Mercedesov Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu u Monzi. Drugi je bio Valtteri Bottas. Treće mjesto pripalo je Mclarenovom Landu Norrisu, četvrto Pierreu Gaslyju, dok je najbržih pet zaokružio Max Verstappen
Carlos Sainz ostvario je šesto najbrže vrijeme u drugom McLarenu, a Daniil Kvjat u drugom AlphaTauriju završio je sesiju na sedmoj poziciji. Osmo mjesto pripalo je Lanceu Strollu u Racing Pointu. Deveti najbrži bio je Charles Leclerc kao jedini vozač s Ferrarijevim motorom u najbržih deset. Posljednja pozicija u najbržoj desetorki pripala je Sergiu Perezu u drugom Racing Pointu.
Na stazu su prvo izašle Ferrarijeve mušterije – Alfa i Haas, a ubrzo ih je u tome pratio i Red Bullov Alex Albon. Momčadi su na programu imale dosta posla jer nakon nekoliko instalacijskih krugova, vozači su odmah počeli postavljati brze krugove. Ubrzo se i većina grida pridružila ranije navedenim vozačima pa su tako nakon svega 15 minuta treninga, Verstappen, Hamilton, Bottas i Latifi bili jedini vozači koji nisu bili na stazi.
Za prvi dio treninga, vozači su odabrali različite mješavine guma pa je tako pola grida vozilo na mediumu, a pola na hardu. Pozicije su se tad počele brzo izmjenjivati, a u tom prvom dijelu treninga se najbolje snašao Pierre Gasly, koji je bio ostvario najbrže vrijeme. Njegovo vrijeme je i ostalo najbrže do izlaska dva Mercedesa na stazu, kad tu poziciju preuzima Lewis Hamilton.
S obzirom na kasni izlazak Mercedesovog dvojca na stazu, nakon nekog vremena su bili preostali kao jedina dva vozača na stazi jer je ostatak dotad već bio odradio prvi dio svog programa. Po njihovom povratku u bokseve, uslijedila je kraća pauza, nakon koje je većina vozača prešlo na soft gume.
Tad je ponovno došlo do djelomične promjene u poretku, uz iznimku najbrže četvorke koja je u tom trenutku izgledala ovako: Hamilton, Bottas, Gasly, Verstappen.
U tom srednjem dijelu treninga većina vozača postavila je svoja najbrža vremena, uz par iznimki poput Landa Norrisa koji je većinu treninga imao problema s motorom. Od samog početka, Norris je u komunikaciji preko radija prigovarao o manjku snage u njegovom bolidu. No, izgleda da su pred kraj treninga uspjeli riješiti problem jer je Norris nekoliko minuta do kraja postavio treće najbrže vrijeme.
Vozači su nastavili tražiti granice staze i svojih bolida pa je tako bio popriličan broj odlazaka na pijesak, travu ili jednostavno vrlo široko u zavoj. Osim Vettelovog izvrtanja u zavoju, drugih incidenata nije bilo. Povezano s Vettelovim izvrtanjem, također treba spomenuti da je i Leclerc skoro izgubio kontrolu nad svojim bolidom u istom zavoju.
Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 12h!
# | VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | ZAOSTATAK | KRUGOVI | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:20.192 | 32 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:20.454 | +0.262s | 29 |
3 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:21.089 | +0.897s | 19 |
4 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:21.121 | +0.929s | 25 |
5 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:21.228 | +1.036s | 30 |
6 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:21.313 | +1.121s | 30 |
7 | 26 | Daniil Kvyat | ALPHATAURI HONDA | 1:21.376 | +1.184s | 35 |
8 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:21.389 | +1.197s | 32 |
9 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:21.503 | +1.311s | 32 |
10 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:21.594 | +1.402s | 31 |
11 | 31 | Esteban Ocon | RENAULT | 1:21.697 | +1.505s | 32 |
12 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:21.733 | +1.541s | 28 |
13 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:21.786 | +1.594s | 32 |
14 | 23 | Alexander Albon | RED BULL RACING HONDA | 1:21.883 | +1.691s | 36 |
15 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:22.080 | +1.888s | 29 |
16 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:22.088 | +1.896s | 32 |
17 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:22.147 | +1.955s | 34 |
18 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:22.254 | +2.062s | 34 |
19 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.825 | +2.633s | 32 |
20 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:22.927 | +2.735s | 34 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naprosto nevjerovatno uzbudljivo.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na istoku stare priče na zapadu ništa novo.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Riječima Catoa: Mercedes delenda est… Ovo nema smisla.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Nedjelju opet “lights are out i get in there Lewis” ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najkrvaviji dio članka “Ferrarijeve mušterije”,oplakah kad se sijetim SPAi Kimia ispred alfine mušterije
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trebao je Kimi sjediti u crvenom na Spa. Oproštajni. Vettel do kraja sezone neće niti boda osvojiti. Gore od toga ne meže, pa je trebalo probati nešto radikalno.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je spor na pravcima ali je zato nestabilan u zavojoma ?
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, ne….
Ferrari nije brz na pravcima, ali je zato nestabilan u zavojima. :mrgreen:
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
:rofl:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako se svi love Ferraria,očito je mnogima nabio kompleks pa sad likuju nad još uvijek njavećom i najtrofejnijom ekipom….svemu dođe kraj pa i ovoj dominaciji.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
greška
0
0