Formula 2

Dan Ticktum diskvalificiran iz sprint utrke, Ilottu dodijeljena pobjeda!

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dan Ticktum, koji je osvojio današnju sprint utrku na Monzi, diskvalificiran je nakon što delegat nije mogao uzeti uzorak goriva od 0.08% iz DAMS-ovog bolida.

Kao što smo mogli vidjeli na prijenosu, Britanac je u boks nakon utrke došao u medicinskom automobilu, nakon što je pored staze parkirao bolid. Delegat je izvjestio kako je uzorak bio 0.05 kilograma, što znači da je prekršeno tehničko pravilo koje kazuje da svi natjecatelji moraju osigurati 0,8 kilograma uzorka koji se može uzeti u bilo kojem vremenu tijekom utrke.

S ovom odlukom, Callum Ilott, vodeći u prvenstvu, upisat će tako još jednu pobjedu ove sezone, dok je Christian Lundgaard promaknut na drugo mjesto. Njegovo mjesto preuzima Mick Schumacher, koji će tako upisati još jedan podij ove sezone. Posljednji bod će tako uzeti Nikita Mazepin.

Ilott tako u prvenstvu vodi sa 149 bodova, šest više od Schumachera, te devet više od Švarcmana. Ticktum je gubitkom bodova pao na deveto mjesto, iza Louisa Deletraza.

Komentiraj

4 komentara

  1. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Koji bed. Pobjediš i fali ti 2 decilitra gemišta.
    Da je stal 200m prije imao bi dosta goriva.
    To mi je nekako previše okrutno. Da su mu lupili 5 sekundi ili novčana kazna…..
    ali diskvalifikacija, previše žestoko.
    I još su klinci, mali će morati psihijatru nakon ovoga.



    7

    1
  2. znao sam da nekaj nece bit dobro…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni