Izdvojeno

Hamilton najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Italije

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu u Monzi. Drugi je bio Valtteri Bottas. Treće mjesto pripalo je Mclarenovom Landu Norrisu, četvrto Pierreu Gaslyju, dok je najbržih pet zaokružio Max Verstappen

Carlos Sainz ostvario je šesto najbrže vrijeme u drugom McLarenu, a Daniil Kvjat u drugom AlphaTauriju završio je sesiju na sedmoj poziciji. Osmo mjesto pripalo je Lanceu Strollu u Racing Pointu. Deveti najbrži bio je Charles Leclerc kao jedini vozač s Ferrarijevim motorom u najbržih deset. Posljednja pozicija u najbržoj desetorki pripala je Sergiu Perezu u drugom Racing Pointu.

Na stazu su prvo izašle Ferrarijeve mušterije – Alfa i Haas, a ubrzo ih je u tome pratio i Red Bullov Alex Albon. Momčadi su na programu imale dosta posla jer nakon nekoliko instalacijskih krugova, vozači su odmah počeli postavljati brze krugove. Ubrzo se i većina grida pridružila ranije navedenim vozačima pa su tako nakon svega 15 minuta treninga, Verstappen, Hamilton, Bottas i Latifi bili jedini vozači koji nisu bili na stazi.

Za prvi dio treninga, vozači su odabrali različite mješavine guma pa je tako pola grida vozilo na mediumu, a pola na hardu. Pozicije su se tad počele brzo izmjenjivati, a u tom prvom dijelu treninga se najbolje snašao Pierre Gasly, koji je bio ostvario najbrže vrijeme. Njegovo vrijeme je i ostalo najbrže do izlaska dva Mercedesa na stazu, kad tu poziciju preuzima Lewis Hamilton.

S obzirom na kasni izlazak Mercedesovog dvojca na stazu, nakon nekog vremena su bili preostali kao jedina dva vozača na stazi jer je ostatak dotad već bio odradio prvi dio svog programa. Po njihovom povratku u bokseve, uslijedila je kraća pauza, nakon koje je većina vozača prešlo na soft gume.

Tad je ponovno došlo do djelomične promjene u poretku, uz iznimku najbrže četvorke koja je u tom trenutku izgledala ovako: Hamilton, Bottas, Gasly, Verstappen.

U tom srednjem dijelu treninga većina vozača postavila je svoja najbrža vremena, uz par iznimki poput Landa Norrisa koji je većinu treninga imao problema s motorom. Od samog početka, Norris je u komunikaciji preko radija prigovarao o manjku snage u njegovom bolidu. No, izgleda da su pred kraj treninga uspjeli riješiti problem jer je Norris nekoliko minuta do kraja postavio treće najbrže vrijeme.

Vozači su nastavili tražiti granice staze i svojih bolida pa je tako bio popriličan broj odlazaka na pijesak, travu ili jednostavno vrlo široko u zavoj. Osim Vettelovog izvrtanja u zavoju, drugih incidenata nije bilo. Povezano s Vettelovim izvrtanjem, također treba spomenuti da je i Leclerc skoro izgubio kontrolu nad svojim bolidom u istom zavoju.

Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12h!

#VOZAČMOMČADVRIJEMEZAOSTATAKKRUGOVI
144Lewis HamiltonMERCEDES1:20.19232
277Valtteri BottasMERCEDES1:20.454+0.262s29
34Lando NorrisMCLAREN RENAULT1:21.089+0.897s19
410Pierre GaslyALPHATAURI HONDA1:21.121+0.929s25
533Max VerstappenRED BULL RACING HONDA1:21.228+1.036s30
655Carlos SainzMCLAREN RENAULT1:21.313+1.121s30
726Daniil KvyatALPHATAURI HONDA1:21.376+1.184s35
818Lance StrollRACING POINT BWT MERCEDES1:21.389+1.197s32
916Charles LeclercFERRARI1:21.503+1.311s32
1011Sergio PerezRACING POINT BWT MERCEDES1:21.594+1.402s31
1131Esteban OconRENAULT1:21.697+1.505s32
125Sebastian VettelFERRARI1:21.733+1.541s28
1399Antonio GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:21.786+1.594s32
1423Alexander AlbonRED BULL RACING HONDA1:21.883+1.691s36
153Daniel RicciardoRENAULT1:22.080+1.888s29
1620Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:22.088+1.896s32
177Kimi RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:22.147+1.955s34
188Romain GrosjeanHAAS FERRARI1:22.254+2.062s34
196Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES1:22.825+2.633s32
2063George RussellWILLIAMS MERCEDES1:22.927+2.735s34

Komentiraj

11 komentara

  1. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Naprosto nevjerovatno uzbudljivo.



    14

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Na istoku stare priče na zapadu ništa novo.



    7

    0
  3. Riječima Catoa: Mercedes delenda est… Ovo nema smisla.



    5

    0
  4. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    U Nedjelju opet “lights are out i get in there Lewis” ?



    3

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Najkrvaviji dio članka “Ferrarijeve mušterije”,oplakah kad se sijetim SPAi Kimia ispred alfine mušterije



    7

    0
  6. Ferrari
    mljac Prikaži

    Ferrari je spor na pravcima ali je zato nestabilan u zavojoma ?



    22

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni