Direktor utrke Michael Masi kaže da nema nikakvog problema s time što je Lewis Hamilton tijekom perioda crvene zastave otišao u sudački ured.
Podsjetimo, Hamilton je završio na 7. mjestu nakon što je zaradio kaznu zaustavljanja od 10 sekundi zbog ulaska u pit-lane dok je isti bio zatvoren.
“Koliko sam shvatio – da, tijekom pauze usred utrke je Lewis otišao do sudačke sobe.”
“Ne znam što je bilo r ečeno jer ja nisam bio tamo, ali koliko sam shvatio – jednom kad je vidio video snimku – bio je relativno zadovoljan, koliko može biti zadovoljan u toj situaciji.”
“Ne postoji pravilo protiv toga i srećom mi nemamo puno crvenih zastava. Suci imaju politiku otvorenih vrata i ako netko ima pitanje – može ga postaviti.”
Masi je također objasnio da suci nisu imali izbora nego dati mu kaznu:
“Vrlo je jasno propisano pravilnikom da će biti kažnjen svaki vozač koji uđe u pit-lane dok je isti zatvoren.”
“Prošli smo kroz sve obvezne kazne unutar sportskog pravilnika i prošle godine smo zajedno s trkaćim direktorima svih ekipa razmatrali treba li uvesti nekakve promjene. Svi su se složili da je sve u redu i prema tome – pravilnik im je bio poznat.”
Što se tiče pravila o dopuštenoj promjeni guma tijekom perioda crvene zastave, Masi kaže:
“Pravilnik je takav već duže vrijeme. Srećom, ovo se ne događa baš često i ako postoje elementi pravilnika koje treba ponovo razmotriti – to ćemo i napraviti unutar grupe zajedno s trkaćim direktorima ekipa.”
“Ništa se neće promijeniti do kraja ove sezone, ali ćemo razgovarati o budućnosti i vidjeti može li se što poboljšati.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...
U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamilton je odvozio Bogovski s tvrdim gumama i nadoknadio nekih 50 sekundi od izlaska iz boxa nakon kazne, do kraja utrke.Bottas je pak cvrsto odlucio prestici Kimia i to bi bilo to od njega taj dan, u istom bolidu kojeg ima i Hamilton.
Ono pretjecanja Kvyata nakon prvog zavoja pa do drugog – maestralno, nitko nije ni pokusao tuda pretjeci, ali nasi komentatori ‘ok gledamo ovo treci put’ ‘da da, spektakularno pretjecanje jel mozemo sad gledat Gaslya i Sainza mozda’.Cemu to ?
Covjek je pretekao 10 bolida s pocetnik zaostatkom od 25 sekundi za zadnjim, to je jebeno tesko, napravio je najbolje sta moze NAKON sto je posran s kaznom koju je prihvatio bez kukanja na svoj racun, i s takvom spoznajom da je izgubio utrku nije posran cekao kraj utrke na zacelju (sto je s obzirom na bodovnu prednost slobodno mogao).
Na kraju utrke mogao se pokupiti posran kuci ali nije nego je otisao do prve trojke i svima cestitao.Covjek je sportas i stalo mu je do Formule 1, malo priznanja bar od novinara pri prijenosu bi bilo lipo, ili mozda previse profesionalnosti ocekujem..
17
37
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitao pobjednicima… wow… čudo neviđeno… ma ljudina samo takva. Zaboravit ćemo sva kukanja, plakanja, pljuvanja/podjebavanja ostalih momčadi, mindgamese… ma ljudina… jednom majka rodi takvo čestito i neiskvareno čeljade. Eto… vjerujem da je moj komentar u skladu sa emocijom uz koji je Ham čestitao pobjednicima.
29
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ostacit ću onih 99 ovaca i otići tražiti izgubljenu, Lewis nije kukao cijelu jednu utrku što se mene tiče ogroman napredak
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Objasni mi mllim te kako je nadoknadio 50 sekundi nakon kazne? Vodio je nakon prvog kruga kod restarta sa 2 sec prednosi. Odlazi u boks i vraca se zaostatkom u odnosu na prvog od 28 sekundi. Da je nadoknadio 50 sekundi valjda bi bio prvi? Nadoknadio je za zadnjim 20 sekundi no kako se bolidi razmicu nakon nastavka utrke tako je on ujedno blizi zadnjem jer je zadnji daleko spotihi nego prvi. No u odnosu na prvg Gaslya je nadoknadio mozda 15 -20sekundi max. Sto je sasvim ok s obzirom na promet itd.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma to je Lewis Kim-Jong Hamilton, rođen na planini Paektu. On nadoknađuje nevidljivo.
Svaka njemu čast. Vrhunski je vozač, ali toliko bullshita o njegovoj vožnji kao da je u tristaću osvojio nepostojeću VN Grobnika sa mjenjačem zaglavljenim u rikverc.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da fakat su ovi komentatori čudni, umjesto da gledamo maestralno preticanje vankonkurentnih vozača u 2-3 sekunde sporijim bolidima i to na stazi kao Monza gdje utjecaj motora/bolida nema efekta na maestralnu vožnju prvaka, mi baš moramo gledati borbu za prvo mjesto dva vozača koji nikada nisu bili u prilici za pobjedu, a pitanje kada će opet biti.
Kvragu i ti komentatori, treba pisati Areni da ih odmah suspendira !
40
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…lewis je još jednom pokazao zapravo koliko je ovogodišnji (a i prošlogodišnji, salvo par utrka) bolid kad treba nadmoćan nad ostalima…tako da što se mene tiče ukoliko netko ne dobije otkaz zbog ‘perfect season’ nisu ništa napravili… :D
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zabrinjavajuce za daljnje utrke.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uletio kao boss spreman *ebat majke tamo nekim nebitnim činovničićima, bacio svoj RGB romobil pred vrata i onda mu ovi pokazali šta imaju pa izašao na “mala vrata”, pokupio svoje krpice i otišao podvijena repa. Jesam li dobro shvatio?
25
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisi.
5
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad treba da prostiš kenjat prvi ste, a kada treba vidjeti da je sa zadnje pozicije došao do 7. s + 30 sek zaostatka za zadnjim e tu nastupa amnezij i izgovor ima bolji bolid, onak daj se prekinite sramoti više i bit toliko licemjerni.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma kakav bolid… on bi to i “na noge” uspio.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A tko je on uopće da to ide raditi?
Zato je tu pit wall koji komunicira sa sucima. Ova situacija je malo blesavo ispala jer na ulasku u box nema svjetla koje označava otvo(zatvo)renost istog a obavijest je kako kažu bila zatrpana poslije drugih obavijesti i nitko nije baš obratio pažnju.
Razumijem njegovu nedoumicu i upitnike iznad glave ali nije ON taj koji upućuje pitanje prema sucima a definitivno ne pitanjem u lice.
12
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zar nije vec kasno da imas svjetlo na ulasku u box jer si vec tamo?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bi. Ako je semafor dovoljno velik da se jasno vidi. Imali bi par sekundi za odlučiti.
Ali pogledaj istu situaciju prošle godine kada je ferrari vodio u utrci koja je bila odluka.
https://youtu.be/FxMK4LvhXRM?t=2626
VSC i moglo se u boks. Malo su nekonzistentni je li? Negdje su dali podatak da je hamilton zakasnio 12 sekundi sa ulaskom u boks, odnosno da je 12 sekundi prije bio otvoren pit.
2
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
The stewards, meanwhile, confirmed that Hamilton entered the pits 12 seconds after the pit lane had been closed.
Closed at 15:41:47, Hamilton entered at 15:41.59.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Dani
Te dvije situacije su slicne samo po tome da se radi o F1..
Koja je poanta price o 12 sekundi?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ni ja ne kuzim tih 12 sekundi. Apsolutno nebitno u svemu.
Da je 5 sekundi , opet je mogao vidjeti 2 crvena svijetla koja su se jasno vidjela.
Nema veze imali li na ulazu u pit stop neki znak ili nema.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
VSC i SC nemaju veze. Pitlane je zatvoren zbog mjesta gdje je MAG stao, a SC i zatim redflag kao posljedica istog.
Pogreška cijele momčadi: HAMa koji nije vidio oznake i pitwalla koji nije vidio obavijest.
Jedino što je bilo nekonzistentno je što je HAM kaznu dobio 15-tak minuta nakon GIO.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Dani skini rozne naocale i suoci se sa cinjenicama kako ti rado pozivas navijace ferrarija
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je svjetlo nekih stotinjak metara prije ulaska u boks, na samom ulazu u boks nemaš, samo na izlazu iz boksa. Al slažem se, malo glupo je to rješeno, jednostavno treba poslat svim momčadima info boks zatvoren i aj bok. Makar Hamsa je poznat da mu svjetla u boksu nisu baš jača strana, sjetimo se kada je Kimija izgurao iz boksa.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve momčadi su imale vrlo vidljivu obavijest na monitoru. Problem je što je SC i zatvaranje pit lanea bilo istovremeno (kao što i treba biti u takvoj specifičnoj situaciji) pa su svi vidjeli SC i poletjeli strategije razrađivati, a pit lane upozorenje jednostavno previdjeli, jer je to dosta rijetka (ali ne nikad viđena) situacija.
Što se tiče oznaka na stazi – sve momčadi pred svaku utrku dobiju grafički prikaz di je koji semafor i šta označava – posebno je označen pit lane status semafor… i vozači su trenirani da gledaju te pozicije (mogu i sliku dokumenta staviti ako treba).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hehe, nema potrebe za slikom. Onda stvarno neznam čemu ovakva rasprava na tu temu. Znači prvo je pogriješio pitwall Mercedesa i Alfe a potom i vozači istih, koji su na kraju i adekvatno kažnjeni. Ovo što je otišao do sudaca ( bar meni ) uopće nije sporno, svatko se ima pravo veselit kad pobjeđuje a i pravo ljutit kad gubi ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo networkinga kod sudaca, malo sjedne s ljudima, popriča “aha, aha, zaribao sam, hvala, doviđenja” sljedeći puta kad bude neki dvojbeni sudar suci će se sjetiti onog ljubaznog vozača koji je htio popričati… tako se to radi :)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa pravilo za promjenu guma je sranje. Nitko ne bi trebao dirati gume onaj ko stavi nove profitora dok je crvena zastava. No ako je lance stavio pa zasto onda norisu nisu dali nove
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Norris je rekao da je to krivo jer je kao besplatni pit stop, ne zbog mijenjanja guma nego jer se ubraja pod jedan obavezni pit stop. Znači 30 sekundi dobijenog vremena…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije obavezan pitstop nego zamjena guma. Ako možeš zamjeniti gume a da se uopće ne zaustaviš…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i Ham je mijenjao otvore na hlađenju (dodao veće) za vrijeme red flaga… sve legit.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zamisli da nekome pukne guma a box je zatvoren i ???? onda bude vozil dva kruga na felgi dok se pit line ne otvori ??? koja debilana od pravila. NEMOŽE NAKO OSTAVITI AUTO POLA METRA OD BOXA I OTIČI , automatski kazna , stim da je auto u voznom stanju . Ako slupa auto ko Leclerk onda je ok a ovak ko Magnuson– kazna i to malo žešča,
1
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
28.14. Under exceptional circumstances the race director may ask for the pit entry to be closed during
the race for safety reasons. At such times drivers may only enter the pit lane in order for
essential and entirely evident repairs to be carried out to the car. A penalty under Article 38.3(d)
will be imposed on any driver who, in the opinion of the stewards, entered the pit lane for any other reason whilst it was closed.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjecam se ulaska u box dok je bio zatvoren u doba nadoljevanja goriva – kad si bez goriva jbg moras u box bez obzira na kaznu :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije ga ostavio na pola metra od boxa, parkiro ga je na najbolje moguce mjesto, van svih zbivanja samo sto su odlucili da je auto najlakse maknut tako da ga se ugura u box… Kazna tebi za capse..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lako za CAPSE, kazna za otiČi
:)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
NEMOŽE!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a “NAKO” niko ne spominje :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledao sam trku, vrh kad se ovako zakuha. Ham kao 4 HNL ide sucu objašnjavati što je trebao suditi pa da se predomisli kad mu on objasni. :)
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Masi je također objasnio da suci nisu imali izbora nego dati mu kaznu”
Ma jesu, imali su izbora. Samo su se zaje..
, jer su A.G pljusnuli kaznu odmah. Da nisu , moglo je to lako zavrsiti pod opomenom jer eto dogodi se kunfuzija u boksu, naraste grm kraj semafora pa 18 njih ga vide a dvoje ne. Na kraju krajeva mogli su im dati zabranu testiranja kad budu testirali neki klinci krajem godine.
“Vrlo je jasno propisano pravilnikom da će biti kažnjen svaki vozač koji uđe u pit-lane dok je isti zatvoren.”
Ako je tako sto su pobogu razmisljali 20 minuta? Da promjene pravilnik u hodu? To su neke stvari koje mi sport cine gadljivim. Kao i pustanja SC 2 kruga nakon sudara i to kad prvi ptode ciljem isl. Ne moram navoditi sve prijasnje situacije za sto je netko kaznjen a netko ne. Danas je F1 igra macke i miska i pokazivanje tko ima veci ……
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Ferrari zadnjih godina ima izrazito mali jer odluke sudaca u 90% slučajeva idu baš kontra ferrarija ma što se dogodilo na utrci.
3
0