Izdvojeno

Antonio Felix da Costa u pregovorima oko nastupa na VN Portugala

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nedavno okrunjeni prvak Formule E, 29-godišnji Portugalac Antonio Felix da Costa mogao bi se pojaviti u F1 bolidu na domaćoj utrci.

Po prvi put nakon 1996. u kalendaru Formule 1 imat ćemo Veliku nagradu Portugala koja će se na stazi Algarve održati 25. listopada, a organizatori i FOM navodno žele na neki način uključiti da Costu u trkaći vikend.

Posljednji put kada smo vidjeli Portugalca u F1 bolidu bilo je na VN Brazila 2006. godine. Tada je za Spyker MF1 (ranije u sezoni Midland) vozio Tiago Monteiro, najpoznatiji po trećem mjestu na neslavnoj VN SAD-a 2005. u kojoj je sudjelovalo samo šest bolida.

Upravo je Monteiro da Costin menadžer i prema pisanju portala The Race koji je prenio ovu vijest, trenutno pregovara s barem dvije momčadi oko vožnje za da Costu. Izvor kaže kako nije poznato bi li to bilo samo pojavljivanje na slobodnom treningu ili nastup na cijelom vikendu, no teško je povjerovati da bi se itko mogao ugurati u neku F1 momčad na samo jedan vikend, stoga je nastup na treningu najvjerojatnija opcija.

Da Costa je prije 10 godina dobio priliku za F1 test s Force Indijom, a posljednji test odradio je za Red Bull 2012., kada je bio član njihove juniorske akademije.

Imao je solidne rezultate u nižim kategorijama, no nedovoljno dobre da ga Red Bull pozove u Toro Rosso, stoga se okrenuo karijeri u drugim kategorijama. Najveći uspjeh ostvario je u Formuli E, gdje je ove godine u svojoj šestoj sezoni dominantno osvojio naslov s DS Techeetom, zbog čega je jučer dobio odlikovanje portugalskog predsjednika.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni