Formula 2 / Izdvojeno

Ticktumu pobjeda na sprint utrci u Monzi, Ilott preuzeo vodstvo u poretku!

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Dan Tiktum je sjajnim startom vodio svaki krug utrke te zasluženo uzeo pobjedu. Iza njega se našao Callum Ilott, koji je ujedno ponovno preuzeo vodstvo u poretku vozača, a Christian Lundgaard je došao do treće pozicije.

Mick Schumacher je došao do četvrte pozicije, a iza njega su se smjestili Louis Deletraz i momčadski kolega Robert Švarcman. U bodovima su još završili Jehan Daruvala te Jack Aitken.

Ticktum je sjajnim lansiranjem došao do prve pozicije koju je držao sve do kraja utrke, dok je Schumacher u prvom krugu prošao tri vozača. Nekoliko krugova kasnije, smo vidjeli kako Piquet ima slomljeno krilo, no nastavio je voziti tako sve do skoro pred kraj utrke kad je morao otići u boks po promjenu nakon upozorenja od strane sudaca. Sličnu sudbinu je imao i Luca Ghiotto, koji je nakon dodira u prvom zavoju s Aitkenom, slomio prednje krilo te morao također otići u boks po promjenu.

No, Guanyu Zhou i Yuki Tsunoda defitivno su najveći gubitnici današnje utrke. Oba vozača su naglo bila usporila na stazi, kao i Mazepin jučer, te su obojica morala otići do boksova. Iako su nastavili utrku, bili su u zaostatku od šest krugova, a Japanac je ipak na kraju odustao zbog tehničkih problema. Tsunoda će vjerojatno više žaliti za Monzom jer je tako sada povećao zaostatak za vodećima u prvenstvu.

Na sredini utrke, Ilott se približio Deletrazu unutar DRS zone, te ga je, uz pomoć njega, uspio proći za drugo mjesto. Švicarac se počeo mučiti s gumama te je to iskoristio i Lundgaard koji ga je prešao. Vidjeli smo i sigurnosni automobil, onaj virtualni, nakon što je Sato, na izlasku iz prvog zavoja, udario Felipea Drugovicha u zadnji kraj bolida i izvrtio ga na stazi te tako okončao Brazilčevu utrku.

Nakon jednog kruga, utrka je nastavljena. Schumacher je, unatoč vibracijama koje su bile vidljive na kameri, uspio je proći Deletraza te doći do četvrte pozicije. Do kraja nije bilo promjena te je Ticktum sjajnom vožnjom osvojio svoju drugu pobjedu ove sezone, a Ilott je drugim mjestom preuzeo ponovno vodstvo u poretku!

Konačni poredak Formule 2 2020.

Pozicija#VozačMomčadZaostatak
12 Dan Ticktum DAMS 
24 Callum Ilott UNI-Virtuosi4.600
36 Christian Lundgaard ART Grand Prix5.200
420 Mick Schumacher Prema Powerteam6.600
511 Louis Deletraz Charouz Racing System7.000
621 Robert Shwartzman Prema Powerteam7.300
78 Jehan Daruvala Carlin10.900
89 Jack Aitken Campos Racing16.900
924 Nikita Mazepin HitechGP18.700
101 Jüri Vips DAMS19.600
1122 Roy Nissany Trident30.800
1214 Nobuharu Matsushita MP Motorsport31.000
1317 Giuliano Alesi HWA AG32.300
1423 Marino Sato Trident33.100
1510 Guilherme Samaia Campos Racing41.700
1625 Luca Ghiotto HitechGP1’00.000
1716 Artem Markelov HWA AG 
1812 Pedro Piquet Charouz Racing System 
195 Marcus Armstrong ART Grand Prix 
 15 Felipe Drugovich MP Motorsport 
 7 Yuki Tsunoda Carlin 
 3 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi

Komentiraj

2 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni