Valtteri Bottas iz Mercedesa bio je najbrži na trećem slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije. Drugi i treći najbrži bili su McLarenov dvojac Carlos Sainz i Lando Norris.
Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen otvorili su treći slobodni trening u Italiji. Još je nekoliko vozača krenulo po izlazne krugove pa je nakon toga staza bila pusta više od deset minuta. McLarenov Carlos Sainz prvi je postavio mjereni krug 1’21.875 (medium). Sainz je neko vrijeme sam kružio po stazi, zatim su četrdesetak minuta prije kraja treninga svi odlučili izaći najednom.
Vozači su postavljali svoja vremena, od Sainza su u prvim pokušajima bili brži Ricciardo, Gasly, Bottas, a najbrži je bio Mercedesov Lewis Hamilton s 1’20.658 (soft). Kako se staza ubrzavala, svi su počeli popravljati svoja vremena, jedino su Mercedesi ostali na prvoj i drugoj poziciji. Esteban Ocon je na mediumu doveo Renault do 3. mjesta ispred Verstappena (medium). Bottas je prestigao Hamiltona s 1’20.622 (soft). Verstappen je nakon toga uspio biti najbrži u prvom dijelu treninga s vremenom 1’20.456 (medium).
Nakon pauze Mercedesi su ponovno izašli sami na stazu. Bottas je preskočio Verstappena za tri desetinke na soft gumama. Hamilton (soft) je svoj prvi brzi krug uprskao u prvom zavoju. U drugom je pokušaju za nekoliko tisućinki preskočio Verstappena, ali i njemu je do Bottasa nedostajalo tri desetinke. Lando Norris i Daniel Ricciardo, obojica na softu, probili su se na drugo i treće mjesto, no i njima je nedostajalo oko tri desetinke do Bottasa. Norris, Ricciardo, Hamilton i Verstappen bili su unutar četiri stotinke.
Odmah nakon što je postavio brzi krug, Ricciardo se zaustavio prije 5. zavoja i na timski radio prijavio nekakav problem. Zbog toga je osam minuta prije kraja treninga pokazana crvena zastava. Kasnije je iz momčadi javljeno da je problem vjerojatno u pumpi za gorivo te da bi Ricciardov bolid trebao biti spreman za današnje kvalifikacije.
Tri minute ostalo je do kraja treninga kada je ponovno pokazana zelena zastava i većina se vozača ponovno vratila na stazu pa se stvorila i gužva. Carlos Sainz jedini je uspio značajno popraviti svoje vrijeme te skočio na drugo mjesto.
Bottas je tako ostao najbrži, iza njega smjestio se McLarenov dvojac, Sainz ispred Norrisa. Ricciardovo je vrijeme bio dovoljno za četvrto mjesto. Hamilton nije uspio popraviti svoje vrijeme i ostao je peti. Šestu i sedmu poziciju drže Red Bullovi vozači Verstappen i Albon. Renaultov Ocon bio je osmi, a krug deset najbržih zatvara dvojac iz Racing Pointa, a tu je Stroll bio brži od Pereza.
Kvalifikacije za Veliku nagradu Italije na rasporedu su u 15:00 sati.
Pozicija | Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | Zaostatak |
---|---|---|---|---|---|
1. | Valtteri Bottas | Mercedes | 14 | 1’20.089 | – |
2. | Carlos Sainz Jr. | McLaren | 14 | 1’20.318 | +0.229 |
3. | Lando Norris | McLaren | 15 | 1’20.412 | +0.323 |
4. | Daniel Ricciardo | Renault | 9 | 1’20.419 | +0.330 |
5. | Lewis Hamilton | Mercedes | 11 | 1’20.439 | +0.350 |
6. | Max Verstappen | Red Bull | 15 | 1’20.456 | 0.367 |
7. | Alex Albon | Red Bull | 15 | 1’20.563 | +0.474 |
8. | Esteban Ocon | Renault | 13 | 1’20.693 | +0.604 |
9. | Lance Stroll | Racing Point | 14 | 1’20.804 | +0.715 |
10. | Sergio Perez | Racing Point | 13 | 1’20.897 | +0.808 |
11. | Charles Leclerc | Ferrari | 11 | 1’20.917 | +0.828 |
12. | Pierre Gasly | AlphaTauri | 14 | 1’20.936 | +0.847 |
13. | Daniil Kvjat | AlphaTauri | 13 | 1’20.953 | +0.864 |
14. | Romain Grosjean | Haas | 14 | 1’21.205 | +1.116 |
15. | Sebastian Vettel | Ferrari | 13 | 1’21.263 | +1.174 |
16. | Kevin Magnussen | Haas | 15 | 1’21.436 | +1.347 |
17. | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo | 15 | 1’21.459 | +1.370 |
18. | George Russell | Williams | 16 | 1’21.677 | +1.588 |
19. | Nicholas Latifi | Williams | 15 | 1’21.764 | +1.675 |
20. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 15 | 1’22.090 | +2.001 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
HAM je mogao “lijepi” šou na kraju napraviti svojom nepromišljenošću.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj je bilo? Nisam bio u mogucnosti popratit trening
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://twitter.com/Planet_F1/status/1302201444037255168?s=20
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-a-very-close-call-for-hamilton-as-hes-forced-to-swerve-to-avoid-slow.2R6edC1hoH9RTCvRyT9b1w.html
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bas se nadobudno vozio kroz tu guzvu, ajd da su kvalifikacije ali trebao je odustati.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne zbog čega se ovaj čini mi se haas vozi po desnoj strani? Svi drugi su lijevo i ostavljaju prolaz za brže bolide. Nepotrebno voze presporo i onda je Hamilton nepromišljen, a on vozi brzi krug.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa jel to razlog da Hamilton nastavi svoj “brzi” krug, ako je neko vec idiot? Onda je Hamilton s ovim potezom jos veći!
Zamisli da je okrznuo lijevom gumom bolid, pa ga fino zanese na travu i raspali od zid, pa napravi stetu prvo sebi, pa onda drugima…
I btw jel vrijedi ovo na FP3?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako sam dobro vidio, mislim da je Bottas u brzom krugu izasao sa cijelim bolidom u Parabolici i nisu ga ni provjeravali.. Ovi na Sky-u su isto to ponovili bar 5 puta..
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vec smo zakljucili da za brisanje vremena Mercedesu treba cijeli dan.. Senzori ne rade..
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tek kad svi mediji jave da je Merc 1.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mogu ovako završit kvale pliz
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav krug Mclarena,bravo decki,jos da se to prenose na kvale i utrku,ja sretan covjek
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je na M gumama bio najbrži a na S nije dobio priliku zbog Crvenih zastava i posli gužve.
Baš me zanima kakve će biti Q sa novim pravilnikom jer na treningu Merc nije bio onako uvjerljiv.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hehe, Ferrari i njegovi vozači nisu ni pomenuti u članku (valjda nisam ćorav).
Dobro, nema se šta naročito ni spominjati. :mrgreen:
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Frantic Je istina, niko ih nije spomenul, a dečki su se svojski trudili rofl: :rofl:
0
0