Izdvojeno

Ricciardo impresioniran McLarenovom utrkom

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo kaže da je impresioniran performansama svoje buduće ekipe na VN Italije u Monzi.

Ricciardo će na kraju sezone otići iz Renaulta i pridružiti se McLarenu, a Carlos Sainz, čije će mjesto zauzeti, je utrku završio na drugom mjestu s manje od sekunde zaostatka za Pierreom Gaslyjem.

“Izgledali su dobro. Vjerujem da su bili drugi i treći prije prekida. Možda su mogli dan završiti još bolje nego što su završili.”

“Bili su brzi cijelog vikenda. Znao sam da će biti kompetitivni na ovoj stazi, ali nisam očekivao ovakve performanse u nedjelju i u subotu. Definitivno su našli nešto tempa. To je ohrabrujuće za njih, to je veliki rezultat.”

Ricciardo je na stazi bio iza Landa Norrisa, svog budućeg timskog kolege, pa je tu i tamo mogao popratiti kako izgleda McLarenov bolid:

“Lando nije bio direktno ispred mene, ali je bio odmah ispred Pereza i Bottasa pa sam ga mogao malo vidjeti. Rekao bih da su svi malo jači u brzim zavojima i u tom području mi trenutno malo zaostajemo. McLaren je dobro izgledao upravo u tim dijelovima.”

“Mi smo bili solidni, ali nismo imali tu malu prednost koja nas je iznenadila u Belgiji. Tamo smo imali manje krila što nam je donijelo dosta brzine u prvom sektoru, a da pritom nismo previše gubili u drugom. U Monzi su svi imali manje krila pa je naš dobitak bio kudikamo manji. Bolidi s više downforcea su mogli prenijeti nešto više brzine u srednje brzim i brzim zavojima.”

“U Monzi smo bili jako dobri u sporim zavojima i na kočenju. U prvom zavoju sam vidio da sam kompetitivan u usporedbi s Perezom ili Bottasom. Bježali su mi u Ascariju i u Parabolici, u tim brzim zavojima.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Carlos Sainz, čije će mjesto zauzeti, je utrku završio na drugom mjestu s manje od sekunde zaostatka za Danielom Ricciardom.

    Vlda gaslyjem



    1

    0
  2. …gledao sam jučer neke post race analize pa su (iako merc još to nije potvrdio ali su ustanovili uzrok i najavili istragu) objavili da je bottas u izlaznom ili instalacijskom krugu, nisu znali precizirati, vjerojatno ‘nagazio’ pasicu preagresivno i oštetio podnicu što mu je utjecalo na hlađenje stražnjeg dijela bolida i balans ovjesa…nadalje pohvalili su rizik McLarena koji je imao minimalno stražnje krilo što im je pomoglo u brzini na pravcu ali i odmoglo u praćenju bolida ispred, ustanovili su da su i koristili možda i malo jači mod motora nego u renaultu…ocon je glasno prekinut u team radiu nakon utrke, možete ga vrlo lako naći na youtube-u, navodno je bilo dosta problema s gumama koje nisu grijane za vrijeme prekida utrke…
    također su audio mjerenjem ustanovili da je merc slabiji samo nekih 4-6 ks (od ranije izmjerenih 1022ks) bez ‘party mode-a’
    max je nakon restarta imao višestrukih problema s motorom što je dovelo do odustajanja, vettel od prvog kruga problemi s kočnicama…koliko faktora za začiniti utrku!…



    15

    0
    • Jenson Button
      Lotus Prikaži

      I sumnjao sam da je Renault imao konzervativniji režim od McLarena, Sainz je svo vrijeme hvatao Gaslyja u prvom sektoru u drugom bi nešto izgubio, a u trećem su bili izjednačeni



      3

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni