zatvoren.”

“Prošli smo kroz sve obvezne kazne unutar sportskog pravilnika i prošle godine smo zajedno s trkaćim direktorima svih ekipa razmatrali treba li uvesti nekakve promjene. Svi su se složili da je sve u redu i prema tome – pravilnik im je bio poznat.”

Što se tiče pravila o dopuštenoj promjeni guma tijekom perioda crvene zastave, Masi kaže:

“Pravilnik je takav već duže vrijeme. Srećom, ovo se ne događa baš često i ako postoje elementi pravilnika koje treba ponovo razmotriti – to ćemo i napraviti unutar grupe zajedno s trkaćim direktorima ekipa.”

“Ništa se neće promijeniti do kraja ove sezone, ali ćemo razgovarati o budućnosti i vidjeti može li se što poboljšati.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3340 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. Hamilton je odvozio Bogovski s tvrdim gumama i nadoknadio nekih 50 sekundi od izlaska iz boxa nakon kazne, do kraja utrke.Bottas je pak cvrsto odlucio prestici Kimia i to bi bilo to od njega taj dan, u istom bolidu kojeg ima i Hamilton.

    Ono pretjecanja Kvyata nakon prvog zavoja pa do drugog – maestralno, nitko nije ni pokusao tuda pretjeci, ali nasi komentatori ‘ok gledamo ovo treci put’ ‘da da, spektakularno pretjecanje jel mozemo sad gledat Gaslya i Sainza mozda’.Cemu to ?

    Covjek je pretekao 10 bolida s pocetnik zaostatkom od 25 sekundi za zadnjim, to je jebeno tesko, napravio je najbolje sta moze NAKON sto je posran s kaznom koju je prihvatio bez kukanja na svoj racun, i s takvom spoznajom da je izgubio utrku nije posran cekao kraj utrke na zacelju (sto je s obzirom na bodovnu prednost slobodno mogao).

    Na kraju utrke mogao se pokupiti posran kuci ali nije nego je otisao do prve trojke i svima cestitao.Covjek je sportas i stalo mu je do Formule 1, malo priznanja bar od novinara pri prijenosu bi bilo lipo, ili mozda previse profesionalnosti ocekujem..



    17

    37
    • Čestitao pobjednicima… wow… čudo neviđeno… ma ljudina samo takva. Zaboravit ćemo sva kukanja, plakanja, pljuvanja/podjebavanja ostalih momčadi, mindgamese… ma ljudina… jednom majka rodi takvo čestito i neiskvareno čeljade. Eto… vjerujem da je moj komentar u skladu sa emocijom uz koji je Ham čestitao pobjednicima.



      29

      13
    • Objasni mi mllim te kako je nadoknadio 50 sekundi nakon kazne? Vodio je nakon prvog kruga kod restarta sa 2 sec prednosi. Odlazi u boks i vraca se zaostatkom u odnosu na prvog od 28 sekundi. Da je nadoknadio 50 sekundi valjda bi bio prvi? Nadoknadio je za zadnjim 20 sekundi no kako se bolidi razmicu nakon nastavka utrke tako je on ujedno blizi zadnjem jer je zadnji daleko spotihi nego prvi. No u odnosu na prvg Gaslya je nadoknadio mozda 15 -20sekundi max. Sto je sasvim ok s obzirom na promet itd.



      7

      0
      • Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

        Ma to je Lewis Kim-Jong Hamilton, rođen na planini Paektu. On nadoknađuje nevidljivo.
        Svaka njemu čast. Vrhunski je vozač, ali toliko bullshita o njegovoj vožnji kao da je u tristaću osvojio nepostojeću VN Grobnika sa mjenjačem zaglavljenim u rikverc.



        6

        1
  2. Da fakat su ovi komentatori čudni, umjesto da gledamo maestralno preticanje vankonkurentnih vozača u 2-3 sekunde sporijim bolidima i to na stazi kao Monza gdje utjecaj motora/bolida nema efekta na maestralnu vožnju prvaka, mi baš moramo gledati borbu za prvo mjesto dva vozača koji nikada nisu bili u prilici za pobjedu, a pitanje kada će opet biti.
    Kvragu i ti komentatori, treba pisati Areni da ih odmah suspendira !



    40

    3
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …lewis je još jednom pokazao zapravo koliko je ovogodišnji (a i prošlogodišnji, salvo par utrka) bolid kad treba nadmoćan nad ostalima…tako da što se mene tiče ukoliko netko ne dobije otkaz zbog ‘perfect season’ nisu ništa napravili… :D



    8

    2
  4. Uletio kao boss spreman *ebat majke tamo nekim nebitnim činovničićima, bacio svoj RGB romobil pred vrata i onda mu ovi pokazali šta imaju pa izašao na “mala vrata”, pokupio svoje krpice i otišao podvijena repa. Jesam li dobro shvatio?



    25

    16
  5. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    A tko je on uopće da to ide raditi?

    Zato je tu pit wall koji komunicira sa sucima. Ova situacija je malo blesavo ispala jer na ulasku u box nema svjetla koje označava otvo(zatvo)renost istog a obavijest je kako kažu bila zatrpana poslije drugih obavijesti i nitko nije baš obratio pažnju.

    Razumijem njegovu nedoumicu i upitnike iznad glave ali nije ON taj koji upućuje pitanje prema sucima a definitivno ne pitanjem u lice.



    12

    10
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Zar nije vec kasno da imas svjetlo na ulasku u box jer si vec tamo😁



      7

      1
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Ne bi. Ako je semafor dovoljno velik da se jasno vidi. Imali bi par sekundi za odlučiti.
        Ali pogledaj istu situaciju prošle godine kada je ferrari vodio u utrci koja je bila odluka.
        https://youtu.be/FxMK4LvhXRM?t=2626
        VSC i moglo se u boks. Malo su nekonzistentni je li? Negdje su dali podatak da je hamilton zakasnio 12 sekundi sa ulaskom u boks, odnosno da je 12 sekundi prije bio otvoren pit.



        2

        10
        • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

          The stewards, meanwhile, confirmed that Hamilton entered the pits 12 seconds after the pit lane had been closed.

          Closed at 15:41:47, Hamilton entered at 15:41.59.



          3

          5
        • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

          @Dani
          Te dvije situacije su slicne samo po tome da se radi o F1..
          Koja je poanta price o 12 sekundi?



          5

          1
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Ni ja ne kuzim tih 12 sekundi. Apsolutno nebitno u svemu.
          Da je 5 sekundi , opet je mogao vidjeti 2 crvena svijetla koja su se jasno vidjela.
          Nema veze imali li na ulazu u pit stop neki znak ili nema.



          1

          0
        • VSC i SC nemaju veze. Pitlane je zatvoren zbog mjesta gdje je MAG stao, a SC i zatim redflag kao posljedica istog.
          Pogreška cijele momčadi: HAMa koji nije vidio oznake i pitwalla koji nije vidio obavijest.
          Jedino što je bilo nekonzistentno je što je HAM kaznu dobio 15-tak minuta nakon GIO.



          1

          1
        • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

          @Dani skini rozne naocale i suoci se sa cinjenicama kako ti rado pozivas navijace ferrarija



          2

          4
      • Mislim da je svjetlo nekih stotinjak metara prije ulaska u boks, na samom ulazu u boks nemaš, samo na izlazu iz boksa. Al slažem se, malo glupo je to rješeno, jednostavno treba poslat svim momčadima info boks zatvoren i aj bok. Makar Hamsa je poznat da mu svjetla u boksu nisu baš jača strana, sjetimo se kada je Kimija izgurao iz boksa.



        6

        0
        • Sve momčadi su imale vrlo vidljivu obavijest na monitoru. Problem je što je SC i zatvaranje pit lanea bilo istovremeno (kao što i treba biti u takvoj specifičnoj situaciji) pa su svi vidjeli SC i poletjeli strategije razrađivati, a pit lane upozorenje jednostavno previdjeli, jer je to dosta rijetka (ali ne nikad viđena) situacija.
          Što se tiče oznaka na stazi – sve momčadi pred svaku utrku dobiju grafički prikaz di je koji semafor i šta označava – posebno je označen pit lane status semafor… i vozači su trenirani da gledaju te pozicije (mogu i sliku dokumenta staviti ako treba).



          5

          0
        • Hehe, nema potrebe za slikom. Onda stvarno neznam čemu ovakva rasprava na tu temu. Znači prvo je pogriješio pitwall Mercedesa i Alfe a potom i vozači istih, koji su na kraju i adekvatno kažnjeni. Ovo što je otišao do sudaca ( bar meni ) uopće nije sporno, svatko se ima pravo veselit kad pobjeđuje a i pravo ljutit kad gubi 😉


          0

          0
    • Malo networkinga kod sudaca, malo sjedne s ljudima, popriča “aha, aha, zaribao sam, hvala, doviđenja” sljedeći puta kad bude neki dvojbeni sudar suci će se sjetiti onog ljubaznog vozača koji je htio popričati… tako se to radi :)



      8

      1
  6. Lando Norris Zola Prikaži

    Pa pravilo za promjenu guma je sranje. Nitko ne bi trebao dirati gume onaj ko stavi nove profitora dok je crvena zastava. No ako je lance stavio pa zasto onda norisu nisu dali nove



    5

    1
  7. Zamisli da nekome pukne guma a box je zatvoren i ???? onda bude vozil dva kruga na felgi dok se pit line ne otvori ??? koja debilana od pravila. NEMOŽE NAKO OSTAVITI AUTO POLA METRA OD BOXA I OTIČI , automatski kazna , stim da je auto u voznom stanju . Ako slupa auto ko Leclerk onda je ok a ovak ko Magnuson– kazna i to malo žešča,



    1

    21
  8. Kimi Raikkonen 7 Vordas Prikaži

    Pogledao sam trku, vrh kad se ovako zakuha. Ham kao 4 HNL ide sucu objašnjavati što je trebao suditi pa da se predomisli kad mu on objasni. :)



    8

    4
  9. “Masi je također objasnio da suci nisu imali izbora nego dati mu kaznu”

    Ma jesu, imali su izbora. Samo su se zaje..
    , jer su A.G pljusnuli kaznu odmah. Da nisu , moglo je to lako zavrsiti pod opomenom jer eto dogodi se kunfuzija u boksu, naraste grm kraj semafora pa 18 njih ga vide a dvoje ne. Na kraju krajeva mogli su im dati zabranu testiranja kad budu testirali neki klinci krajem godine.

    “Vrlo je jasno propisano pravilnikom da će biti kažnjen svaki vozač koji uđe u pit-lane dok je isti zatvoren.”

    Ako je tako sto su pobogu razmisljali 20 minuta? Da promjene pravilnik u hodu? To su neke stvari koje mi sport cine gadljivim. Kao i pustanja SC 2 kruga nakon sudara i to kad prvi ptode ciljem isl. Ne moram navoditi sve prijasnje situacije za sto je netko kaznjen a netko ne. Danas je F1 igra macke i miska i pokazivanje tko ima veci ……



    6

    2