Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je najbrži na trećem slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije. Drugi i treći najbrži bili su McLarenov dvojac Carlos Sainz i Lando Norris.
Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen otvorili su treći slobodni trening u Italiji. Još je nekoliko vozača krenulo po izlazne krugove pa je nakon toga staza bila pusta više od deset minuta. McLarenov Carlos Sainz prvi je postavio mjereni krug 1’21.875 (medium). Sainz je neko vrijeme sam kružio po stazi, zatim su četrdesetak minuta prije kraja treninga svi odlučili izaći najednom.
Vozači su postavljali svoja vremena, od Sainza su u prvim pokušajima bili brži Ricciardo, Gasly, Bottas, a najbrži je bio Mercedesov Lewis Hamilton s 1’20.658 (soft). Kako se staza ubrzavala, svi su počeli popravljati svoja vremena, jedino su Mercedesi ostali na prvoj i drugoj poziciji. Esteban Ocon je na mediumu doveo Renault do 3. mjesta ispred Verstappena (medium). Bottas je prestigao Hamiltona s 1’20.622 (soft). Verstappen je nakon toga uspio biti najbrži u prvom dijelu treninga s vremenom 1’20.456 (medium).
Nakon pauze Mercedesi su ponovno izašli sami na stazu. Bottas je preskočio Verstappena za tri desetinke na soft gumama. Hamilton (soft) je svoj prvi brzi krug uprskao u prvom zavoju. U drugom je pokušaju za nekoliko tisućinki preskočio Verstappena, ali i njemu je do Bottasa nedostajalo tri desetinke. Lando Norris i Daniel Ricciardo, obojica na softu, probili su se na drugo i treće mjesto, no i njima je nedostajalo oko tri desetinke do Bottasa. Norris, Ricciardo, Hamilton i Verstappen bili su unutar četiri stotinke.
Odmah nakon što je postavio brzi krug, Ricciardo se zaustavio prije 5. zavoja i na timski radio prijavio nekakav problem. Zbog toga je osam minuta prije kraja treninga pokazana crvena zastava. Kasnije je iz momčadi javljeno da je problem vjerojatno u pumpi za gorivo te da bi Ricciardov bolid trebao biti spreman za današnje kvalifikacije.
Tri minute ostalo je do kraja treninga kada je ponovno pokazana zelena zastava i većina se vozača ponovno vratila na stazu pa se stvorila i gužva. Carlos Sainz jedini je uspio značajno popraviti svoje vrijeme te skočio na drugo mjesto.
Bottas je tako ostao najbrži, iza njega smjestio se McLarenov dvojac, Sainz ispred Norrisa. Ricciardovo je vrijeme bio dovoljno za četvrto mjesto. Hamilton nije uspio popraviti svoje vrijeme i ostao je peti. Šestu i sedmu poziciju drže Red Bullovi vozači Verstappen i Albon. Renaultov Ocon bio je osmi, a krug deset najbržih zatvara dvojac iz Racing Pointa, a tu je Stroll bio brži od Pereza.
Kvalifikacije za Veliku nagradu Italije na rasporedu su u 15:00 sati.
Pozicija | Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | Zaostatak |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valtteri Bottas | Mercedes | 14 | 1’20.089 | – |
2. | Carlos Sainz Jr. | McLaren | 14 | 1’20.318 | +0.229 |
3. | Lando Norris | McLaren | 15 | 1’20.412 | +0.323 |
4. | Daniel Ricciardo | Renault | 9 | 1’20.419 | +0.330 |
5. | Lewis Hamilton | Mercedes | 11 | 1’20.439 | +0.350 |
6. | Max Verstappen | Red Bull | 15 | 1’20.456 | 0.367 |
7. | Alex Albon | Red Bull | 15 | 1’20.563 | +0.474 |
8. | Esteban Ocon | Renault | 13 | 1’20.693 | +0.604 |
9. | Lance Stroll | Racing Point | 14 | 1’20.804 | +0.715 |
10. | Sergio Perez | Racing Point | 13 | 1’20.897 | +0.808 |
11. | Charles Leclerc | Ferrari | 11 | 1’20.917 | +0.828 |
12. | Pierre Gasly | AlphaTauri | 14 | 1’20.936 | +0.847 |
13. | Daniil Kvjat | AlphaTauri | 13 | 1’20.953 | +0.864 |
14. | Romain Grosjean | Haas | 14 | 1’21.205 | +1.116 |
15. | Sebastian Vettel | Ferrari | 13 | 1’21.263 | +1.174 |
16. | Kevin Magnussen | Haas | 15 | 1’21.436 | +1.347 |
17. | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo | 15 | 1’21.459 | +1.370 |
18. | George Russell | Williams | 16 | 1’21.677 | +1.588 |
19. | Nicholas Latifi | Williams | 15 | 1’21.764 | +1.675 |
20. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 15 | 1’22.090 | +2.001 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/HAM je mogao “lijepi” šou na kraju napraviti svojom nepromišljenošću.
5
2
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Kaj je bilo? Nisam bio u mogucnosti popratit trening
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/https://twitter.com/Planet_F1/status/1302201444037255168?s=20
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-a-very-close-call-for-hamilton-as-hes-forced-to-swerve-to-avoid-slow.2R6edC1hoH9RTCvRyT9b1w.html
0
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/bas se nadobudno vozio kroz tu guzvu, ajd da su kvalifikacije ali trebao je odustati.
2
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ne zbog čega se ovaj čini mi se haas vozi po desnoj strani? Svi drugi su lijevo i ostavljaju prolaz za brže bolide. Nepotrebno voze presporo i onda je Hamilton nepromišljen, a on vozi brzi krug.
1
3
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Pa jel to razlog da Hamilton nastavi svoj “brzi” krug, ako je neko vec idiot? Onda je Hamilton s ovim potezom jos veći!
Zamisli da je okrznuo lijevom gumom bolid, pa ga fino zanese na travu i raspali od zid, pa napravi stetu prvo sebi, pa onda drugima…
I btw jel vrijedi ovo na FP3?
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ako sam dobro vidio, mislim da je Bottas u brzom krugu izasao sa cijelim bolidom u Parabolici i nisu ga ni provjeravali.. Ovi na Sky-u su isto to ponovili bar 5 puta..
7
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Vec smo zakljucili da za brisanje vremena Mercedesu treba cijeli dan.. Senzori ne rade..
10
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/tek kad svi mediji jave da je Merc 1.
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Mogu ovako završit kvale pliz
6
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Kakav krug Mclarena,bravo decki,jos da se to prenose na kvale i utrku,ja sretan covjek
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Max je na M gumama bio najbrži a na S nije dobio priliku zbog Crvenih zastava i posli gužve.
Baš me zanima kakve će biti Q sa novim pravilnikom jer na treningu Merc nije bio onako uvjerljiv.
3
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Hehe, Ferrari i njegovi vozači nisu ni pomenuti u članku (valjda nisam ćorav).
Dobro, nema se šta naročito ni spominjati. :mrgreen:
5
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/@Frantic Je istina, niko ih nije spomenul, a dečki su se svojski trudili rofl: :rofl:
0
0