Izdvojeno

Bottas najbrži na trećem slobodnom treningu u Italiji

Piše: Jelena Benger

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je najbrži na trećem slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije. Drugi i treći najbrži bili su McLarenov dvojac Carlos Sainz i Lando Norris.

Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen otvorili su treći slobodni trening u Italiji. Još je nekoliko vozača krenulo po izlazne krugove pa je nakon toga staza bila pusta više od deset minuta. McLarenov Carlos Sainz prvi je postavio mjereni krug 1’21.875 (medium). Sainz je neko vrijeme sam kružio po stazi, zatim su četrdesetak minuta prije kraja treninga svi odlučili izaći najednom.

Vozači su postavljali svoja vremena, od Sainza su u prvim pokušajima bili brži Ricciardo, Gasly, Bottas, a najbrži je bio Mercedesov Lewis Hamilton s 1’20.658 (soft). Kako se staza ubrzavala, svi su počeli popravljati svoja vremena, jedino su Mercedesi ostali na prvoj i drugoj poziciji. Esteban Ocon je na mediumu doveo Renault do 3. mjesta ispred Verstappena (medium). Bottas je prestigao Hamiltona s 1’20.622 (soft). Verstappen je nakon toga uspio biti najbrži u prvom dijelu treninga s vremenom 1’20.456 (medium).

Nakon pauze Mercedesi su ponovno izašli sami na stazu. Bottas je preskočio Verstappena za tri desetinke na soft gumama. Hamilton (soft) je svoj prvi brzi krug uprskao u prvom zavoju. U drugom je pokušaju za nekoliko tisućinki preskočio Verstappena, ali i njemu je do Bottasa nedostajalo tri desetinke. Lando Norris i Daniel Ricciardo, obojica na softu, probili su se na drugo i treće mjesto, no i njima je nedostajalo oko tri desetinke do Bottasa. Norris, Ricciardo, Hamilton i Verstappen bili su unutar četiri stotinke.

Odmah nakon što je postavio brzi krug, Ricciardo se zaustavio prije 5. zavoja i na timski radio prijavio nekakav problem. Zbog toga je osam minuta prije kraja treninga pokazana crvena zastava. Kasnije je iz momčadi javljeno da je problem vjerojatno u pumpi za gorivo te da bi Ricciardov bolid trebao biti spreman za današnje kvalifikacije.

Tri minute ostalo je do kraja treninga kada je ponovno pokazana zelena zastava i većina se vozača ponovno vratila na stazu pa se stvorila i gužva. Carlos Sainz jedini je uspio značajno popraviti svoje vrijeme te skočio na drugo mjesto.

Bottas je tako ostao najbrži, iza njega smjestio se McLarenov dvojac, Sainz ispred Norrisa. Ricciardovo je vrijeme bio dovoljno za četvrto mjesto. Hamilton nije uspio popraviti svoje vrijeme i ostao je peti. Šestu i sedmu poziciju drže Red Bullovi vozači Verstappen i Albon. Renaultov Ocon bio je osmi, a krug deset najbržih zatvara dvojac iz Racing Pointa, a tu je Stroll bio brži od Pereza.

 Kvalifikacije za Veliku nagradu Italije na rasporedu su u 15:00 sati.

PozicijaVozačMomčadKrugoviVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes141’20.089 –
2.Carlos Sainz Jr.McLaren141’20.318+0.229
3.Lando NorrisMcLaren151’20.412+0.323
4.Daniel RicciardoRenault91’20.419+0.330
5.Lewis HamiltonMercedes111’20.439+0.350
6.Max VerstappenRed Bull151’20.4560.367
7.Alex AlbonRed Bull151’20.563+0.474
8.Esteban OconRenault131’20.693+0.604
9.Lance StrollRacing Point141’20.804+0.715
10.Sergio PerezRacing Point131’20.897+0.808
11.Charles LeclercFerrari111’20.917+0.828
12.Pierre GaslyAlphaTauri141’20.936+0.847
13.Daniil KvjatAlphaTauri131’20.953+0.864
14.Romain GrosjeanHaas141’21.205+1.116
15.Sebastian VettelFerrari131’21.263+1.174
16.Kevin MagnussenHaas151’21.436+1.347
17.Kimi RäikkönenAlfa Romeo151’21.459+1.370
18.George RussellWilliams161’21.677+1.588
19.Nicholas LatifiWilliams151’21.764+1.675
20.Antonio GiovinazziAlfa Romeo151’22.090+2.001

Komentiraj

15 komentara

  1. HAM je mogao “lijepi” šou na kraju napraviti svojom nepromišljenošću.



    5

    2
  2. Kimi Raikkonen 7
    Big_boy_oo7 Prikaži

    Ako sam dobro vidio, mislim da je Bottas u brzom krugu izasao sa cijelim bolidom u Parabolici i nisu ga ni provjeravali.. Ovi na Sky-u su isto to ponovili bar 5 puta..



    7

    0
  3. Jenson Button
    Lotus Prikaži

    Mogu ovako završit kvale pliz



    6

    0
  4. Kakav krug Mclarena,bravo decki,jos da se to prenose na kvale i utrku,ja sretan covjek



    5

    0
  5. Max je na M gumama bio najbrži a na S nije dobio priliku zbog Crvenih zastava i posli gužve.
    Baš me zanima kakve će biti Q sa novim pravilnikom jer na treningu Merc nije bio onako uvjerljiv.



    3

    1
  6. Hehe, Ferrari i njegovi vozači nisu ni pomenuti u članku (valjda nisam ćorav).
    Dobro, nema se šta naročito ni spominjati. :mrgreen:



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni